Onzichtbare renner, maar heeft verdomd veel goed werk gedaan dit jaar. Sterker dan ik van te voren had verwacht.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tanner ook met de handjes in de lucht. Eigenlijk de eerste keer dat ik die gozer zie deze ronde.
Klopt inderdaad, maar soms vergeet je gewoon dat ie er is.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:55 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Onzichtbare renner, maar heeft verdomd veel goed werk gedaan dit jaar. Sterker dan ik van te voren had verwacht.
Ik wist serieus niet dat hij meedeed hier.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tanner ook met de handjes in de lucht. Eigenlijk de eerste keer dat ik die gozer zie deze ronde.
Dat WK in Quatar heeft hij al binnen.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
Mollema heeft toch wel laten zien dat hij in waaiers de beste is.
Lul niet man.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja... toch spijtig dat zoiets in de Tour niet mogelijk lijkt te zijn. Dit is toch de b-garnituur.
twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 11-09-2013 om 17:56:25MOLLEMAaaaaa Yesssss na een superspannende eindshot blijft hij de groep voor en wint hij in de Vuelta superknap mooiiiimannnn #derrrannn reageer retweet
twitter:TeamBelkin twitterde op woensdag 11-09-2013 om 18:16:36#LaVuelta - @BaukeMollema is the first Dutch grand tour stage winner in 854 days. Pieter Weening was the last rider to do so on May 11 2011. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |