Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 8 september 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus wie wint is altijd de sterkste?
quote:Op zondag 8 september 2013 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rodriguez wilde aanvallen, maar kwam toen tot de conclusie dat hij nog niet in de laatste kilometer zat.
quote:Op zondag 8 september 2013 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rodriguez wilde aanvallen, maar kwam toen tot de conclusie dat hij nog niet in de laatste kilometer zat.
Gisteren in ieder geval stelselmatig jaquote:Op zondag 8 september 2013 17:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo noemt hij Ducrot al jaren toch?
Denk steeds dat het Johnny isquote:Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kiserlovski gaat aan.
Iedereen lost.
Waar zit hijquote:Op zondag 8 september 2013 17:03 schreef marcodej het volgende:
Hoogerland rijdt goed zeg! Oh, wacht.
Ergens ver weg.quote:
Dat is de afstand die Geniez nog moet afleggen, niet de favorietengroep, slimmen. Volgende keer beter.quote:Op zondag 8 september 2013 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rodriquez gaat 0.7 km te vroeg..
Oja, die zit er ook nog voorquote:Op zondag 8 september 2013 17:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is de afstand die Geniez nog moet afleggen, niet de favorietengroep, slimmen. Volgende keer beter.
Alleen het publiek zijn ze vergeten mee te kopiëren.quote:Op zondag 8 september 2013 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is deze etappe niet gewoon gekopieërd van de TDF-editie?
Geen zak.quote:Op zondag 8 september 2013 17:23 schreef marcodej het volgende:
Zo, ik ben wakker. Is er nog wat gebeurd?
Alsof je een emmer leeg gooit.quote:Op zondag 8 september 2013 17:21 schreef Chiappucci het volgende:
Wat was Ducrot weer abominabel slecht zeg vandaag, ouwehoer
Zó weinig koersinzicht en zó weinig kennis van zaken.
Och. Beter dan de Giro dit jaar. Maar dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op zondag 8 september 2013 17:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wat ik er van gezien heb (niet zoveel), ook wel een magere ronde tot nu toe.
Gisteren had een leuk slagveld kunnen worden. Maar nee.quote:Op zondag 8 september 2013 17:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wat ik er van gezien heb (niet zoveel), ook wel een magere ronde tot nu toe.
De Giro had tenminste het Wiggins gebeuren wat nog enigszins vermakelijk wasquote:Op zondag 8 september 2013 17:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Och. Beter dan de Giro dit jaar. Maar dat is ook niet zo moeilijk.
2012 was ook alleen de vuelta spannendquote:Op zondag 8 september 2013 17:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
Tour was trouwens ook totaal niet spannend.
2013 was een kutjaar.
quote:Op zondag 8 september 2013 17:29 schreef DeeBee het volgende:
EenSky
baas weer aangeklampt naar een schitterende 14e plek!
Qua spanning om de eindzege misschien wel, maar verder vond ik de Tour best vermakelijk dit jaar hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 17:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
Tour was trouwens ook totaal niet spannend.
2013 was een kutjaar.
13e in het klassement, marginal gainsquote:Op zondag 8 september 2013 17:29 schreef DeeBee het volgende:
EenSky
baas weer aangeklampt naar een schitterende 14e plek!
Idd de Tour iig niet.quote:Op zondag 8 september 2013 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2012 was ook alleen de vuelta spannend
Dat dat het vermakelijkste van die hele ronde was is echter veelzeggendquote:Op zondag 8 september 2013 17:28 schreef Sautor het volgende:
[..]
De Giro had tenminste het Wiggins gebeuren wat nog enigszins vermakelijk was
Ja de etappes waren heel leuk maar qua klassement was alleen de berg spannend.quote:Op zondag 8 september 2013 17:30 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Qua spanning om de eindzege misschien wel, maar verder vond ik de Tour best vermakelijk dit jaar hoor.
quote:Op zondag 8 september 2013 17:31 schreef OProg het volgende:
Sporza heeft de herhaling van de laatste ronde van het WK van vorig jaar.
http://www.diebergkomter.nl/quote:Op zondag 8 september 2013 17:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja de etappes waren heel leuk maar qua klassement was alleen de berg spannend.
quote:Op zondag 8 september 2013 17:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ha Syntix! Hoe doen de Sky mannen het?
Waarom doen ze dit inderdaad?quote:Op zondag 8 september 2013 17:31 schreef OProg het volgende:
Sporza heeft de herhaling van de laatste ronde van het WK van vorig jaar.
Om op de Belgische overwinning te kunnen fappen.quote:Op zondag 8 september 2013 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom doen ze dit inderdaad?
Nee, Geesink.quote:
Sinds wanneer adopteren we renners in de Vueltaquote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef Leatherface het volgende:
Geniez.Mijn adoptierenner van dit jaar. Apetrots.
Van de Tour uiteraard.quote:Op maandag 9 september 2013 12:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sinds wanneer adopteren we renners in de Vuelta
Mijn adoptierenner van de Tour van 4 jaar geleden, Nicolas Roche, rijdt ook wel een sterke Vuelta.quote:
Hup Bauke.twitter:mrconde twitterde op maandag 09-09-2013 om 13:58:51Bauke Mollema missed the break yesterday and took it "easy" the rest of the stage. He wanted to try today. Mollema is now in the first break reageer retweet
Ik denk dat hij zich inhield omdat hij merkte dat die vlucht het niet ging halen.quote:Op maandag 9 september 2013 14:20 schreef Steven184 het volgende:
Bauke schijnt gelost te zijn vooraan.
Adam Hansen (143), Juan Jose Oroz (97), Edvald Boasson Hagen (192), Juan Antonio Flecha (214), Bauke Mollema (41), Lloyd Mondory (17), Danilo Wyss (59) and Pieter Serry (166)
Maar stel dat ze bij de klim van 2e categorie weer gehaald worden. Kun je dan in die resterende paar kilometers naar de slotklim met een nieuw groepje voldoende voorsprong pakken op de klassementsrenners?quote:Op maandag 9 september 2013 15:35 schreef Principia het volgende:
De groep neemt nog geen onoverbrugbare afstand.
Dat is natuurlijk de vraag, maar als de klassementsrenners wederom veel aanvallen blijkt dat het tempo dan niet extreem hoog ligt. Aangezien een sprinter die een hele dag al voorop rijd nauwelijks tijd verliest.quote:Op maandag 9 september 2013 15:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar stel dat ze bij de klim van 2e categorie weer gehaald worden. Kun je dan in die resterende paar kilometers naar de slotklim met een nieuw groepje voldoende voorsprong pakken op de klassementsrenners?
Nouja niet helemaal natuurlijk. UCI stand staat Belkin ook boven Argos, maar Hamburg winnen, 4 etappe's in de tour, nu al 1 in de vuelta, is spreekt toch iets meer tot de verbeelding dan etappes/klassementen in Polen en Denemarken.quote:
orica won Polenquote:Op maandag 9 september 2013 17:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nouja niet helemaal natuurlijk. UCI stand staat Belkin ook boven Argos, maar Hamburg winnen, 4 etappe's in de tour, nu al 1 in de vuelta, is spreekt toch iets meer tot de verbeelding dan etappes/klassementen in Polen en Denemarken.
Da's toch de luxe als je al een etappe hebt.quote:Op maandag 9 september 2013 17:29 schreef Sheepcidus het volgende:
haha goed gespeeld van die fransman
Even quoten toch maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Horner gaat de Vuelta winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was eerderquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij gaat ook de Vuelta winnen uiteraard.
Maar jij deed een Stijn Devoldertje.quote:Op maandag 9 september 2013 17:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik was eerder![]()
(al is Nibali zeker nog de favoriet)
[..]
Of aan z'n lekke band in de tijdrit.quote:Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef wimderon het volgende:
En ondertussen staat Valverde ook nog maar op 1.14 van Nibali.
Zal die ondertussen niet denken aan al die bonificaties die hij met z'n ploeg heeft laten lopen in de eerste 1,5 week
twitter:olegtinkov twitterde op maandag 09-09-2013 om 18:06:57Did Uran sold his victory again? reageer retweet
Van Tinkoff ookquote:Op maandag 9 september 2013 18:09 schreef Pino112 het volgende:
twitter:olegtinkov twitterde op maandag 09-09-2013 om 18:06:57Did Uran sold his victory again? reageer retweet
Of lossen in de afdaling eergisteren.quote:Op maandag 9 september 2013 18:05 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Of aan z'n lekke band in de tijdrit.
Zei later nog 'buiten Nibali gerekend', maar had niet verwacht dat ie werkelijk zo goed zou zijnquote:
De streep is niet recht en dit is het beeld net voorbij de streep. Toch wel opvallend.quote:
Valverde en Rodriguez lijken ook niet zoveel beter te kunnen dan ze nu laten zien. Valverde viel een paar keer aan en kwam ongeveer 3 meter ver..quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:24 schreef flyguy het volgende:
Niemand lijkt deze Vuelta op z'n palmares te willen hebben. Echt wat een treurnis. Vooral schandalig dat J-rod en Piti alleen maar naar elkaar durven kijken, terwijl het parcours voor hun bedacht lijkt te zijn. De enige Spanjaard die dat wel lijkt te snappen is Moreno, maar die komt toch te kort voor het klassement.
Of Nibali die lijkt te denken dat als ie hem economisch kan pakken, dat het mooi meegenomen is in zijn voorbereiding naar het WK.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Valverde en Rodriguez lijken ook niet zoveel beter te kunnen dan ze nu laten zien. Valverde viel een paar keer aan en kwam ongeveer 3 meter ver..
Zal ook wel vooral te maken hebben met de Tour, die combinatie blijft heel lastig. Vorig jaar was dat niet zo (Valverde reed wel de Tour, maar kwam daar buiten z'n ritzege amper vooruit). Maar goed, om dan opeens een 83-jarige winnaar te krijgen straks
Zou wel geniaal geacteerd zijn van Uran.quote:Op maandag 9 september 2013 18:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Van Tinkoff ook. Alsof het geld bij Argos/die Fransman zit
Valverde is zowat de enige renner die achteromkijkend kan demarreren. Die vraagt al om over te nemen voor hij zelf op kop rijdt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Valverde en Rodriguez lijken ook niet zoveel beter te kunnen dan ze nu laten zien. Valverde viel een paar keer aan en kwam ongeveer 3 meter ver..
Als ie er eens vol zou gaan met z'n ploeg had ie misschien maar eens dit jaar AGR, LBL en San Sebastian kunnen winnen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Valverde is zowat de enige renner die achteromkijkend kan demarreren. Die vraagt al om over te nemen voor hij zelf op kop rijdt.
De Giro ook hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2012 was ook alleen de vuelta spannend
Hesjedal vs. Rodriguez deed me niet zoveel, meer omdat ik verwachtte dat Rodriguez toch wel zou falen.quote:
Njah, dat was dan jouw beleving. Maar voor de doorsnee kijker zal die Giro toch wel spannend zijn geweest.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hesjedal vs. Rodriguez deed me niet zoveel, meer omdat ik verwachtte dat Rodriguez toch wel zou falen.
Fair enough. Maar dan is dit toch ook nog wel aardig spannend? Ik bedoel, het verschil tussen nummer 1 en 2 is maar 50 sec.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Njah, dat was dan jouw beleving. Maar voor de doorsnee kijker zal die Giro toch wel spannend zijn geweest.
Ik heb nergens gezegd dat deze Vuelta niet spannend is.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair enough. Maar dan is dit toch ook nog wel aardig spannend? Ik bedoel, het verschil tussen nummer 1 en 2 is maar 50 sec.
Nee, maar het was in vergelijking tot dat dit jaar de grote koersen niet spannend zijn. De giro en tour werden inderdaad wel door 1 renner gedomineerd, maar dat vind ik nu toch niet. Ook Nibali heeft zwakte getoond.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:22 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat deze Vuelta niet spannend is.
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar het was in vergelijking tot dat dit jaar de grote koersen niet spannend zijn. De giro en tour werden inderdaad wel door 1 renner gedomineerd, maar dat vind ik nu toch niet. Ook Nibali heeft zwakte getoond.
Op Inner Ring lees ik dit in de voorbeschouwing:quote:Op woensdag 11 september 2013 15:06 schreef FredWielergek het volgende:
Ik lees dat Farrar ontgoocheld is omdat er een klim zou zijn naar het kasteel in Burgos, hij dacht dat de finale vlak is.
Als ik kijk naar het profiel zie ik ook idd alleen een vlakke finale. Hoe zit het?
Inderdaad, dat klein muggenbultje. Ik heb even gekeken via streetview. Het is toch een kort pittig klimmetje op een smal weggetje. Niet heel steil, maar wel genoeg om de controle in het peloton te gaan verliezen. Ik denk dat daar zeker mannetjes gaan proberen weg te springen.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op Inner Ring lees ik dit in de voorbeschouwing:
If the profile says the route is flat, note the hairpin bends well before the 5km to go point. An attack and some hesitation in the bunch could see a move go clear here. The map makes it look urban but the race passes the local castle on a hill – home of a large battle – and it climbs noticeably on a narrow road before things descend and the more obvious urban finish takes shape with 5km to go.
Het is dus dat muggenbultje wat je ook op de routekaart ziet vlak voor de finish
In elk geval leuker dan gewoon een vlakke aanloopquote:Op woensdag 11 september 2013 15:45 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Inderdaad, dat klein muggenbultje. Ik heb even gekeken via streetview. Het is toch een kort pittig klimmetje op een smal weggetje. Niet heel steil, maar wel genoeg om de controle in het peloton te gaan verliezen. Ik denk dat daar zeker mannetjes gaan proberen weg te springen.
volgens Belkin zitten Wagner, Tanner en Mollema in de eerste groepquote:
Zag het vlak na m'n post in beeld ja, bij Pozzovivoquote:
Zal vast al door zijn hoofd zijn geschoten.quote:
Zou Mollema nog naast 'm gereden hebben en "psssssssssst" gezegd hebben?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Zal vast al door zijn hoofd zijn geschoten.
Zou wel een ultieme trollenactie zijn. Of vlak voor hem gaan rijden en gaatje laten vallenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou Mollema nog naast 'm gereden hebben en "psssssssssst" gezegd hebben?
Mollema?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:42 schreef Cavaliers het volgende:
De aanstaand wereldkampioen gaat winnen.
Dit jaquote:Op woensdag 11 september 2013 17:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een Ekimovje.
In het wiel van Horner.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:42 schreef Cavaliers het volgende:
De aanstaand wereldkampioen gaat winnen.
quote:
quote:
Ik zat op een stream met 4 fps te kijken, dus daar was het al helemaal slomo...quote:Op woensdag 11 september 2013 17:53 schreef sonnyspek het volgende:
Het leek echt in slowmotion te gaan.
Onzichtbare renner, maar heeft verdomd veel goed werk gedaan dit jaar. Sterker dan ik van te voren had verwacht.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tanner ook met de handjes in de lucht. Eigenlijk de eerste keer dat ik die gozer zie deze ronde.
Klopt inderdaad, maar soms vergeet je gewoon dat ie er is.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:55 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Onzichtbare renner, maar heeft verdomd veel goed werk gedaan dit jaar. Sterker dan ik van te voren had verwacht.
Ik wist serieus niet dat hij meedeed hier.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tanner ook met de handjes in de lucht. Eigenlijk de eerste keer dat ik die gozer zie deze ronde.
Dat WK in Quatar heeft hij al binnen.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
Mollema heeft toch wel laten zien dat hij in waaiers de beste is.
Lul niet man.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja... toch spijtig dat zoiets in de Tour niet mogelijk lijkt te zijn. Dit is toch de b-garnituur.
twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 11-09-2013 om 17:56:25MOLLEMAaaaaa Yesssss na een superspannende eindshot blijft hij de groep voor en wint hij in de Vuelta superknap mooiiiimannnn #derrrannn reageer retweet
twitter:TeamBelkin twitterde op woensdag 11-09-2013 om 18:16:36#LaVuelta - @BaukeMollema is the first Dutch grand tour stage winner in 854 days. Pieter Weening was the last rider to do so on May 11 2011. reageer retweet
En daarvoor Lars Boom.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:17 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:TeamBelkin twitterde op woensdag 11-09-2013 om 18:16:36#LaVuelta - @BaukeMollema is the first Dutch grand tour stage winner in 854 days. Pieter Weening was the last rider to do so on May 11 2011. reageer retweet
Dit, maar dan kutschool. Lang leve de NOS die het zeer snel online zette.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:21 schreef marcodej het volgende:
Niks van gezien (kutbaan). Knap gedaan, niet meer verwacht.
Van Heeswijk de laatste Nederlandse ritwinnaar uit een andere ploeg waarschijnlijk? Daarvoor moet je vast al terug naar de TVM-tijd,quote:Op woensdag 11 september 2013 18:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En daarvoor Lars Boom.
Dus ondanks al het geklaag, zijn de meest recente nederlandse ritwinnaars in de grote ronden dus wel van Rabo/Belkin.
Fijn, iemand die gewoon prima engels spreekt. Hoewel, de interviews met Weening zijn baziger.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:32 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/video/550144-wist-dat-dit-mijn-enige-kans-was.html
Die glimlach van hemFantastisch.
Hadden ze nu ook camera's in de auto?
Knaven in 2003?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Heeswijk de laatste Nederlandse ritwinnaar uit een andere ploeg waarschijnlijk? Daarvoor moet je vast al terug naar de TVM-tijd,
Nee, mijn vloek.quote:
Tsja, da's wel het probleem bij doping en wielrennen. Al die erelijsten worden niet of nauwelijks bijgewerkt. dus waarschijnlijk weet hij zelf niet eens dat 'ie gewonnen heeft.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:59 schreef Ereinion het volgende:
Nu moeten we natuurlijk niet Tom Stamsnijder in de Vuelta van 2007 vergeten.
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Heeswijk won in 2005 een Vuelta-etappe.
Knaven was wel degelijk de laatste niet-Rabo/Belkinrenner die een etappe in een grote ronde won voor Van Heeswijk.quote:Daarvoor moet je vast al terug naar de TVM-tijd
wat deed hij daar toen dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:59 schreef Ereinion het volgende:
Nu moeten we natuurlijk niet Tom Stamsnijder in de Vuelta van 2007 vergeten.
2e worden in een etappequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |