quote:Op zondag 7 juli 2013 15:16 schreef Roter het volgende:
Denk echt dat Mike/Louis Talpe de serie gaat verlaten.e problemen bij de Bouwhuisjes zijn min of meer over; alle focus kan op hun liggen en het rouwproces.. kan anton meteen zn ex waarschuwen voor Ludo.
* Laura en Lorena hoeven niet werkloos thuis te zitten. Baby terug bij Nina/Noud.
Tevens heeft Louis Talpe gezegd dat hij GTST moeilijk kan combineren met zn musical werkzaamheden.
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:05 schreef Roter het volgende:
Blijf bij Mike als dode, eerder artikel over flexwet/musical ten spijt. Biedt teveel mogelijkheden om te laten liggen... Talloze verdachten, Bianca overstuur, Anton waarschuwt Julia voor Ludo, Lucas twijfelt of hij eerlijk moet zijn naar Menno toe over Ludo's telefoongesprek, Nola weer naar NouNa, Lorena en Laura weer in Rozenboom, eventueel Sjors weer terug.
Als dader denk ik aan Wiet. Heeft spijt van haar gedrag, wil zo in haar twisted way de banden tussen Nina en Noud weer aanhalen. En zo de fouten van Noud wat betreft de baby weer rechtzetten.
Zo...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:42 schreef Roter het volgende:
Zoals ik al eerder hebt betoogd, is het denk ik nu wel duidelijk dat Mike eruit gaat.Ga niet weer al mijn argumenten herhalen :-).
Denk trouwens ook dat dat artikel dat Louis Talpe in april 2014 er tijdelijk uitgaat met een reden is gepubliceerd, was destijds al duidelijk dat hij eruit zal gaan, maar de schrijvers wilden ons duidelijk op het verkeerde been zetten.
Vermoed dat Bianca de Rozenboom erft en die gelooft natuurlijk niet dat haar broeder de Rozenboom op illegale wijze heeft verkregen.
Ze zal uiteindelijk wel overstag gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Frey op 06-09-2013 15:45:58 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik dacht even dat we die Maxime dit seizoen een beetje terugkregen met die organisatie van de parachutesprong, maar helaas. Het aardige van haar kwam nu heel gemaakt over en niet gemeend.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:17 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Dit ja! Dat vond ik echt een leuke periode om te kijken.![]()
Nou, wat leuk! Rikki gaat dus binnenkort ook weg i.v.m. Flexwet. Niks tegen haar hoor, maar haar verhaallijnen zijn nooit spannender dan Bram en gezeur over het leven.Nu alleen Nina nog. Zolang ze maar niet opgevuld worden met gastrollen als Femke of Julia..
![]()
![]()
Tim: "Je vader en Nuran kunnen wel een paar maanden op Bram passen"
Tuurlijk, een paar maanden is niks (om je kind te missen).... Jee![]()
!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:19 schreef Clemanyana het volgende:
En.... Bianca al in paniekmodus?Je raekt an de dinge geweun.![]()
Jup, en dat de vader ook in het buitenland zit maakt ook niet uitquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:19 schreef Clemanyana het volgende:
![]()
Goh ja Roos, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Maakt het nog erger.
