Idd. En dat laatst is ook alweer 5 jaar geledenquote:Op zondag 8 september 2013 15:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
was dat de vader van .... die knul die laats overleden was door een losgeslagen wiel
Oja. Ik herkende m zo even nietquote:
ja.quote:Op zondag 8 september 2013 15:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
was dat de vader van .... die knul die laats overleden was door een losgeslagen wiel
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, maar ik denk nog steeds dat met een eenstopper beiden in de buurt van Hulkenberg (P5) hadden kunnen eindigen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze konden 2 stints rijden met medium banden. Dus ja, dat scheelt echt wel. Ze hebben inderdaad wat verloren maar minder dan jij denkt.
oke dat gaat ook weer snel zeg ik het me nog herinneren als de dag van gisterenquote:Op zondag 8 september 2013 15:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Idd. En dat laatst is ook alweer 5 jaar geleden
ben ik met je eens. Met name Hamilton had denk ik nog lang door kunnen rijden op zijn banden. Bij Kimi was het denk ik de vraag of zijn sloffen het uit zouden houdenquote:Op zondag 8 september 2013 15:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, maar ik denk nog steeds dat met een eenstopper beiden in de buurt van Hulkenberg (P5) hadden kunnen eindigen.
Klopt. Het is helaas zo dat de combi Fingerboy - Red Bull op dit moment te goed is en dat de andere renstallen niet bij machte zijn om in de buurt te komen. Red Bull kan rustig zeggen dat de anderen dan maar harder moeten werken en dan hebben ze nog gelijk ookquote:Op zondag 8 september 2013 15:38 schreef twiFight het volgende:
Ik heb een hekel aan Vettel, maar dat boegeroep is hier onnodig. Vettel heeft deze race niets verkeerd gedaan.
Vooral vanaf plaats vijf was het best leuk om te zien met mooie gevechtenquote:Op zondag 8 september 2013 15:24 schreef TommyGun het volgende:
Gaap, iets minder saai dan Spa, dat dan weer wel.
Ik vind het sowieso niet bij deze sport passenquote:Op zondag 8 september 2013 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Het is helaas zo dat de combi Fingerboy - Red Bull op dit moment te goed is en dat de andere renstallen niet bij machte zijn om in de buurt te komen. Red Bull kan rustig zeggen dat de anderen dan maar harder moeten werken en dan hebben ze nog gelijk ook
Ik vind het ook erg jammer. De fans daar zouden juist blij moeten zijn dat Ferrari in ieder geval nog in de buurt komt en dat Alonso net als vorig jaar de enige is die Vettel nog kan bedreigen in het kampioenschap.quote:Op zondag 8 september 2013 15:38 schreef twiFight het volgende:
Ik heb een hekel aan Vettel, maar dat boegeroep is hier onnodig. Vettel heeft deze race niets verkeerd gedaan.
Pardon? Is dat al 5 jaar geleden????quote:Op zondag 8 september 2013 15:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Idd. En dat laatst is ook alweer 5 jaar geleden
dat een team zo dominant is of dat een team iets arrogants roept?quote:Op zondag 8 september 2013 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso niet bij deze sport passen
Ik vermoed dat ie het uitjoelen zelf bedoeltquote:Op zondag 8 september 2013 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat een team zo dominant is of dat een team iets arrogants roept?
Het boe-geroep doelt ie op neem ik aan.quote:Op zondag 8 september 2013 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat een team zo dominant is of dat een team iets arrogants roept?
quote:Op zondag 8 september 2013 16:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie het uitjoelen zelf bedoelt
Lewis had toch een langzaam leeglopende band? Dan kan je toch moeilijk gokken om door te blijven rijden lijkt me. En daardoor moest hij wel erg vroeg naar binnen, en had hij sowieso veel langzamer moeten rijden. Hij pushte nu een racelang omdat hij toch tweestops deed en de rest niet. Doe je ook maar één stop, die ook nog eens te vroeg is, dan moet je een klappie langzamer gaan rijden vrees ik. Ik vraag me af of dat had gewerkt.quote:Op zondag 8 september 2013 15:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ben ik met je eens. Met name Hamilton had denk ik nog lang door kunnen rijden op zijn banden. Bij Kimi was het denk ik de vraag of zijn sloffen het uit zouden houden
Bedreigen? Dan heb je wel een optimistische visie op het geheel.quote:Op zondag 8 september 2013 16:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg jammer. De fans daar zouden juist blij moeten zijn dat Ferrari in ieder geval nog in de buurt komt en dat Alonso net als vorig jaar de enige is die Vettel nog kan bedreigen in het kampioenschap.
kan bedreigen he. Of het hem lukt is een tweedequote:Op zondag 8 september 2013 17:42 schreef 0634 het volgende:
[..]
Bedreigen? Dan heb je wel een optimistische visie op het geheel.
Hoewel Fingerboy een geweldige coureur is, is het gewoon de RBR die ervoor zorgt dat hij zo dominant is. Als zelfs Mark Webber het zo goed kan doen (prima coureur, maar geen topper), zegt dat iets over de meerwaarde van de wagen.quote:Op zondag 8 september 2013 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Het is helaas zo dat de combi Fingerboy - Red Bull op dit moment te goed is en dat de andere renstallen niet bij machte zijn om in de buurt te komen. Red Bull kan rustig zeggen dat de anderen dan maar harder moeten werken en dan hebben ze nog gelijk ook
Dat is juist waar DRS voor bedoelt is. Waar vroeger coureurs bleven hangen achter een veel langzamere coureur door gebrek aan grip, kunnen ze er nu beter voorbij. Maakt het voor mij uiteindelijk interessanter.quote:Op zondag 8 september 2013 18:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hoewel Fingerboy een geweldige coureur is, is het gewoon de RBR die ervoor zorgt dat hij zo dominant is. Als zelfs Mark Webber het zo goed kan doen (prima coureur, maar geen topper), zegt dat iets over de meerwaarde van de wagen.
Ik vond vandaag ook weer een voorbeeld van hoe DRS het racen verpest. O.m. Hamilton (die ik overigens het beste gun) had nooit zo makkelijk naar voren moeten kunnen komen met dit soort inhaalacties en tegelijkertijd hadden die tragere coureurs gewoon een betere mogelijkheid moeten hebben op een snellere naderende coureur te counteren en aanvallen af te slaan.
Ik vind dat ze er gewoon op race vermogen langs moeten gaan, en niet door dmv DRS. Als je een coureur in een tragere auto een keer een goede dag hebt, of je gewoon erg thuis voelt op een circuit, of gewoon een goede coureur in een tragere auto, wordt je uiteindelijk toch wel ingehaald op het rechte stuk, zonder dat je er iets aan kan doen.quote:Op zondag 8 september 2013 18:40 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat is juist waar DRS voor bedoelt is. Waar vroeger coureurs bleven hangen achter een veel langzamere coureur door gebrek aan grip, kunnen ze er nu beter voorbij. Maakt het voor mij uiteindelijk interessanter.
Daarentegen is op sommige circuits 1,5 sec/lap verschil nodig om iemand op de baan in te kunnen halen (met in Monaco volgens mij zelfs 4 seconden). Met het dichte veld van tegenwoordig is dat ook niet realistisch meer. En ik ben wel blij met dat dichte veld. Desalniettemin zijn er races die compleet verpest worden door DRS.quote:Op zondag 8 september 2013 18:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er gewoon op race vermogen langs moeten gaan, en niet door dmv DRS. Als je een coureur in een tragere auto een keer een goede dag hebt, of je gewoon erg thuis voelt op een circuit, of gewoon een goede coureur in een tragere auto, wordt je uiteindelijk toch wel ingehaald op het rechte stuk, zonder dat je er iets aan kan doen.
Dan gebruik je je KERS.quote:Op zondag 8 september 2013 18:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er gewoon op race vermogen langs moeten gaan, en niet door dmv DRS. Als je een coureur in een tragere auto een keer een goede dag hebt, of je gewoon erg thuis voelt op een circuit, of gewoon een goede coureur in een tragere auto, wordt je uiteindelijk toch wel ingehaald op het rechte stuk, zonder dat je er iets aan kan doen.
Als Vettel twee races uitvalt, en Lewis wint die twee ook nog, dan is het gat nog altijd meer dan een racezege... Zelfs in dat gekke geval denk ik dat Vettel zich nog niet echt bedreigd voelt. Nee, ik geloof er niet in. Gelopen koers.quote:Op zondag 8 september 2013 18:00 schreef twiFight het volgende:
[..]
kan bedreigen he. Of het hem lukt is een tweede
Daarentegen hoeft Vettel 'maar' twee races uit te vallen (iets dan 15 jaar geleden doodnormaal was) en de spanning is helemaal terug. Maar als er niets geks gebeurd is het kampioenschap al beslist sinds de zomerstop natuurlijk.
Hamilton heeft vandaag laten zien geleerd te hebben van die actie door in Monza enkele malen alle KERS op te sparen voor de Curva Grande en daar toe te slaanquote:
Als je creatief telt: 3x WDC en 3x bij het team dat WCC werd.quote:Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Breaker.Faker het volgende:
Volgens Ronald van Dam is Vettel bezig met zijn 6de wereldtitel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar dan is hij nog steeds niet mijn zijn zesde bezigquote:Op zondag 8 september 2013 20:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je creatief telt: 3x WDC en 3x bij het team dat WCC werd.
Vettel zei nog niks toen ze begonnen met boe-geroep, Surtees begon erover dat Vettel de Italianen had verslagen en daar reageerde men op.quote:Op zondag 8 september 2013 15:38 schreef heywoodu het volgende:
Wat zei Vettel nou waardoor al die mongolen gingen "boe-en"?
Nog zo'n nepmiddel. Verder heeft de ander natuurlijk ook KERS.quote:
Hmmm..quote:Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Breaker.Faker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Totaal niet op de hoogte van de formule1.
http://video.sport1.nl/ma(...)gp-van-monza-de-race
vanaf 06:30 Doornbos corrigeert hem wel even.
Maar hoe dom kan je zijn![]()
![]()
Het blijft wel leuk om te horen hoe vaak hij fouten maakt.
Ik luister niet eens meer naar die lulhannes.quote:Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Breaker.Faker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Totaal niet op de hoogte van de formule1.
http://video.sport1.nl/ma(...)gp-van-monza-de-race
vanaf 06:30 Doornbos corrigeert hem wel even.
Maar hoe dom kan je zijn![]()
![]()
Het blijft wel leuk om te horen hoe vaak hij fouten maakt.
quote:Op zondag 8 september 2013 21:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik luister niet eens meer naar die lulhannes.
Vanmiddag vertelde hij nog zonder blikken en blozen dat Vettel in 1998 zijn eerste overwinning boekte in de Toro Rosso.
Dat Vettel toen pas 11 was doet niet ter zake natuurlijk en dat Toro Rosse pas 8 jaar later actief werd in de F1 doet er ook helemaal niet toe.
Wat een domme zak aardappelen is dat zeg.![]()
![]()
Welke:quote:Op zondag 8 september 2013 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was volgens mij wel ergens rond dat jaar dat Vettel een beker overhandigd kreeg door ene M. Schumacher
quote:Van der Garde over het raceverloop: "De eerste stint was niet super, maar wel goed. En de tweede stint was fantastisch. Mijn laptimes waren ook prima. Alleen bij de laatste pitstop (na 39 ronden) ging het mis. Ik kwam naar binnen, maar er stond niemand klaar. Die communicatiefout op de pitwall heeft me zeker tien seconden gekost. Daarna lag Charles Pic te ver voor op mij om er nog een mooi gevecht van te kunnen maken. Daar baal ik wel van, want uiteindelijk ga je altijd voor een maximaal resultaat en daar kreeg ik nu de kans niet voor."
Het team bood na afloop haar verontschuldigingen aan bij Van der Garde.
Van der Garde: "Eigenlijk kun je stellen dat na de tweede pitstop alles tegen zat. Tot dat moment verliep alles eigenlijk volgens plan en had ik het idee dat er weer iets moois in het verschiet lag. Helaas pakte het dit keer anders uit. Maar ja, ook dat is racen. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Ik blijf stappen maken en progressie boeken, dat merk ik aan alles. Ik kijk nu al uit naar de volgende race om daar samen met het team weer iets goeds neer te zetten."
Okay, daar kon het team dan waarschijnlijk ook niks aan doen.quote:We reden op een tweestopstrategie. Toen ik voor de tweede maal binnenkwam had ik het commando voor de pitstop gegeven. Er was op de pitmuur een communicatiefout waardoor de teamleden niet klaarstonden. Dat kostte me veel tijd waardoor ik achter Bianchi terugkeerde op de baan.
Meer kans dat het Willi Weber is.quote:Op zondag 8 september 2013 21:52 schreef Geralt het volgende:
Is die dikke rechts op de 2de foto Flavio toevallig?
Dit inderdaadquote:Op zondag 8 september 2013 18:52 schreef twiFight het volgende:
[..]
Daarentegen is op sommige circuits 1,5 sec/lap verschil nodig om iemand op de baan in te kunnen halen (met in Monaco volgens mij zelfs 4 seconden). Met het dichte veld van tegenwoordig is dat ook niet realistisch meer. En ik ben wel blij met dat dichte veld. Desalniettemin zijn er races die compleet verpest worden door DRS.
Zo kwam het niet op mij over.quote:Op zondag 8 september 2013 22:07 schreef Geralt het volgende:
[...]
Op tv leek het net of hij zelf die pit verkloot had door deels voorbij te rijden of iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |