abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130958976
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:01 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Er is geen andere Arabische Leider die 18 maanden in Londen heeft doorgebracht in zijn jeugd op die manier om Westers te geraken.

Tjeez....

Ik lust het niet mij steeds te herhalen.
Denk je dat serieus :') :')?
Zoals ik al zei ze hebben bijna allemaal 'op die manier', wat je daar ook mee bedoelt, in het Westen gezeten.

Maar kennelijk beschouw jij jezelf als een persoonlijke vriend van Assad ofzo. Lachwekkend hoe je jezelf van bijna complete onzin iets hebt wijsgemaakt zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeParo op 08-09-2013 20:21:01 ]
pi_130959037
King Mo van Jordan en uit Star Trek bracht anders ook veel tijd door in de VS/UK ;)
pi_130959653
quote]1s.gif Op zondag 8 september 2013 20:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zoals ik al zei ze hebben bijna allemaal 'op die manier', wat je daar ook mee bedoelt, in het Westen gezeten.

Maar kennelijk beschouw jij jezelf als een persoonlijke vriend van Assad ofzo. Lachwekkend hoe je jezelf van bijna complete onzin iets hebt wijsgemaakt zo.
[/quote]
''Jij meent te weten wat voor kennis ik zoal heb over de situatie, :') stel je niet aan, dat weet je gewoon niet.

En ik een persoonlijke vriend van Assad? :') Waar heb je het over?

Nogmaals er is geen andere Leider in de Arabische Wereld die zo Westers is gemaakt als Al Assad.
pi_130959840
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:19 schreef Eindbaas_ het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 8 september 2013 20:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

''Jij meent te weten wat voor kennis ik zoal heb over de situatie, :') stel je niet aan, dat weet je gewoon niet.

En ik een persoonlijke vriend van Assad? :') Waar heb je het over?

Nogmaals er is geen andere Leider in de Arabische Wereld die zo Westers is gemaakt als Al Assad.
En het blijft flauwekul wat je zegt zelfs 100 jaar geleden waren er Westerse leiders dan Assad.
  zondag 8 september 2013 @ 20:24:10 #30
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_130959901
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:01 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Er is geen andere Arabische Leider die 18 maanden in Londen heeft doorgebracht in zijn jeugd op die manier om Westers te geraken.

Maakt niks uit. Mamma Assad is de baas. En daarna de rest van het regime. Bashar is een sockpuppet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_130960187
Interventie heeft geen enkele zin.. je spoelt miljoenen door de plee met al die tomahawks en andere geavanceerde bommen, maar er is nog geen regime gevallen door alleen bombardementen.. het zou alleen een symbolische waarde hebben, maar dat is dan wel een dure symbolische waarde. Als ik het Westen was zou ik me niet mengen in dit conflict, waar alle partijen fout zijn..
pi_130960222
Een president hoeft echt niet in Londen te leven om het Westen te leren kennen hoor. Maar dat neemt niet weg dat hij inderdaad in Londen heeft gezeten en gestudeerd. Zoveel mensen trouwens. Maar dat geeft hem niet echt een voordeel of zo tegenover 'het Westen'.

Maar hij is ook zeker niet anti-westers. Dat klopt gewoon niet.
pi_130960284
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:05 schreef WammesWaggel het volgende:
King Mo van Jordan en uit Star Trek bracht anders ook veel tijd door in de VS/UK ;)
Wut?
pi_130960578
Incelfrikandel
  zondag 8 september 2013 @ 20:37:51 #35
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130960874
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Interventie heeft geen enkele zin.. je spoelt miljoenen door de plee met al die tomahawks en andere geavanceerde bommen, maar er is nog geen regime gevallen door alleen bombardementen.. het zou alleen een symbolische waarde hebben, maar dat is dan wel een dure symbolische waarde. Als ik het Westen was zou ik me niet mengen in dit conflict, waar alle partijen fout zijn..
Probeer dat maar eens duidelijk te maken aan de oorlogshitsers hier. Die hebben nu al rode oortjes en een half harde. Teveel computerspelletjes gespeeld, daar wijt ik het aan.....
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_130960940
Al die Arabische 'leiders' en hen aanverwanten hebben ooit in Londen gezeten tijdens hun studie oid.

Nu de FSA & Nusra in dat Christelijk dorpje zitten krijg je weer allemaal van die standaard berichten over sektarisch geweld terwijl het eigenlijk strategisch gezien een hele goede plek is om te zitten.
  zondag 8 september 2013 @ 20:44:38 #37
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130961384
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:38 schreef expans het volgende:
Al die Arabische 'leiders' en hen aanverwanten hebben ooit in Londen gezeten tijdens hun studie oid.
Noem er eens 10. Tijd gaat in....
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_130961421
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef Morendo het volgende:

[..]

Probeer dat maar eens duidelijk te maken aan de oorlogshitsers hier. Die hebben nu al rode oortjes en een half harde. Teveel computerspelletjes gespeeld, daar wijt ik het aan.....
Dan kennen zij de geschiedenisboekjes niet denk ik.. En Amerika zou ook beter moeten weten. Zij hebben zich al vaak genoeg in conflicten gestort waarbij zij uiteindelijk alleen maar de verliezer waren.. Het zal wel een keer gezegd zijn maar je loopt ook een groot risico dat er een golf van terroristische aanslagen zal komen op Amerikaanse en andere westerse / Isrealische doelen. Het is heel lullig voor de Syrische bevolking, maar zij mogen van mij hun eigen boontjes doppen..
pi_130961463
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 20:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

Lachwekkend hoe jij hier je joods-zionistische onzin blijft spuien zonder dat iemand je ook maar serieus neemt.

quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef Morendo het volgende:

[..]

Een aantal heeft ook een verborgen agenda. :)
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_130961697
Waarom voeren ze geen massale "cyber" aanval uit? Een soort hackaton op een veldje in de flevopolder waar de beste hackers van Europa samenkomen.
pi_130961950
quote:
3s.gif Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef Morendo het volgende:

[..]

Noem er eens 10. Tijd gaat in....
Zoon van Ghaddafi zat in Engeland geloof ik.
Geen idee verder wie er precies waar heeft gezeten, maar genoeg auto's inclusief Arabische kentekens te zien in Engeland/Monaco/Zwitserland etc. Denk je echt dat al die gasten nooit in het buitenland vertoeven?
pi_130962666
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 19:52 schreef Eindbaas_ het volgende:
Punt is dat hij, na een 18 maanden verblijf in Londen tijdens zijn jeugd, meer Westers is geraakt dan welke andere Arabische leider ook.
Dit klopt echt niet. Alle Arabische leiders zetten - zonder uitzondering - hun kinderen op Amerikaans-Brits-Franse scholen. Dat geldt sowieso voor de elite in Arabische landen, laat staan de leiders/emirs/prinsen etc. Die nieuwe Emir van Qatar nu heeft echt niet op een Arabische public school gezeten, die jongen heeft jaren Brits onderwijs gevolgd en langere periodes in Groot-Brittannie gewoond. Hetzelfde geldt voor alle andere elite in de Golfstaten, of Khadafi's zoon Sayf al-Islam, zoontje van Mo 6 als die naar de middelbare school en uni gaat etc etc. Vooral de Golflanden hebben hele goede en innige banden met het Verenigd Koninkrijk en hun kinderen studeren daar.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_130963720
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Lachwekkend hoe jij hier je joods-zionistische onzin blijft spuien zonder dat iemand je ook maar serieus neemt.

[..]

Een aantal heeft ook een verborgen agenda. :)
Krijg je soms geld voor die onzinopmerkingen je begint eentonig te worden.
pi_130963835
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 21:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik ben het met hem eens dat je nogal zionistisch overkomt. Sorry.
pi_130963896
Zo.

[ Bericht 78% gewijzigd door DeParo op 08-09-2013 22:53:52 ]
pi_130964049
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hoe dan?
Je levert nooit kritiek op Israel zelfs niet in dat Palestina topic deed je dat niet, terwijl het bewijs van onterechte aggressie richting andere staten vanuit Joods-Israelistische hoek bij vlagen duidelijk was

Kun je dat anders verklaren? Waarom je dat doet? Israel is perfect in je ogen?
pi_130964629
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Je levert nooit kritiek op Israel zelfs niet in dat Palestina topic deed je dat niet, terwijl het bewijs van onterechte aggressie richting andere staten vanuit Joods-Israelistische hoek bij vlagen duidelijk was

Kun je dat anders verklaren? Waarom je dat doet? Israel is perfect in je ogen?
Kan je een voorbeeld noemen?
  zondag 8 september 2013 @ 21:27:05 #48
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_130964701
VS willen aanval van drie dagen op Syrië
http://www.nu.nl/buitenla(...)ie-dagen-syrie-.html

Ik kan nu al voorspellen dat na die drie dagen besloten wordt dat het niet genoeg was en ze Syrie verder moeten aanpakken :')
================
Als Syrie toch wordt aangevallen dan lijkt het me dat ze niet meer terughoudend hoeven te zijn met daadwerkelijk gifgas te gebruiken om de rebellen een kopje kleiner te maken.

Het zou trouwens een interessante zet zijn van Syrie om VOORDAT Amerika zijn kazernes, vliegvelden en wapenopslagplaatsen kapot maakt all-in te gaan met alle nu nog niet gebruikte gifgas wapens tegen de rebellen. Het is nu gebruiken of kapot laten schieten door de VS.

[ Bericht 7% gewijzigd door slashdotter3 op 08-09-2013 21:32:13 ]
pi_130964865
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 21:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het is juist de Joodse Staat die studenten betaalt om die eeuwige, joods-zionistische leugens te blijven verkondigen. Vul jij soms je stufi daarmee aan? :')
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_130964911
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:29 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Het is juist de Joodse Staat die studenten betaalt om die eeuwige, joods-zionistische leugens te blijven verkondigen. Vul jij soms je stufi daarmee aan? :')
Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')