abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 september 2013 @ 22:06:45 #51
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_130967673
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:38 schreef Frey het volgende:
Nu afwachten wanneer seizoen 10 uitkomt. Ik kijk vooral uit naar de eerste weken met ook de ontknopingen van enkele verhaallijnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kort daarna zullen helaas de grote veranderingen plaats gaan vinden. Vooral van Robert blijft heel weinig over...
Nou... Zal ik hem maar gaan overzetten dan maar? :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 8 september 2013 @ 22:08:37 #52
328189 ArnieAlberts
pi_130967781
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:26 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het blijft echt zonde wat ze met die twee en hun huis hebben gedaan ;(
;(
  zondag 8 september 2013 @ 22:09:40 #53
328189 ArnieAlberts
pi_130967834
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:33 schreef luftersel het volgende:

En deze. Een memorabel moment, waar ik echt dubbel om heb gelegen. _O_

[ afbeelding ]
Hilarisch maar zoals PeterKelder zegt: wat deed dat er in godsnaam toe in GTST? Voor comedy kijk ik wel een, uhm... COMEDY. Hetzelfde voor Lucas' uitlacherij om Anton en de kikkers. Wat een rampenlijn was dat. Grappig, ja, maar daar is GTST niet voor. :')
  zondag 8 september 2013 @ 22:23:47 #54
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_130968964
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:09 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Hilarisch maar zoals PeterKelder zegt: wat deed dat er in godsnaam toe in GTST? Voor comedy kijk ik wel een, uhm... COMEDY. Hetzelfde voor Lucas' uitlacherij om Anton en de kikkers. Wat een rampenlijn was dat. Grappig, ja, maar daar is GTST niet voor. :')
Klopt, ik vind spanning en emotie ook veel belangrijker dan humor, maar toch houdt het 't wel luchtig. Zoals Frey daarstraks zei, in seizoen 9 kon je ook wel lachen om Hedwig en Harmsen, die eigenlijk verder geen spannende verhaallijnen hadden. Jammer genoeg is de humor van tegenwoordig niet echt grappig meer en vond ik dit een oprecht grappige scene. De enige om wie ik daarna nog heb kunnen lachen, is Lorena (met Sjors' bevalling en soms ook met Jack, ze kregen zelfs een eigen tune toen). Lucas is gewoon irritant en als hij grappig probeert te doen al helemaal. (net als Noud)
  zondag 8 september 2013 @ 22:34:04 #55
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130969680
Ook een scherp moment in seizoen 9:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_130970000
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Volgens mij is hij nog wel genoemd in seizoen 18, maar voor de rest weet ik het echt niet :P
Alleen in de eerste 2/3 afleveringen na Rik's terugkeer is Job nog een aantal keer genoemd, daarna NOOIT meer. Zelfs tijdens het 20-jarig jubileum was hij mogelijk het enige personage met nog familiebanden binnen de serie dat totaal genegeerd werd. En dat terwijl Job destijds een vrij populair personage was...
  zondag 8 september 2013 @ 22:40:33 #57
328189 ArnieAlberts
pi_130970095
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:23 schreef luftersel het volgende:

[..]

Klopt, ik vind spanning en emotie ook veel belangrijker dan humor, maar toch houdt het 't wel luchtig. Zoals Frey daarstraks zei, in seizoen 9 kon je ook wel lachen om Hedwig en Harmsen, die eigenlijk verder geen spannende verhaallijnen hadden. Jammer genoeg is de humor van tegenwoordig niet echt grappig meer en vond ik dit een oprecht grappige scene. De enige om wie ik daarna nog heb kunnen lachen, is Lorena (met Sjors' bevalling en soms ook met Jack, ze kregen zelfs een eigen tune toen). Lucas is gewoon irritant en als hij grappig probeert te doen al helemaal. (net als Noud)
Ja maar het verschil tussen de humor in seizoen 9 en de humor bij het kick in de nuts-moment of de kikkers: zo'n scène'tje of side-lijn is leuk. Precies zoals Frey zegt: luchtig. Even geen spanning, dus dán is er ruimte voor humor, lichte humor. Alleen zowel Ronja's trap in de ballen als de kikkers werden volle en volledig gemeende verhaallijnen. Het zat tussen komisch en drama in, en dat sloeg kant nog wal. :')
pi_130970181
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:34 schreef Frey het volgende:

SPOILER
Ik vind je een beetje een held dat je dit soort momenten ziet/doorhebt. :@
Je raekt an de dinge geweun.
  zondag 8 september 2013 @ 22:46:14 #59
328189 ArnieAlberts
pi_130970428
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:34 schreef Frey het volgende:

SPOILER
Het zou me echt niets verbazen als jij de eerste bent die dat linkje doorheeft. _O_ _O_ _O_
  zondag 8 september 2013 @ 22:51:36 #60
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_130970734
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef DSMichaelfan het volgende:

[..]

Alleen in de eerste 2/3 afleveringen na Rik's terugkeer is Job nog een aantal keer genoemd, daarna NOOIT meer. Zelfs tijdens het 20-jarig jubileum was hij mogelijk het enige personage met nog familiebanden binnen de serie dat totaal genegeerd werd. En dat terwijl Job destijds een vrij populair personage was...
Dat was toch omdat de schrijvers een klein conflict met hem hadden? Toen Teun Kuilboer de serie verliet was dat tijdelijk, maar hij kreeg een andere rol aangeboden, dus vervingen ze hem en lieten ze de vervanger weggaan (aangezien Kuilboer toch niet zou terugkeren). Daarna wilde de originele Job wel terugkeren, maar was Rik ook uit de serie dus wilden de schrijvers hem niet terug. Sindsdien hebben we nooit meer iets van hem gehoord, en nu is Kuilboer veel te getalenteerd om terug te keren voor vast (en Daan, zijn vervanger, was volgens mij lang niet zo populair). Ze willen, zoals GTST altijd doet, niet de mogelijkheid creëren Job te kúnnen laten terugkeren denk ik.
  maandag 9 september 2013 @ 02:22:05 #61
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130976197
quote:
Je kunt wel merken dat de cast hier flink was uitgedund. :P
Alleen Che was er nieuw bij gekomen, terwijl er een handvol vaste acteurs was vertrokken.
SPOILER
pi_130989698
Er komt een nieuw GTST boek:
SPOILER
pi_130989756
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef WorkBitch het volgende:
SPOILER
Jammer, doe de verkeerde opleiding _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 9 september 2013 @ 17:18:12 #64
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130991158
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:22 schreef Frey het volgende:

[..]

Je kunt wel merken dat de cast hier flink was uitgedund. :P
Alleen Che was er nieuw bij gekomen, terwijl er een handvol vaste acteurs was vertrokken.
SPOILER
Het valt me ook op dat op mr. Harmsen en Mathilde na, (maar goed, die waren toentertijd toch niet vaak te zien), élk personage op minstens twee foto's te zien is. :D

Ook valt me op dat in de leader van seizoen 10 (Mathilde + Roos, Anita, Hedwig, Roos en Rik) bepaalde shots zijn van een scène in Hotel Dendermonde, terwijl dat helemaal geen decor meer is in dat seizoen. :D _O-
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_130991389
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef WorkBitch het volgende:
SPOILER
Ja verdomme, dat wil ik doen! :(
Zo te zien gaat het trouwens om een nieuwe versie van het 12,5-jaar boek, alleen jammer dat die Gottschalk er dus ook zijn zegje over mag doen. Een ongecensureerd interview met Proper zit er dus niet in -O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 9 september 2013 @ 17:27:01 #66
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130991451
Een voorwoord over de eerste 15 seizoenen en daarna uitgebreid over de rest. :P
pi_130991612
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:18 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Het valt me ook op dat op mr. Harmsen en Mathilde na, (maar goed, die waren toentertijd toch niet vaak te zien), élk personage op minstens twee foto's te zien is. :D
Jef is toch ook op slechts 1 foto te zien? Ik tel wel 4 keer Kim :D
pi_130991719
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Frey het volgende:
Een voorwoord? Mocht je willen :D Misschien hooguit een halve pagina die daaraan wordt besteed, de rest gaat op aan interviews met Lieke van Lexmond en Jan Kooijman, hun visie op de serie, welke cliffhanger zij het beste vonden etc. :P
  maandag 9 september 2013 @ 17:35:55 #69
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130991727
Dit was ook best wel een gruwelijke scène:

SPOILER
  maandag 9 september 2013 @ 17:36:10 #70
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130991736
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Frey het volgende:
_O-

Dan worden de personages kort beschreven door Gottschalk:
Nina: "Het Meerdijkse prinsesje. Ze werd in 1992 geboren en is verjongd naar 20 jaar in 2012. Ze staat voor haar familie altijd klaar en houdt ontzettend veel van haar zoon, Bram. Ze kan het erg goed vinden met de meeste Meerdijkers en is zeer geliefd. Haar lieve uitstraling heeft haar altijd geholpen in wat ze wil krijgen."
Laura: "De oma van Noud. Ze is al sinds de tweede aflevering uit 1995 te zien en heeft al veel lief en leed meegemaakt. De liefde van haar leven is altijd Milan geweest totdat bleek dat zij zijn zoon is. Ze is zeer egoïstisch, goedhartig, liegt vaak en is eerlijk. Tegenwoordig woont ze samen met Lorena in huize Daniël en ze heeft twee dochters en drie zoons."
Ludo: "De Surinaamse feestbeest. Ludo was jarenlang (2009-2007) een geliefd personage in de serie en dat komt door haar vrolijke uitstraling. Hij heeft een zoon die zij altijd Wendela noemde. Alhoewel Wendela tegenwoordig in de gevangenis zit, omdat zij Sjors probeerde te vermoorden, houdt Ludo zich sterk. Ludo's grote liefde is altijd Jef geweest totdat zij door Janine levend werd begraven in 2004."
  maandag 9 september 2013 @ 17:36:52 #71
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130991757
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:36 schreef LetsGame het volgende:

[..]

_O-

Nina: "Het Meerdijkse prinsesje. Ze werd in 1992 geboren en is verjongd naar 20 jaar in 2012. Ze staat voor haar familie altijd klaar en houdt ontzettend veel van haar zoon, Bram. Ze kan het erg goed vinden met de meeste Meerdijkers en is zeer geliefd. Haar lieve uitstraling heeft haar altijd geholpen in wat ze wil krijgen."
Laura: "De oma van Noud. Ze is al sinds de tweede aflevering uit 1995 te zien en heeft al veel lief en leed meegemaakt. De liefde van haar leven is altijd Milan geweest totdat bleek dat zij zijn zoon is. Ze is zeer egoïstisch, goedhartig, liegt vaak en is eerlijk. Tegenwoordig woont ze samen met Lorena in huize Daniël en ze heeft twee dochters en drie zoons."
Ludo: "De Surinaamse feestbeest. Ludo was jarenlang (2009-2007) een geliefd personage in de serie en dat komt door haar vrolijke uitstraling. Hij heeft een zoon die zij altijd Wendela noemde. Alhoewel Wendela tegenwoordig in de gevangenis zit, omdat zij Sjors probeerde te vermoorden, houdt Ludo zich sterk. Ludo's grote liefde is altijd Jef geweest totdat zij door Janine levend werd begraven in 2004."
_O- _O- _O-
pi_130991821
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:36 schreef LetsGame het volgende:

[..]

_O-

_O- _O- _O-
pi_130991830
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:35 schreef Frey het volgende:
Dit was ook best wel een gruwelijke scène:

SPOILER
Was dit een droom of echt? :P
  maandag 9 september 2013 @ 17:40:05 #74
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130991841
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Was dit een droom of echt? :P
Echt :P
  maandag 9 september 2013 @ 17:40:56 #75
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130991867
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:32 schreef DSMichaelfan het volgende:

[..]

Jef is toch ook op slechts 1 foto te zien? Ik tel wel 4 keer Kim :D
Dat dacht ik dus ook eerst, maar:

En ze hadden van 't beginshot beter een shot een kunnen maken van mr. Harmsen en Hedwig. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')