Ik dacht dat Tim zogenaamd zo gevoelig was... zijn de schrijvers dat vergeten, of maakt een coma iemand plots heel egoistisch?![]()
In de aflevering van gisteren werd gezegd door Bianca van niet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:35 schreef luftersel het volgende:
Is het lijk van Mike al vrijgegeven??Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
En Nuran met haar "zelfmartelaarschap" irriteert me ook mateloos. (maar daar zijn ze dan wel redelijk consequent in in elk geval)![]()
![]()
Oh, ik zie net het einde nu ik er langs zap. Zo te zien gaat Femke bij de Koning werken (HAD IK ECHT NIET VERWACHT ZEG) en gaat Rik vreemd. Open je ogen Rik, zo'n mooie vrouw als Nuran inwisselen voor zo'n lelijk autowrak dat van de stort is afgewaaid...![]()
![]()
![]()
Oh, ik lees net dat ze naar het mortuarium is, dus wel. Waarschijnlijk zien we hem toch niet. En dat Anton niet ff meegaat. En dat Sjors niet eens is gebeld..quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
In de aflevering van gisteren werd gezegd door Bianca van niet.![]()
![]()
Celine Purcell is NIET lelijk! Ik zou het wel weten als ik Rik was.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:39 schreef luftersel het volgende:
Oh, ik zie net het einde nu ik er langs zap. Zo te zien gaat Femke bij de Koning werken (HAD IK ECHT NIET VERWACHT ZEG) en gaat Rik vreemd. Open je ogen Rik, zo'n mooie vrouw als Nuran inwisselen voor zo'n lelijk autowrak dat van de stort is afgewaaid...![]()
![]()
Sorry, maar open je ogen even.. Ze is niet de lelijkste, maar knap kun je haar echt niet nomen. Maar goed, dat is mijn mening! Overigens heb ik ook een hekel aan haar personage, nu al.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:42 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Celine Purcell is NIET lelijk! Ik zou het wel weten als ik Rik was.![]()
Menno is geen vaste cast! In de aftiteling van gisteren werd hij weggehaald en vervangen door Julia. Alle vaste castleden blijven elke aflevering in de aftiteling staan, al zijn ze er 3 maanden tussenuit!Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Sorry, maar open je ogen even.. Ze is niet de lelijkste, maar knap kun je haar echt niet nomen. Maar goed, dat is mijn mening! Overigens heb ik ook een hekel aan haar personage, nu al.
![]()
![]()
![]()
![]()
ja kan idd een heel ander karakter krijgen ja. bij beschadiging van de frontaalkwab bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:36 schreef Clemanyana het volgende:
Goh ja Roos, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Maakt het nog erger.
Ik dacht dat Tim zogenaamd zo gevoelig was... zijn de schrijvers dat vergeten, of maakt een coma iemand plots heel egoistisch?![]()
ik vind r wel engquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:42 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Celine Purcell is NIET lelijk! Ik zou het wel weten als ik Rik was.![]()
![]()
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zeg nou zelf, het is toch net een sharpei?![]()
![]()
![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Als ik de shortie goed begrijp, is het probleem tussen Nina en Noud nu ineens dat hij haar vader verdenkt. Oja, dat is het enige probleem.![]()
![]()
Emm ja, maar dat wordt meestal dan ook wel gediagnosticeerd..quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja kan idd een heel ander karakter krijgen ja. bij beschadiging van de frontaalkwab bijvoorbeeld![]()
Ze kunnen iemand ook lelijker schminken eh?quote:
Op podium in het Circustheater zag ze best wel goed uit. (maar ja, ook lagen make up dan natuurlijk)![]()
Zó lelijk?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:00 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ze kunnen iemand ook lelijker schminken eh?
Op podium in het Circustheater zag ze best wel goed uit. (maar ja, ook lagen make up dan natuurlijk)Zo te zien heeft ze niet zo heel veel op.
![]()
Seizoen 9, maak kennis metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:06 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9, maak kennis metSeizoen 24, maak kennis metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:09 schreef luftersel het volgende:
[..]
Seizoen 24, maak kennis metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:09 schreef luftersel het volgende:
[..]
Seizoen 24, maak kennis metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Over de tijdelijke vervanging van Wik Jongsma in seizoen 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:15 schreef Frey het volgende:
Over de tijdelijke vervanging van Wik Jongsma in seizoen 9:Ohhhh, dat leek veel langer toen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.![]()
Seizoen 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Frey op 07-09-2013 00:00:23 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:41 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:04 schreef Koosnaam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Seizoen 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:06 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:09 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat hij het koopt!![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:15 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Voor 1 euro!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat hij het koopt!![]()
1 Guldenquote:
Seizoen 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Frey op 07-09-2013 00:25:24 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:18 schreef Frey het volgende:
[..]
1 Gulden
Seizoen 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:57 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Het is jammer dat Robert in seizoen 10 nogal een slappeling wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: