wat een lieverd ben jijquote:Op zondag 8 september 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, het feit dat ze het er niet mee eens zijn boeit ook niet, maar dan gaan ze in en over Hools lopen zeiken en ik wil niet dat die 10 oudjes de dupe worden van de klerezooi in deze sc.
Waarom post jij hier dan nog?quote:Op zondag 8 september 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, het feit dat ze het er niet mee eens zijn boeit ook niet, maar dan gaan ze in en over Hools lopen zeiken en ik wil niet dat die 10 oudjes de dupe worden van de klerezooi in deze sc.
Al bijna in Rotterdam? Mijn voorspelling kwam uit. Het is hard aan het onweren.quote:Op zondag 8 september 2013 19:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Wellicht kan een meet de chemie terugbrengen.
Je bent zelf een meet.quote:Op zondag 8 september 2013 19:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Wellicht kan een meet de chemie terugbrengen.
quote:Op zondag 8 september 2013 19:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Beter gaan we vanavond ergens kankerhard rellen.
hihaho
JE HEBT GODVERREDOMME MIJN ZEGEN.quote:Op zondag 8 september 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bah.quote:Op zondag 8 september 2013 19:45 schreef Muto het volgende:
Ik heb eerder vandaag al, in een open post, opgeroepen om deze SC te sluiten. En met een nieuwe SC te beginnen. Met meer Feijenoorders en HMF.
Het feit dat het al een tijd geleden is dat er 4/5 users tegelijk zijn gebanned zegt genoeg.quote:Op zondag 8 september 2013 19:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Beter gaan we vanavond ergens kankerhard rellen.
hihaho
Sowieso is deze SC ontstaan doordat er in het Feijenoord-topic teveel offtopic werd gegaan. Wat al die anderssoortigen hier doen is mij dan ook een raadsel.quote:Op zondag 8 september 2013 19:45 schreef Muto het volgende:
Ik heb eerder vandaag al, in een open post, opgeroepen om deze SC te sluiten. En met een nieuwe SC te beginnen. Met meer Feijenoorders en HMF.
Rellen op een forumquote:Op zondag 8 september 2013 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het feit dat het al een tijd geleden is dat er 4/5 users tegelijk zijn gebanned zegt genoeg.
Dat zegt dan ook geen reet, want jij bent voor elke Eredivisieclub.quote:Op zondag 8 september 2013 19:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik voel me meer thuis bij die Feyenoorders dan bij jou
Zie TT.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |