Waarom doen ze dit inderdaad?quote:Op zondag 8 september 2013 17:31 schreef OProg het volgende:
Sporza heeft de herhaling van de laatste ronde van het WK van vorig jaar.
Om op de Belgische overwinning te kunnen fappen.quote:Op zondag 8 september 2013 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom doen ze dit inderdaad?
Nee, Geesink.quote:
Sinds wanneer adopteren we renners in de Vueltaquote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef Leatherface het volgende:
Geniez.Mijn adoptierenner van dit jaar. Apetrots.
Van de Tour uiteraard.quote:Op maandag 9 september 2013 12:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sinds wanneer adopteren we renners in de Vuelta
Mijn adoptierenner van de Tour van 4 jaar geleden, Nicolas Roche, rijdt ook wel een sterke Vuelta.quote:
Hup Bauke.twitter:mrconde twitterde op maandag 09-09-2013 om 13:58:51Bauke Mollema missed the break yesterday and took it "easy" the rest of the stage. He wanted to try today. Mollema is now in the first break reageer retweet
Ik denk dat hij zich inhield omdat hij merkte dat die vlucht het niet ging halen.quote:Op maandag 9 september 2013 14:20 schreef Steven184 het volgende:
Bauke schijnt gelost te zijn vooraan.
Adam Hansen (143), Juan Jose Oroz (97), Edvald Boasson Hagen (192), Juan Antonio Flecha (214), Bauke Mollema (41), Lloyd Mondory (17), Danilo Wyss (59) and Pieter Serry (166)
Maar stel dat ze bij de klim van 2e categorie weer gehaald worden. Kun je dan in die resterende paar kilometers naar de slotklim met een nieuw groepje voldoende voorsprong pakken op de klassementsrenners?quote:Op maandag 9 september 2013 15:35 schreef Principia het volgende:
De groep neemt nog geen onoverbrugbare afstand.
Dat is natuurlijk de vraag, maar als de klassementsrenners wederom veel aanvallen blijkt dat het tempo dan niet extreem hoog ligt. Aangezien een sprinter die een hele dag al voorop rijd nauwelijks tijd verliest.quote:Op maandag 9 september 2013 15:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar stel dat ze bij de klim van 2e categorie weer gehaald worden. Kun je dan in die resterende paar kilometers naar de slotklim met een nieuw groepje voldoende voorsprong pakken op de klassementsrenners?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |