Ik zag het maar zo kort dat het net leek of hij tever doorreed ofzoiets. Vond het er niet uit zien alsof zn team niet klaarstond en er verder niets aan de hand was.quote:Op zondag 8 september 2013 22:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zo kwam het niet op mij over.
Hij kon niet gewoon binnenrijden omdat er van alles voor stond dat weggehaald moest worden. Het team stond niet klaar en wist blijkbaar niet dat hij zou binnenkomen. Dat werd ook op de BBC gezegd.quote:Op zondag 8 september 2013 22:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zag het maar zo kort dat het net leek of hij tever doorreed ofzoiets. Vond het er niet uit zien alsof zn team niet klaarstond en er verder niets aan de hand was.
Ja zie mijn eerdere quote, hij had zelf op zn pitknopje gedrukt maar aan de muur is dat niet binnengekomen wegens technische problemen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij kon niet gewoon binnenrijden omdat er van alles voor stond dat weggehaald moest worden. Het team stond niet klaar en wist blijkbaar niet dat hij zou binnenkomen. Dat werd ook op de BBC gezegd.
Zeker, hij had een betere pace dan Pic.quote:Op zondag 8 september 2013 22:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja zie mijn eerdere quote, hij had zelf op zn pitknopje gedrukt maar aan de muur is dat niet binnengekomen wegens technische problemen.
Ze zullen vanaf nu dan ook wel afspreken lijkt me van jongens als je op je pitknopje drukt dan moet er eerst een confirm van ons zijn voor je binnen komt.
Dit heeft hem in elk geval veel tijd gekost en anders had hij misschien Pic nog aan kunnen vallen.
Als Vettel er 2 uitvalt dan moet Alonso die 2 ook nog is eerste worden, en dan nog is hij Vettel niet voorbij, Ham, Ros, en Rai hebben laten zien dat zij dat ook goed kunnen. Vettel wordt gewoon weer kampioen dit jaar. En het ligt ook in de lijn der verwachting dat hij alleen nog maar verder gaat uitlopen.quote:Op zondag 8 september 2013 18:00 schreef twiFight het volgende:
[..]
kan bedreigen he. Of het hem lukt is een tweede
Daarentegen hoeft Vettel 'maar' twee races uit te vallen (iets dan 15 jaar geleden doodnormaal was) en de spanning is helemaal terug. Maar als er niets geks gebeurd is het kampioenschap al beslist sinds de zomerstop natuurlijk.
Of mensen zaten niet op te letten, of mensen snapten het plaatje niet. Maar op de BBC was het makkelijk te zien. De wheel guns laten nog in de pitstraat, dus letterlijk op het vlak waar Giedo zijn auto zou moeten parkeren. Hij zag dit gelukkig, maar kon niet doorrijden naar zijn marker. Dure fout voor Giedo, voor het team maakt het uiteindelijk niet uit, want Pic reed voor hem.quote:Op zondag 8 september 2013 22:19 schreef Geralt het volgende:
Ik lees net dat vanmiddag ook een stuk of wat mensen hier dachten dat het een fout van Guido was.
Misschien dat ik het niet goed zag omdat ik net terug kwam met bier
Van Dam wist ook niet waarom Kimi zo vroeg al de pits in dook. Zag totaal niet dat ie schade had aan zn voorvleugel. en zo missen ze nog genoeg dingen.quote:Op zondag 8 september 2013 21:04 schreef Marks het volgende:
[..]
Hmmm..
Hier komt hij er mee weg, omdat hij eerst zij ´´zijn 6e overwinning van het seizoen´´ en nu op weg naar zijn 6e titel. Dat kan, dat hij de 6 nog in zijn hoofd had... Hij weet er volgens mij wel genoeg van, daar ligt het niet aan. Maar hij maakt gewoon vreemde fouten soms, zoals vorige race ´´Eric Boullion, de teambaas van Lotus´´
Vanochtend met GP3 op Eurosport was er een goede commentator![]()
Volgens mij was Jos er maar 1 x tot nu toe. Doornbos doet het goed, rustig, prettig om naar te luisteren. Eigenlijk geldt dat voor alle co-commentatoren behalve RvD (en Coronel was zelfs grappig om naar te luisterenquote:Op maandag 9 september 2013 06:13 schreef Geralt het volgende:
Albers en Jos corrigeren hem in elk geval vaker dan dat Doornbos dat doet heb ik het idee en die zien ook meer dan dat Doornbos ziet.
Bijvoorbeeld zo'n crash dan met F1 autos aan het eind van het langste rechte stuk op singaporequote:Op maandag 9 september 2013 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
Mooi die beelden van Monaco, maar ook Monaco is helaas iets te veilig geworden, met name rond het zwembad en bij Sainte Devote is imo net iets te veel ruimte gekomen. Die muur moet daar weer dichter bij de baan staan, zodat ieder foutje afgestraft wordt
twitter:tgruener twitterde op maandag 09-09-2013 om 13:58:26#F1 @redbullracing was running the car in rain mode in Monza. Newey puzzled by gearbox troubles. AMuS (in German): http://t.co/HPrnsgmKO5 reageer retweet
Wat een trieste opmerking dit zeg.quote:Op maandag 9 september 2013 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
Mooi die beelden van Monaco, maar ook Monaco is helaas iets te veilig geworden, met name rond het zwembad en bij Sainte Devote is imo net iets te veel ruimte gekomen. Die muur moet daar weer dichter bij de baan staan, zodat ieder foutje afgestraft wordt
Helemaal niet. Een waarheid als een koe, dat is het.quote:Op maandag 9 september 2013 16:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een trieste opmerking dit zeg.
quote:Op maandag 9 september 2013 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
Whut, dus ze waren eigenlijk nog veeeel sneller? Of reed Ferrari ook in rain mode??quote:Op maandag 9 september 2013 16:18 schreef wimderon het volgende:
twitter:tgruener twitterde op maandag 09-09-2013 om 13:58:26#F1 @redbullracing was running the car in rain mode in Monza. Newey puzzled by gearbox troubles. AMuS (in German): http://t.co/HPrnsgmKO5 reageer retweet
Nee, Ferrari niet. Die reden zonder knipperend achterlicht en Vettel met. Dat licht knippert alleen in de regensetting.quote:Op maandag 9 september 2013 22:47 schreef kepler het volgende:
[..]
Whut, dus ze waren eigenlijk nog veeeel sneller? Of reed Ferrari ook in rain mode??
Webber reed zonder achterlicht, lijkt me een foutje bij Vettel zijn autoquote:Op maandag 9 september 2013 22:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, Ferrari niet. Die reden zonder knipperend achterlicht en Vettel met. Dat licht knippert alleen in de regensetting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |