SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Ik heb gewoon expres 2 post's in de vorige deel geplaatst alleen om zelf een nieuw deel te openen...quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 18:19 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon expres 2 post's in de vorige deel geplaatst alleen om zelf een nieuw deel te openen...![]()
Ik denk dat we op 17 september al denk tegen deel 100 aanzitten als we zo door blijven posten...quote:Op zondag 8 september 2013 18:19 schreef JessedeK het volgende:
[..], zo lijkt het ook een stuk sneller te gaan
Lapo hunterquote:Op zondag 8 september 2013 18:19 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon expres 2 post's in de vorige deel geplaatst alleen om zelf een nieuw deel te openen...![]()
8 dagen en nog een paar uurquote:Op zondag 8 september 2013 18:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hoe komen jullie in godsnaam op 8 dagen... dan is het 16 september....
countdown clock in de OPquote:Op zondag 8 september 2013 18:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hoe komen jullie in godsnaam op 8 dagen... dan is het 16 september....
Ah, das beter. Ik hou het lekkah op 9 uur.quote:
Ik wilde lapoquote:Op zondag 8 september 2013 18:19 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan wordt er weer een super game geproduceerdquote:Op zondag 8 september 2013 19:13 schreef -Kadesh- het volgende:
Ik hoop wel dat we niet weer 5 jaar moeten wachten op GTA VI.![]()
Reken er maar wel op, denk misschien wel langerquote:Op zondag 8 september 2013 19:13 schreef -Kadesh- het volgende:
Zijn regulate, still dre en next episode ook op deze zender te horen of op Radio Los Santos?quote:
Vermoedt van niet. Eerder 2 of 3 jarenquote:Op zondag 8 september 2013 19:13 schreef -Kadesh- het volgende:
Nee Radio Los Santos is (net als in SA) hedendaagse rap/hiphop dus daar hoor je ASAP Rocky en Tyler the Creator en die onzinquote:Op zondag 8 september 2013 19:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zijn regulators, still dre en next episode ook op deze zender te horen of op Radio Los Santos?
Op een nieuwe generatie consolesquote:Op zondag 8 september 2013 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vermoedt van niet. Eerder 2 of 3 jaren
die nummers staan op west-coast classicsquote:Op zondag 8 september 2013 19:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zijn regulate, still dre en next episode ook op deze zender te horen of op Radio Los Santos?
Ok nice. Dan wordt West Coast Classics ook vaste zenderquote:Op zondag 8 september 2013 19:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee Radio Los Santos is (net als in SA) hedendaagse rap/hiphop dus daar hoor je ASAP Rocky en Tyler the Creator en die onzin
quote:Op zondag 8 september 2013 19:23 schreef JessedeK het volgende:
[..]
die nummers staan op west-coast classics
?quote:
Ja ze zitten met de consoles. V is natuurlijk de laatste op current-gen, daarna gaan ze over op next. Maar ik denk dat het grotendeels zelfde engines worden, maar simpelweg hogere resoluties en alles veel mooier. Misschien maken ze V wel op next gen. De heren van GTA Vo'clock hebben daar iig wel vertrouwen in.quote:Op zondag 8 september 2013 19:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Op een nieuwe generatie consoles
denk dat nog wel even duurt, zeker ook omdat deze game volgens mij heeel lang kan duren (met alles erop en eraan) itt tot IV
quote:Op zondag 8 september 2013 19:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo mijn preorder van GTA V maar gecanceld. Ik ga toch maar voor Watchdogs.
Je kan ook voor beiden gaan.quote:Op zondag 8 september 2013 19:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik zou als ik jou was watchdogs voor op de ps4halenquote:Op zondag 8 september 2013 19:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat is het verschil tussen watch dogs op de ps4 en op de ps3 btw?quote:Op zondag 8 september 2013 19:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was watchdogs voor op de ps4halen
quote:Op zondag 8 september 2013 19:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Graphics. Ik zal ff een filmpje zoekenquote:Op zondag 8 september 2013 19:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen watch dogs op de ps4 en op de ps3 btw?
HAHAquote:Op zondag 8 september 2013 19:34 schreef Vault-Boy het volgende:
OMG!!!!!!quote:Op zondag 8 september 2013 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze denken alleen maar aan geld man. Ze zullen het blijven uitmelken totdat het op is
Iemand had het over het stoppen van de GTA franchise.. ik ontkracht dat met die zin. Zo goed?quote:Op zondag 8 september 2013 19:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
OMG!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Een bedrijf dat probeert om zoveel mogelijk winst te maken!!!!!!!Wat had je dan gedacht?
Watch Dogs he.. Dan speel je een nerdje ipv een gangster. Ik wist wel wat ik liever wilquote:Op zondag 8 september 2013 19:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Dan moet ik de hele tijd switchen tussen die rap classics en de moderne rap...quote:Op zondag 8 september 2013 19:23 schreef JessedeK het volgende:
[..]
die nummers staan op west-coast classics
Hihi! Had jij ze even mooi tuk! Even een "ha, ik heb GTA 5 al thui-huis, lekker puh, kijk maar hier een screenshot!" momentje in het echt.quote:Op zondag 8 september 2013 20:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Hahaha check al die reacties meteen![]()
![]()
![]()
Natuurlijk cancel ik GTA V nietWatchdogs ga ik ook zeker wel kopen hoor, maar eerst heel wat maanden met GTA V vermaken.
Neequote:Op zondag 8 september 2013 20:02 schreef mega-worstje het volgende:
zo dichtbij en toch nog zo ver weg... Maar we zijn er bijna t komt er nu echt aan, wordt het lange wachten beloond?
Je liet me schrikkenquote:Op zondag 8 september 2013 20:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Hahaha check al die reacties meteen![]()
![]()
![]()
Natuurlijk cancel ik GTA V nietWatchdogs ga ik ook zeker wel kopen hoor, maar eerst heel wat maanden met GTA V vermaken.
Het is dat m'n ps3 bezig is anders...quote:Op zondag 8 september 2013 20:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hihi! Had jij ze even mooi tuk! Even een "ha, ik heb GTA 5 al thui-huis, lekker puh, kijk maar hier een screenshot!" momentje in het echt.
quote:Op zondag 8 september 2013 20:02 schreef mega-worstje het volgende:
zo dichtbij en toch nog zo ver weg... Maar we zijn er bijna t komt er nu echt aan, wordt het lange wachten beloond?
dan gaan we rockstar bombarderenquote:Op zondag 8 september 2013 20:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]Met een uitstel op de 15de van GTA V tot april/mei 2014
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |