SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Ik heb gewoon expres 2 post's in de vorige deel geplaatst alleen om zelf een nieuw deel te openen...quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 18:19 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon expres 2 post's in de vorige deel geplaatst alleen om zelf een nieuw deel te openen...![]()
Ik denk dat we op 17 september al denk tegen deel 100 aanzitten als we zo door blijven posten...quote:Op zondag 8 september 2013 18:19 schreef JessedeK het volgende:
[..], zo lijkt het ook een stuk sneller te gaan
Lapo hunterquote:Op zondag 8 september 2013 18:19 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon expres 2 post's in de vorige deel geplaatst alleen om zelf een nieuw deel te openen...![]()
8 dagen en nog een paar uurquote:Op zondag 8 september 2013 18:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hoe komen jullie in godsnaam op 8 dagen... dan is het 16 september....
countdown clock in de OPquote:Op zondag 8 september 2013 18:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hoe komen jullie in godsnaam op 8 dagen... dan is het 16 september....
Ah, das beter. Ik hou het lekkah op 9 uur.quote:
Ik wilde lapoquote:Op zondag 8 september 2013 18:19 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan wordt er weer een super game geproduceerdquote:Op zondag 8 september 2013 19:13 schreef -Kadesh- het volgende:
Ik hoop wel dat we niet weer 5 jaar moeten wachten op GTA VI.![]()
Reken er maar wel op, denk misschien wel langerquote:Op zondag 8 september 2013 19:13 schreef -Kadesh- het volgende:
Zijn regulate, still dre en next episode ook op deze zender te horen of op Radio Los Santos?quote:
Vermoedt van niet. Eerder 2 of 3 jarenquote:Op zondag 8 september 2013 19:13 schreef -Kadesh- het volgende:
Nee Radio Los Santos is (net als in SA) hedendaagse rap/hiphop dus daar hoor je ASAP Rocky en Tyler the Creator en die onzinquote:Op zondag 8 september 2013 19:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zijn regulators, still dre en next episode ook op deze zender te horen of op Radio Los Santos?
Op een nieuwe generatie consolesquote:Op zondag 8 september 2013 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vermoedt van niet. Eerder 2 of 3 jaren
die nummers staan op west-coast classicsquote:Op zondag 8 september 2013 19:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zijn regulate, still dre en next episode ook op deze zender te horen of op Radio Los Santos?
Ok nice. Dan wordt West Coast Classics ook vaste zenderquote:Op zondag 8 september 2013 19:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee Radio Los Santos is (net als in SA) hedendaagse rap/hiphop dus daar hoor je ASAP Rocky en Tyler the Creator en die onzin
quote:Op zondag 8 september 2013 19:23 schreef JessedeK het volgende:
[..]
die nummers staan op west-coast classics
?quote:
Ja ze zitten met de consoles. V is natuurlijk de laatste op current-gen, daarna gaan ze over op next. Maar ik denk dat het grotendeels zelfde engines worden, maar simpelweg hogere resoluties en alles veel mooier. Misschien maken ze V wel op next gen. De heren van GTA Vo'clock hebben daar iig wel vertrouwen in.quote:Op zondag 8 september 2013 19:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Op een nieuwe generatie consoles
denk dat nog wel even duurt, zeker ook omdat deze game volgens mij heeel lang kan duren (met alles erop en eraan) itt tot IV
quote:Op zondag 8 september 2013 19:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo mijn preorder van GTA V maar gecanceld. Ik ga toch maar voor Watchdogs.
Je kan ook voor beiden gaan.quote:Op zondag 8 september 2013 19:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik zou als ik jou was watchdogs voor op de ps4halenquote:Op zondag 8 september 2013 19:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat is het verschil tussen watch dogs op de ps4 en op de ps3 btw?quote:Op zondag 8 september 2013 19:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was watchdogs voor op de ps4halen
quote:Op zondag 8 september 2013 19:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Graphics. Ik zal ff een filmpje zoekenquote:Op zondag 8 september 2013 19:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen watch dogs op de ps4 en op de ps3 btw?
HAHAquote:Op zondag 8 september 2013 19:34 schreef Vault-Boy het volgende:
OMG!!!!!!quote:Op zondag 8 september 2013 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze denken alleen maar aan geld man. Ze zullen het blijven uitmelken totdat het op is
Iemand had het over het stoppen van de GTA franchise.. ik ontkracht dat met die zin. Zo goed?quote:Op zondag 8 september 2013 19:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
OMG!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Een bedrijf dat probeert om zoveel mogelijk winst te maken!!!!!!!Wat had je dan gedacht?
Watch Dogs he.. Dan speel je een nerdje ipv een gangster. Ik wist wel wat ik liever wilquote:Op zondag 8 september 2013 19:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Dan moet ik de hele tijd switchen tussen die rap classics en de moderne rap...quote:Op zondag 8 september 2013 19:23 schreef JessedeK het volgende:
[..]
die nummers staan op west-coast classics
Hihi! Had jij ze even mooi tuk! Even een "ha, ik heb GTA 5 al thui-huis, lekker puh, kijk maar hier een screenshot!" momentje in het echt.quote:Op zondag 8 september 2013 20:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Hahaha check al die reacties meteen![]()
![]()
![]()
Natuurlijk cancel ik GTA V nietWatchdogs ga ik ook zeker wel kopen hoor, maar eerst heel wat maanden met GTA V vermaken.
Neequote:Op zondag 8 september 2013 20:02 schreef mega-worstje het volgende:
zo dichtbij en toch nog zo ver weg... Maar we zijn er bijna t komt er nu echt aan, wordt het lange wachten beloond?
Je liet me schrikkenquote:Op zondag 8 september 2013 20:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Hahaha check al die reacties meteen![]()
![]()
![]()
Natuurlijk cancel ik GTA V nietWatchdogs ga ik ook zeker wel kopen hoor, maar eerst heel wat maanden met GTA V vermaken.
Het is dat m'n ps3 bezig is anders...quote:Op zondag 8 september 2013 20:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hihi! Had jij ze even mooi tuk! Even een "ha, ik heb GTA 5 al thui-huis, lekker puh, kijk maar hier een screenshot!" momentje in het echt.
quote:Op zondag 8 september 2013 20:02 schreef mega-worstje het volgende:
zo dichtbij en toch nog zo ver weg... Maar we zijn er bijna t komt er nu echt aan, wordt het lange wachten beloond?
dan gaan we rockstar bombarderenquote:Op zondag 8 september 2013 20:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]Met een uitstel op de 15de van GTA V tot april/mei 2014
![]()
![]()
Tuurlijk zou ie dat echt doen....quote:
Game is gold, ligt opgeslagen en te wachten op verspreiding.quote:Op zondag 8 september 2013 20:24 schreef -CRASH- het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
O RLY?quote:Op zondag 8 september 2013 20:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Game is gold, ligt opgeslagen en te wachten op verspreiding.
Gaat niet meer gebeuren.
word al verspreid denk ik zoquote:Op zondag 8 september 2013 20:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Game is gold, ligt opgeslagen en te wachten op verspreiding.
Gaat niet meer gebeuren.
Die foto is ook al ruim 2 weken oud :pquote:
Zoiets jaquote:Op zondag 8 september 2013 20:40 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Die foto is ook al ruim 2 weken oud :p
Ga er maar vanuit dat ze al in Nederland zijnquote:Op zondag 8 september 2013 20:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets ja
Inmiddels zullen de dozen dus iets kleiner zijn en meer verspreid.
Ik denk dat heel veel mensen GTA V real life gaan doen....quote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Nestalgie het volgende:
Wat zou er gebeuren als ze 15 september zeggen dat de game verplaatst is naar spring 2014.,
Wat zouden de reacties zijn
Had het al gelekt geweest.quote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat ze al in Nederland zijn
Ik denk dat iedereen online gaat zitten huilen en zeggen dat ze het spel niet meer gaan kopen en vervolgens rond spring 2014 weer helemaal gehypt zijn en het spel toch stiekem kopenquote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Nestalgie het volgende:
Wat zou er gebeuren als ze 15 september zeggen dat de game verplaatst is naar spring 2014.,
Zou deels natuurlijk goed kunnenquote:Op zondag 8 september 2013 20:48 schreef Pap89 het volgende:
Best gek dat het al een half jaar geleden uit had kunnen komen.
Is het ook niet deels uitgesteld zodat ze nu Watch Dogs voor veel mensen uit het vizier rammen?
Stel het was al lang uit geweest, dan hadden er nu een hoop vast voor Watch Dogs gegaan, na een half jaar GTA 5.
Misschien hadden ze toen nog veel te veelquote:Op zondag 8 september 2013 20:48 schreef Pap89 het volgende:
Is het ook niet deels uitgesteld zodat ze nu Watch Dogs voor veel mensen uit het vizier rammen?
Stel het was al lang uit geweest, dan hadden er nu een hoop vast voor Watch Dogs gegaan, na een half jaar GTA 5.
WO IIIquote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Nestalgie het volgende:
Dan wordt er gewoon door iedereen gewacht tot de nieuwe releasequote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Nestalgie het volgende:
Eerst woede hoor, ging in januari ook zoquote:Op zondag 8 september 2013 21:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan wordt er gewoon door iedereen gewacht tot de nieuwe release
Vooral dat.quote:Op zondag 8 september 2013 21:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan wordt er gewoon door iedereen gewacht tot de nieuwe release
Nou, de wereld stond op zijn kop. Obama dreigt met oorlog, alles...quote:Op zondag 8 september 2013 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerst woede hoor, ging in januari ook zo
nee.quote:Op zondag 8 september 2013 20:24 schreef -CRASH- het volgende:
![]()
![]()
Omdat GTA volgende week pas uitkomt sla ik wel de PS4 over dit jaar denk ikquote:Op zondag 8 september 2013 20:48 schreef Pap89 het volgende:
GTA V tegoedbonnen liggen klaarquote:Op zondag 8 september 2013 21:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Omdat GTA volgende week pas uitkomt sla ik wel de PS4 over dit jaar denk ik
Dit vind ik ook het leuke. Daarom kijk ik vooraf het liefst zo weinig mogelijk trailers.quote:Op zondag 8 september 2013 21:32 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik zou echt niet weten wat ik zou moeten verwachten als ik GTA V zou spelen over 8 dagen. Normaal bij COD, BF, AC als die gereleased zijn heb je een beetje een beeld wat je kan verwachten maar bij GTA is dat totaal niet en dat is zo fucking gaaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Ik heb hetzelfde, er zijn zoveel nieuwe dingen te doen enzoquote:Op zondag 8 september 2013 21:32 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik zou echt niet weten wat ik zou moeten verwachten als ik GTA V zou spelen over 8 dagen. Normaal bij COD, BF, AC als die gereleased zijn heb je een beetje een beeld wat je kan verwachten maar bij GTA is dat totaal niet en dat is zo fucking gaaf.
Blijf dan weg pannekoek.quote:Op zondag 8 september 2013 21:45 schreef byah het volgende:
Dit topic heeft naast een gemiddeld VBL topic de meeste autisten volgens mij. Wtf fanboooooooys.
Ja, precies. Bij die standaard games zoals COD enzo kan je al verwachten hoe de gameplay is, het verhaallijn, wat erin voorkomt enzo maar bij GTA is het gewoon als een cadeau uitpakken tijdens kerst. Je weet gewoon niet wat je kan verwachten.quote:Op zondag 8 september 2013 21:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, er zijn zoveel nieuwe dingen te doen enzo
quote:Op zondag 8 september 2013 21:52 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ja, precies. Bij die standaard games zoals COD enzo kan je al verwachten hoe de gameplay is, het verhaallijn, wat erin voorkomt enzo maar bij GTA is het gewoon als een cadeau uitpakken tijdens kerst. Je weet gewoon niet wat je kan verwachten.
Joh, ga ff ergens anders interessant doen...quote:Op zondag 8 september 2013 21:45 schreef byah het volgende:
Dit topic heeft naast een gemiddeld VBL topic de meeste autisten volgens mij. Wtf fanboooooooys.
Alleen urinequote:Op zondag 8 september 2013 22:00 schreef Tropanzia het volgende:
Zou er voortijdig nog wat lekken?
Kan haast niet anders lijkt mij.
Ik weet wel wat er gaat lekken als ik GTA V in m'n handen heb.quote:Op zondag 8 september 2013 22:00 schreef Tropanzia het volgende:
Zou er voortijdig nog wat lekken?
Kan haast niet anders lijkt mij.
Je pen0r?quote:Op zondag 8 september 2013 22:04 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat er gaat lekken als ik GTA V in m'n handen heb.
Voelt voor mij precies hetzelfde. Ben 35, maar als ik GTAV opstart ben ik weer een klein kindquote:Op zondag 8 september 2013 21:52 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ja, precies. Bij die standaard games zoals COD enzo kan je al verwachten hoe de gameplay is, het verhaallijn, wat erin voorkomt enzo maar bij GTA is het gewoon als een cadeau uitpakken tijdens kerst. Je weet gewoon niet wat je kan verwachten.
Last van het Peter Pan syndroomquote:Op zondag 8 september 2013 22:16 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Voelt voor mij precies hetzelfde. Ben 35, maar als ik GTAV opstart ben ik weer een klein kind
Ik ben wel een flink stuk jonger, maar blijft hetzelfde ja.quote:Op zondag 8 september 2013 22:16 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Voelt voor mij precies hetzelfde. Ben 35, maar als ik GTAV opstart ben ik weer een klein kind
Ik heb nou al last van kriebels in de onderste rompregionen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:20 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik ben wel een flink stuk jonger, maar blijft hetzelfde ja.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:21 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Daarvoor moet ie tussen z'n benen kijken
quote:Op zondag 8 september 2013 22:21 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik heb nou al last van kriebels in de onderste rompregionen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ok knulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet alleen zorgen dat mijn dochter van 3 er niet is als ik GTAV ga spelen.
"Papa, waarom sla jij die meneer ? "
You dont believe me ? Read this line again.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:25 schreef Donderjagers het volgende:
The hype Force is strong in this one
Zal tegen deze tijd wel druk zijn voor de deur.quote:Op zondag 8 september 2013 22:33 schreef Roemeen013 het volgende:
Wat zou ik toch graag willen dat het al 16 september is op deze tijd, kan ik alvast richting de plaatselijke GM rijden.
Sowieso, ik ga ook vroeg.quote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zal tegen deze tijd wel druk zijn voor de deur.
Wat laten ze zien dan tijdens de programmering? Gameplay? Ik wil het 2 uur later liever zelf ontdekken namelijk.quote:Op zondag 8 september 2013 23:09 schreef abruzzese het volgende:
Toch een heel fijne en spannende week om naar uit te kijken en vooral deze uitzending op TV niet missen
http://www.mtv.nl/gta5?ut(...)on&utm_campaign=GTAV
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef Gezicht het volgende:
Die tweede foto is dezelfde berg uit een andere hoek
Zou ook kunnen inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef -CRASH- het volgende:
Ik denk dat het de berg is op de voorgrond
[ afbeelding ]
Zal wel een video zijn van GTA5o'clock.quote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef Tropanzia het volgende:
Ik zag laatst ook ergens een filmpje waar alle delen van het land. (Blaine country, Los Santos) etc werden uitgelicht. Maar ik kan dat filmpje niet weer vinden, iemand?
quote:GTA V is duurste game ooit gemaakt
The Scotsman, een Schots nieuwsblad, heeft bekendgemaakt dat Grand Theft Auto V een totaal budget opeiste van 265 miljoen dollar! Deze cijfers maken Grand Theft Auto V nu officieel de duurste video game ooit gemaakt. Rockstar zal deze kosten ongetwijfeld snel terugverdienen, aangezien GTA V al reeds meer dan 2.5 miljoen keer gepreorderd is, en dit enkel nog maar in de US. Analisten verwachten zelfs dat GTA V een van de meest verkochte games van deze generatie zal worden.
Dat las ik ook maar ik denk dat 640 op verticaal sloeg en het andere getal dus groter moet zijn in plaats van kleiner.quote:Op maandag 9 september 2013 00:42 schreef videonatic het volgende:
Al las ik dat gta 4 op de ps3 ook stiekem op 640x350 draaide ofzo. Zal hier wel hetzelfde zijn?
Da's kut.quote:Op maandag 9 september 2013 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Is mijn subforum niet. Als ik hier de TT verander dan komen ze me in elkaar slaan.
Beste gezicht,quote:Op maandag 9 september 2013 06:50 schreef Gezicht het volgende:
Kom er net achter dat ik de 17e vrij heb.
Beste baas,quote:Op maandag 9 september 2013 07:44 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Beste gezicht,
Je verlof is ingetrokken.
Mvg. Je baas.
Beste Gezicht,quote:Op maandag 9 september 2013 07:52 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Beste baas,
Ik heb aids voor een paar weken.
Grgr gezicht.
quote:Op maandag 9 september 2013 08:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beste Gezicht,
Dat konden we al lang aan je zien maar hier op het bordeel hebben de meeste deze ziekte al opgelopen dus je komt gewoon werken
Grgr de pimp
quote:Just listened to IGN AU's podcast and they talked about Chop. Although i believe most of us had expected it, the first one that is, it wasn't sure yet. Here we go:
1- Chop will hop into the passenger seat of a car when playing as Franklin. They didn't say if this is possible whenever you want.
2- There's a ball in the weapon wheel meant to play Fetch with Chop.
zou die ook kunnen zingen zoals Frank in MIB II?quote:
Jezus.... nee, dat is hem meer dan duidelijk niet.quote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef -CRASH- het volgende:
Ik denk dat het de berg is op de voorgrond
[ afbeelding ]
quote:De stemmen van gangsters in Grand Theft Auto 5 worden ingesproken door echte bendeleden
Dit maakt GTA-schrijver en producer Lazlow Jones bekend via de podcast WGN Radio. Jones meldde dat er rivaliserende gangs in de game zitten en dat hij hier scripts voor heeft geschreven die ingesproken moesten worden.
De bedoeling was echter niet dat deze stemmen werden ingesproken door normale acteurs. "Niets is erger dan een luie acteur uit Los Angeles (die een ganglid probeert na te doen), dus zoek gewoon naar de angstaanjagende mensen en vraag of ze het willen doen."
Rockstar vroeg aan echte gangleden of ze de stemmen in wilden spreken. "We hebben een kerel ingehuurd die aan echte gangleden kon komen, zoals El Salvadoran-gangleden met ongelooflijke tattoos. Eentje was letterlijk een dag uit de gevangenis."
Het voorgestelde script bleek hierbij slechts beperkt bruikbaar, omdat de gangleden bepaalde zinnen nooit zouden zeggen. Volgens Jones was dat niet erg, omdat hun eigen interpretaties het spel realistischer maken. Grand Theft Auto 5 is vanaf 17 september op Xbox 360 en PlayStation 3 verkrijgbaar.
Lees onze preview van Grand Theft Auto 5
Door: Gamer.nl
Volgende week heb je zoveel ingame beelden als je wilquote:Op maandag 9 september 2013 09:37 schreef kaos- het volgende:
Waar blijven die gelekte ingame beelden gvd
En binnen dan ?quote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zal tegen deze tijd wel druk zijn voor de deur.
Ja ik weet het, maar vind het echt bijzonder dat er niet totaal niets is gelekt.quote:Op maandag 9 september 2013 10:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
Volgende week heb je zoveel ingame beelden als je wil
link?quote:Op maandag 9 september 2013 10:10 schreef NoNickOne het volgende:
Xbox 360 versie schijnt volgens het Tweakers forum op Spotnet te zijn gesignaleerd.
Kan ook een fake post zijn. Rockstar lijkt dit keer echt strenger toezicht te houden op de "leaks".quote:Op maandag 9 september 2013 10:10 schreef NoNickOne het volgende:
Xbox 360 versie schijnt volgens het Tweakers forum op Spotnet te zijn gesignaleerd.
dat mag ook wel aangezien het de duurste game isquote:Op maandag 9 september 2013 10:20 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Kan ook een fake post zijn. Rockstar lijkt dit keer echt strenger toezicht te houden op de "leaks".
Nee, Bentley.quote:Op maandag 9 september 2013 10:19 schreef DSS24 het volgende:
En deze lijkt op de Nissan GTR
[ afbeelding ]
Stel dat ik nou een game uit een doos trek als ik bij een distributeur werk. Ik gooi gameplay beelden op mijn eigen server. Daar kan Rockstar dan echt geen reet aan doen hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 10:20 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Kan ook een fake post zijn. Rockstar lijkt dit keer echt strenger toezicht te houden op de "leaks".
Klopt baas. Maar geef toe, met gtaiv waren er toch al sneller gameplay leaks.quote:Op maandag 9 september 2013 10:22 schreef kaos- het volgende:
[..]
Stel dat ik nou een game uit een doos trek als ik bij een distributeur werk. Ik gooi gameplay beelden op mijn eigen server. Dat kan Rockstar daar echt geen reet aan doen hoor.
Jawel, het bedrijf aansprakelijk stellen. En zij kloppen bij jou aan.quote:Op maandag 9 september 2013 10:22 schreef kaos- het volgende:
[..]
Stel dat ik nou een game uit een doos trek als ik bij een distributeur werk. Ik gooi gameplay beelden op mijn eigen server. Dat kan Rockstar daar echt geen reet aan doen hoor.
Kan ook.quote:
En honden !quote:Op maandag 9 september 2013 10:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er is ook een Mustang/Camaro in het spel
POTC 3 ?quote:Op maandag 9 september 2013 10:28 schreef NaturalScience het volgende:
GTA 5 is dus gewoon het op één na hoogste entertainend budget ooit geïnvesteerd.
Alleen POTC 3 de film was duurder.
moest ook even googlen maar Pirates o/t Caribbean 3. Had een budget van 300 miljoen dollar.quote:
Ja is ook zo. Ik verbaas me er over dat er nog niets op het net verschenen is, in welke vorm dan ook. Rockstar zal er dan wel strak opzitten, maar als de game gelekt is komen de beelden vanuit elke hoek van het internet natuurlijk, dat houden ze nooit tegen.quote:Op maandag 9 september 2013 10:23 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Klopt baas. Maar geef toe, met gtaiv waren er toch al sneller gameplay leaks.
Thxquote:Op maandag 9 september 2013 10:30 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Pirates of the Carribean 3
1 iemand hoeft de game maar online te zetten en het is klaar.quote:Op maandag 9 september 2013 10:32 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Ik verbaas me er over dat er nog niets op het net verschenen is, in welke vorm dan ook. Rockstar zal er dan wel strak opzitten, maar als de game gelekt is komen de beelden vanuit elke hoek van het internet natuurlijk, dat houden ze nooit tegen.
quote:Rockstar Games has just published tons of brand new artwork of Grand Theft Auto V. These latest artworks of GTA V features Michael's wife Amanda, daughter Tracey, Franklin's boss Simeon and two other side characters Wade and Tao.
Is alweer van Spotnet af. Dus denk dat het een fake was. of een takedown kan ook natuurlijkquote:Op maandag 9 september 2013 10:10 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ga haar wel hosselen met Franklin.quote:
Fout? Hoezo?quote:Op maandag 9 september 2013 10:53 schreef m0j0 het volgende:
En iedereen maar bitchen over pirated spellen op de PC he?.
Rond het weekend zal je de eerste lui wel zien denk ik "Playing Grand Theft Auto 5".
Zelfde als GTA 4 zullen er wel een reeks Twitch kanalen zijn met lui die aan het spelen zijn, maar dit keer maak ik niet de fout om daar naar te kijken
14e jarig ja??quote:Op maandag 9 september 2013 10:57 schreef 7nightwing7 het volgende:
Same, eerst maar eens de 14e m'n verjaardag vieren.
quote:Op maandag 9 september 2013 11:07 schreef Giester het volgende:
[..]
14e jarig ja??Das toevallig kerel!
Ik heb namelijk precies het tegenovergestelde.
Ik ben namelijk niet de 14e jarig.
Fout omdat ik bij de release van GTA 4, iets van 20 uur naar Twitch heb zitten kijken.. oftewel +- 50% van het verhaal was niet nieuws voor mij, en dat vond ik er jammer, dus ik maak die "fout" niet nog een keer.quote:
Dude hoe toevallig. Ik vier het de 14e omdat ik op de 20e jarig ben !quote:Op maandag 9 september 2013 11:07 schreef Giester het volgende:
[..]
14e jarig ja??Das toevallig kerel!
Ik heb namelijk precies het tegenovergestelde.
Ik ben namelijk niet de 14e jarig.
Aan de ene kant heb je daar wel gelijk in. De verhaallijn wil je natuurlijk zelf spelen, maar aan de andere kant wil ik wel even zien hoe het sfeertje is de game is.quote:
Oh zo.quote:Op maandag 9 september 2013 11:32 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Fout omdat ik bij de release van GTA 4, iets van 20 uur naar Twitch heb zitten kijken.. oftewel +- 50% van het verhaal was niet nieuws voor mij, en dat vond ik er jammer, dus ik maak die "fout" niet nog een keer.
Das dubbel toevallig.quote:Op maandag 9 september 2013 11:34 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Dude hoe toevallig. Ik vier het de 14e omdat ik op de 20e jarig ben !
What are the odds
*meldt. Niet zeker of ik de demo destijds heb gespeeld maar de game ben ik direct gaan spelen. Het verbaasde me destijds hoe lekker het reed ondanks de "top-view".quote:Op maandag 9 september 2013 11:37 schreef m0j0 het volgende:
14 jaar.. heh
Zijn er ook lui in deze thread die GTA 1 hebben gespeeld tijdens de release?.
Ik kan me nog goed herinneren dat ik uuuuuren bezig ben geweest met de tijd limiet demo die bij Computer Gaming World zat.
Op 16 september 22:39quote:
Ja die heb ik ook heel vaak gespeeld. 600 seconden tikten dan weg en dan ging ik standaard de brug over jumpen en dan rampagenquote:Op maandag 9 september 2013 11:37 schreef m0j0 het volgende:
14 jaar.. heh
Ik kan me nog goed herinneren dat ik uuuuuren bezig ben geweest met de tijd limiet demo die bij Computer Gaming World zat.
Meeste van mijn tijd zat in het narren van de politie, en jagen op hare krishna`squote:Op maandag 9 september 2013 11:48 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook heel vaak gespeeld. 600 seconden tikten dan weg en dan ging ik standaard de brug over jumpen en dan rampagen
Nee helemaal niet. GTAIV lekte 7 dagen voor de release voor de Xbox 360. En jij was toch 14?quote:Op maandag 9 september 2013 10:23 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Klopt baas. Maar geef toe, met gtaiv waren er toch al sneller gameplay leaks.
Is goed.quote:Op maandag 9 september 2013 11:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Beter gaan we het over GTA V hebben.
Yup. GTA 1 op een cd rommetje gekregen van klasgenoot op de MTS toendertijd.quote:Op maandag 9 september 2013 11:37 schreef m0j0 het volgende:
14 jaar.. heh
kijk in de V&A daar komt nog wel eens wat voorbijquote:Op maandag 9 september 2013 12:05 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Yup. GTA 1 op een cd rommetje gekregen van klasgenoot op de MTS toendertijd.
Alle andere GTA's gekocht op releasedag. Londen, GTA2, GTA3, Vice City, San Andreas, GTA 4.
BOGT en TLAD niet gekocht daar ik deel 4 wat meh vond.
Ben nu 33 en zit als een klein kind te wachten op nummer 5.
Nu alleen nog een goedkope 360 scoren, daar ik eigenlijk klaar was met consoles.
Maarja, uitzonderingetje voor GTA mag altijd.
14 ? Lol i wish. Ben volgens mij bijna een van de oudste in dit topic . 35quote:Op maandag 9 september 2013 11:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. GTAIV lekte 7 dagen voor de release voor de Xbox 360. En jij was toch 14?
Ik als xbox eigenaar ben het hier wel mee eens.quote:Op maandag 9 september 2013 12:07 schreef MMaRsu het volgende:
Kun je beter een 2e hands PS3 op de kop tikken, kun je tenminste gratis online.
En de beste game van het jaar tot nu toe spelen, TLOU.
blijft moeilijk voor sommigequote:
Bijna... idd... Bijna...quote:Op maandag 9 september 2013 12:10 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
14 ? Lol i wish. Ben volgens mij bijna een van de oudste in dit topic . 35
Dat is SWTORquote:Op maandag 9 september 2013 10:21 schreef hiddit het volgende:
[..]
dat mag ook wel aangezien het de duurste game is
http://tweakers.net/nieuw(...)me-ooit-gemaakt.html
Although BioWare has not disclosed development costs, industry leaders and financial analysts have estimated it to be between $150 million and $200 million.quote:
Offtopic:quote:
http://www.starwarsmmolev(...)300-million-failure/quote:Op maandag 9 september 2013 12:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Although BioWare has not disclosed development costs, industry leaders and financial analysts have estimated it to be between $150 million and $200 million.
Niet dus
Gamers van het eerste uur.quote:
Basic en Simon(s) basic op de C64quote:Op maandag 9 september 2013 12:19 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Offtopic:
Opgegroeid, met consoles zoals commodore 64, atari, philips g7000 ?
Als gta toen in die tijd al bestond he..........
quote:Op maandag 9 september 2013 12:20 schreef -CRASH- het volgende:
Gamers van het eerste uur.
Toen de spellen nog uit 1 pixel bestonden
PONG!quote:Op maandag 9 september 2013 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]. 7 pixels, 2x3 voor de balkjes en 1 voor de bal.
Nee, nog 7,5 dagen voor wie naar de midnight release gaat.quote:Op maandag 9 september 2013 12:12 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
blijft moeilijk voor sommige![]()
7 dagen nog...........6.5 voor degene die naar de midnight release gaan.
Net de andere kant opquote:Op maandag 9 september 2013 12:19 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Offtopic:
Opgegroeid, met consoles zoals commodore 64, atari, philips g7000 ?
Als gta toen in die tijd al bestond he..........
Volgens mij hebben we dat allemaal wel. Leeftijd maakt niets uit in deze denk ik.quote:Op maandag 9 september 2013 12:42 schreef Giester het volgende:
Doet me deugd om te horen dat ik hier niet de oudste ben en ook niet de enige "volwassenen" die als een klein kind zich nog verheugd op een computer spelletje.
Gewoon fake, anders zag je hem overalquote:Op maandag 9 september 2013 10:43 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Is alweer van Spotnet af. Dus denk dat het een fake was. of een takedown kan ook natuurlijk
Map was wel eerder bekendquote:Op maandag 9 september 2013 11:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. GTAIV lekte 7 dagen voor de release voor de Xbox 360. En jij was toch 14?
Haha, same here! Weer een keer ouderwets nachtbraken.quote:Op maandag 9 september 2013 12:44 schreef kaos- het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dat allemaal wel. Leeftijd maakt niets uit in deze denk ik.
Ik ben zelfs zo erg dat ik vrij neem op de releasedag.
Wat maakt leeftijd nou uit qua gamen?.quote:Op maandag 9 september 2013 12:44 schreef kaos- het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dat allemaal wel. Leeftijd maakt niets uit in deze denk ik.
Ik ben zelfs zo erg dat ik vrij neem op de releasedag.
Ik zie geen dikke speakers. DIe gaylord heeft zeker zo'n 5.1 'home theatre' systeem.quote:Op maandag 9 september 2013 12:32 schreef Ties02 het volgende:
Uit zo'n battlestation thread op gtaforums
[ afbeelding ]
sweet
Als je goed leest zie je mij ook zeggen dat het niets uit maaktquote:Op maandag 9 september 2013 12:51 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Wat maakt leeftijd nou uit qua gamen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
quote:Op maandag 9 september 2013 12:58 schreef Vaas3 het volgende:
hij staat inmiddels op tpb![]()
GoeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2013 12:58 schreef Vaas3 het volgende:
hij staat inmiddels op tpb![]()
ASS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
Oh ik bedoelde dat ook helemaal niet, meer dat ik het met je eens was.quote:Op maandag 9 september 2013 12:58 schreef kaos- het volgende:
[..]
Als je goed leest zie je mij ook zeggen dat het niets uit maakt
quote:Op maandag 9 september 2013 12:59 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde dat ook helemaal niet, meer dat ik het met je eens was.
Bij mij mist dat gevoel een beetje.. misschien ook omdat R* zo zuinig is met z`n informatie.quote:Op maandag 9 september 2013 13:02 schreef kaos- het volgende:
[..]![]()
Het is wel zo dat ik een stuk minder game dan vroeger, maar de hype voor dit spel is zo ontzettend groot dat ik me weer een kleine knul voel
GAM / [GTA ONLINE] Nog minder dan twee weken! #2quote:Op maandag 9 september 2013 13:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Is er al een FOK!-crew aangemaakt?
Midnight release gaat mij ook wat ver, maar ik heb makkelijk praten, ik heb vanaf volgende week 1,5 week vakantie (dat kwam toevallig zo uitquote:Op maandag 9 september 2013 12:51 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Wat maakt leeftijd nou uit qua gamen?.
Ik weet in elk geval wel dat wanneer ik 80 ben, ik nog steeds niet kan wachten tot Grand Theft Auto 9 uit komt..
Misschien dat, dat dan weer wel met leeftijd komt, ik heb genoeg geduld om te wachten tot Bol m`n spel door de brievenbus gooit.
Midnight releases heb ik nooit iets aan gevonden.
Heel niet op geletquote:Op maandag 9 september 2013 13:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
GAM / [GTA ONLINE] Nog minder dan twee weken! #2
Jij weet.quote:Op maandag 9 september 2013 13:10 schreef kaos- het volgende:
Midnight release is ook een soort van oude gewoonte van ons. We zijn allemaal 30+ maar met grote releases staan wij 'snachts voor de deur
Afgelopen lente bij mij, ik zou Donderdag mijn nieuwe HTC One krijgen, ging door een fout bij de vervoerder niet door en het zou op z`n vroegst Vrijdag worden, en toen zat ik in Engeland voor een week.quote:Midnight release gaat mij ook wat ver, maar ik heb makkelijk praten, ik heb vanaf volgende week 1,5 week vakantie (dat kwam toevallig zo uit)
Gamemania:quote:Op maandag 9 september 2013 13:20 schreef rene90 het volgende:
Al die winkels die meedoen aan de nacht verkoop, is het dan wel het geval dat iedereen een pre-order heeft? Ik werk tot 23.30 dus kan dan net zo goed even naar zo'n winkel rijden.
In weze hoef je niet te pre-orderen. De winkel is gewoon open om 00:00, dus als ze er genoeg hebben liggen kan je er zo eentje meenemen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:20 schreef rene90 het volgende:
Al die winkels die meedoen aan de nacht verkoop, is het dan wel het geval dat iedereen een pre-order heeft? Ik werk tot 23.30 dus kan dan net zo goed even naar zo'n winkel rijden.
Het beste game-weer is regen en somberheid buiten. Het kan niet beterquote:Op maandag 9 september 2013 13:24 schreef -CRASH- het volgende:
Misschien wordt het tijdens de nacht verkoop niet druk.
Vorige week op en top zomers ..
De komende week puur herfstweer met maxima tussen 15 en 20°C.
Vannacht en vooral morgen lijkt er met gemak 15 tot 25 mm regen te gaan vallen.
Als we heel ver vooruit kijken, komt de eerste herfststorm tevoorschijn (16-17 september 2013).
https://www.facebook.com/NoodweerBenelux
quote:Op maandag 9 september 2013 13:26 schreef kaos- het volgende:
[..]
Het beste game-weer is regen en somberheid buiten. Het kan niet beter
maar niet het beste weer om buiten in de kou en regen te staan wachten op gtaquote:Op maandag 9 september 2013 13:26 schreef kaos- het volgende:
[..]
Het beste game-weer is regen en somberheid buiten. Het kan niet beter
Boeiend, daar heb ik geen last van.quote:Op maandag 9 september 2013 13:34 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
maar niet het beste weer om buiten in de kou en regen te staan wachten op gta
Dan ga je toch naar binnen ? Het is niet zo dat de winkel pas om 00:00 daadwerkelijk open gaat hequote:
Ligt eraan hoe druk het is...quote:Op maandag 9 september 2013 13:36 schreef Nestalgie het volgende:
Zo'n nachtverkoop eh hoelang duurt hetvoordatje aan de beurtbent als je rond 12 uur daar pas heen gaat
Ik ook nietquote:Op maandag 9 september 2013 13:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Boeiend, daar heb ik geen last van.
Pauze`s zijn voorbijquote:Op maandag 9 september 2013 14:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wtf al een half uur geen reacties meer.
Dan ben je om 00.36 aan de beurt.quote:Op maandag 9 september 2013 13:36 schreef Nestalgie het volgende:
Zo'n nachtverkoop eh hoelang duurt hetvoordatje aan de beurtbent als je rond 12 uur daar pas heen gaat
Er moet ook gewerkt en gestudeerd worden héquote:Op maandag 9 september 2013 14:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wtf al een half uur geen reacties meer.
Nou, ik denk eigenlijk ongeveer plusminus pak hem beet om 00:38 pas.quote:Op maandag 9 september 2013 14:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan ben je om 00.36 aan de beurt.
Ik vraag me zo hard af wat mensen bezield om die vraag zo te formulerenquote:Op maandag 9 september 2013 14:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou, ik denk eigenlijk ongeveer plusminus pak hem beet om 00:38 pas.
Koop je een nieuwe voor 150 euro.quote:Op maandag 9 september 2013 14:32 schreef _NZT_ het volgende:
Je ps3 of 360 zal maar volgende maandag opeens kaduuk zijn
Zo verslaafd ben ik iig nietquote:Op maandag 9 september 2013 14:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Koop je een nieuwe voor 150 euro.
Ik vraag me überhaupt af wat menzen bezielt om 's nachts om twaalf uur in de rij te gaan staan voor een spelletje... Begrijp me niet verkeerd, ik zal waarschijnlijk GTA V ook wel dinsdag halen, maar ik rij dan gewoon na werk even langs de Media Markt en ik pik hem mee, ik ga toch niet 's nachts daarvoor in de rij staanquote:Op maandag 9 september 2013 14:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vraag me zo hard af wat mensen bezield om die vraag zo te formuleren. Of iemand daar ooit een zinnig antwoord op kan geven. Is van talloze factoren afhankelijk maar dat krijgt de beste man niet bedacht zelf.
Ik ook niet. Zou zelf op de PS4 wachten dan denk ikquote:
Dat weet je nog nietquote:
Ik durf er ook geen uitspraak over te doen.... Bijzondere mensen maar er is blijkbaar markt voor.quote:Op maandag 9 september 2013 14:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vraag me überhaupt af wat menzen bezielt om 's nachts om twaalf uur in de rij te gaan staan voor een spelletje... Begrijp me niet verkeerd, ik zal waarschijnlijk GTA V ook wel dinsdag halen, maar ik rij dan gewoon na werk even langs de Media Markt en ik pik hem mee, ik ga toch niet 's nachts daarvoor in de rij staan
Of zo'n volwassen kerel die naar de wereldpremière van Star Wars gaat in een Darth Vader-pakje inclusief plastic lichtzwaardjequote:Op maandag 9 september 2013 14:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik durf er ook geen uitspraak over te doen.... Bijzondere mensen maar er is blijkbaar markt voor.
Er zitten iets teveel toevalligheden in je verhaal.quote:Op maandag 9 september 2013 14:41 schreef Giester het volgende:
Tja mensen die naar de nachtrelease gaan vind ik wel een beetje erg nerd.
Maar goed, kijk, ik kom heel toevallig langs de Gamemania (als ik 3 km omrijd) en laat ik nu net toevallig ergens zijn bij vrienden ofzo en ik moet toevallig rond 23:50 weg en dan toevallig heb ik mijn pasje bij enzo en toevallig zet ik mijn auto op de parkeerplek en kom ik net iemand tegen die toevallig in de rij staat bij de Gamemania....... tja, dan is de kans groot dat ik hem ook haal bij de nachtrelease.
Je moeder is een fucking nerdquote:Op maandag 9 september 2013 14:41 schreef Giester het volgende:
Maar goed, kijk, ik kom heel toevallig langs de Gamemania (als ik 3 km omrijd) en laat ik nu net toevallig ergens zijn bij vrienden ofzo en ik moet toevallig rond 23:50 weg en dan toevallig heb ik mijn pasje bij enzo en toevallig zet ik mijn auto op de parkeerplek en kom ik net iemand tegen die toevallig in de rij staat bij de Gamemania....... tja, dan is de kans groot dat ik hem ook haal bij de nachtrelease.
Hahaha kerel, schateren van het lachen hier.quote:Op maandag 9 september 2013 14:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of zo'n volwassen kerel die naar de wereldpremière van Star Wars gaat in een Darth Vader-pakje inclusief plastic lichtzwaardje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
Geen flauw idee, maar dit lijkt wel op een doorsnede van een hoofdscanquote:Op maandag 9 september 2013 14:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe concreet is deze map inmiddels?
Nie schelden met nerd jonge!quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 14:41 schreef Giester het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 14:43 schreef Giester het volgende:
[..]
Nie schelden met nerd jonge!
Mijn oma is gestikt in een nerd.
quote:Op maandag 9 september 2013 14:42 schreef Giester het volgende:
[..]
Hahaha kerel, schateren van het lachen hier.
Je zult maar een spelletje van tegen een bal trappen zo serieus nemen. Dat is wat joh.Niet haten op Koning Voetbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet.quote:Op maandag 9 september 2013 14:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe concreet is deze map inmiddels?
Hoop je. Genoeg corrupte postbodesquote:Op maandag 9 september 2013 14:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben zo blij dat GTA V gewoon bij mij op de deurmat valt op de 17e. Geen gezeik of nachtreleases ofzo.
Met die PostNL van tegenwoordig weet je het nooit zeker.quote:Op maandag 9 september 2013 14:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben zo blij dat GTA V gewoon bij mij op de deurmat valt op de 17e. Geen gezeik of nachtreleases ofzo.
Wensdenken.quote:Op maandag 9 september 2013 14:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sorry ik was bezetenquote:Op maandag 9 september 2013 14:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vraag me zo hard af wat mensen bezield om die vraag zo te formuleren. Of iemand daar ooit een zinnig antwoord op kan geven. Is van talloze factoren afhankelijk maar dat krijgt de beste man niet bedacht zelf.
Classic inderdaad....quote:Op maandag 9 september 2013 14:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of zo'n volwassen kerel die naar de wereldpremière van Star Wars gaat in een Darth Vader-pakje inclusief plastic lichtzwaardje
Das triest. Ik ben toendertijd ook naar de midnight launch van de 360 gegaan. De dag erop moest ik pas om 12 uur werken en had geen zin om voor werk dat ding op te halen, dus gewoon ernaartoe rond 23:30, 360 opgehaald, naar huis, ding in de hoek, maffen.quote:
Preorder van Forza 4 via 12Game.quote:Op maandag 9 september 2013 14:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vind het prima... Ik gun iedereen zijn eigen lolletje. Snappen, neuh.quote:Op maandag 9 september 2013 14:57 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Das triest. Ik ben toendertijd ook naar de midnight launch van de 360 gegaan. De dag erop moest ik pas om 12 uur werken en had geen zin om voor werk dat ding op te halen, dus gewoon ernaartoe rond 23:30, 360 opgehaald, naar huis, ding in de hoek, maffen.
Volgende dag uitslapen en na werk pas aangesloten.
Soms is het gewoon praktisch.
Zegt meer iets over jou dan over mij hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 15:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind het prima... Ik gun iedereen zijn eigen lolletje. Snappen, neuh.
Dat jij het goed aan het praten bent zegt genoeg lijkt me
Vriendin werkt bij de Bartsmitquote:Op maandag 9 september 2013 15:12 schreef Giester het volgende:
Wie denk hem al voor de release te kunnen spelen?
Bijvoorbeeld door connectiez G, of door een dom blondje bij de Bart Smit ofzo?
forum van xboxworld zal wel weer grappig wordenquote:Op maandag 9 september 2013 15:12 schreef Giester het volgende:
Wie denk hem al voor de release te kunnen spelen?
Bijvoorbeeld door connectiez G, of door een dom blondje bij de Bart Smit ofzo?
Roggel ook 1 voor mij Turkopediaquote:Op maandag 9 september 2013 15:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vriendin werkt bij de Bartsmiteven lief vragen of ze hem wil meenemen voor me.
Bestaat dat nog?quote:Op maandag 9 september 2013 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
forum van xboxworld zal wel weer grappig worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja idd, dat zou ik ook vragen!"Thats how we roll in the Shire!"
Ik kan me die fake vrijwaringsbrieven nog herinneren waarmee men dacht GTA4 eerder mee te kunen krijgen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
forum van xboxworld zal wel weer grappig worden
Oh, dat is best een prima deal eigenlijk!quote:Op maandag 9 september 2013 14:57 schreef dolf1010 het volgende:
Goed nieuws voor iedereen die bij bol.com heeft besteld.
Ik had even een mailtje gestuurd met de vraag of je de 10 euro tegoedbon ook kon gebruiken om de strategy guide te kopen.
Zie hier het goede nieuws :
"U geeft aan te willen weten of u met de cadeaubon van 10 euro ook de strategy guide van GTA V kunt halen.
U kunt inderdaad met de cadeaubon bij de actie van de GTA V pre-order de strategy guide halen."
10 euro korting, plus omdat ik nieuw lid ben ook nog een 2,50 korting. hoef ik straks voor de limited edition strategy guide van 20 euro maar 7,50 te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |