Cola lightquote:Op zondag 8 september 2013 23:21 schreef Tyron het volgende:
Ik heb nog steeds last van mijn maag.
Kon dat probleem ook maar opgelost worden.
ik ook ineens manquote:Op zondag 8 september 2013 23:21 schreef Tyron het volgende:
Ik vind het eerder schandelijk hoe simpel de media de kant van de rebellen kiest.quote:Op zondag 8 september 2013 23:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat vinden jullie van de samenstelling van de rebellen in Syrie? Ik lees berichten over Al Qaida en Al-Shabaab.
Ik hoop dat dit niveau hoog genoeg is tyron.quote:Op zondag 8 september 2013 23:21 schreef Tyron het volgende:
quote:Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niveau hoog genoeg is tyron.
Houdoe hè.quote:
Even genoeg over pedofilie he ouwe pik.quote:
Dat vind ik ookquote:Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder schandelijk hoe simpel de media de kant van de rebellen kiest.
net als LR en JRquote:Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn je wilde toch dat hij dichtging? Waarom kom je nu weer terug?
En ik van mijn keel.quote:Op zondag 8 september 2013 23:21 schreef Tyron het volgende:
Rensch, wat doe je?quote:Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn je wilde toch dat hij dichtging? Waarom kom je nu weer terug?
Nee.quote:Op zondag 8 september 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
Wat een gedraai man. Blijf eens bij een beslissing.
Morgen weer dicht. Overmorgen weer open.quote:Op zondag 8 september 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
Deepthroat hè. Moet je ook niet doen.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 8 september 2013 23:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik voel een deepthroat grapje aankomen.
Ik ben geniaal.quote:Op zondag 8 september 2013 23:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deepthroat hè. Moet je ook niet doen.
beetje net als je moederquote:Op zondag 8 september 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Morgen weer dicht. Overmorgen weer open.
Wie bepaalt dat?quote:Op zondag 8 september 2013 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Topic is iig zolang ik wakker ben geopend.
Alvast even wat eenvoudige regels:
- de OP gaat op de schop
- dus geen gekanker op mekaar
- geen gebagger of onzinnige posts (lul maar raak over waar je het over wil hebben, maar geen kun-aguero of JR-achtige praktijken)
- lief zijn.
Geen enkel goed bewijs nog dat het regime van Assad de dader is. Amerika schijnt gezegd te hebben dat ze willen aanvallen vanwege hun 'geloofwaardigheid'. Maar die hebben ze in principe al verneukt vóór er iets besloten is.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
- de OP gaat op de schop
- geen gebagger of onzinnige posts (lul maar raak over waar je het over wil hebben, maar geen kun-aguero of JR-achtige praktijken)
- lief zijn.
Wat zijn kun-aguero praktijken, ik ken hem niet.quote:Op zondag 8 september 2013 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
- de OP gaat op de schop
- lief zijn.
quote:
Al-Shabaab sowieso niet. Die zijn beperkt tot Somalie en delen van Kenia. Al-Qaeda heeft geen betekenis meer, verzamelnaam voor terroristische organisaties.quote:Op zondag 8 september 2013 23:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat vinden jullie van de samenstelling van de rebellen in Syrie? Ik lees berichten over Al Qaida en Al-Shabaab.
Wat is dat?quote:Op zondag 8 september 2013 23:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deepthroat hè. Moet je ook niet doen.
Dat is een debiel die een obsessie voor mij heeft.quote:Op zondag 8 september 2013 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zijn kun-aguero praktijken, ik ken hem niet.
Tetten picca's kunnen wel gewoon weer?quote:Op zondag 8 september 2013 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
- de OP gaat op de schop
- lief zijn.
wat een onzin.quote:Op zondag 8 september 2013 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
- de OP gaat op de schop
- lief zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |