Jawel, maar ik heb het over mensen die een race alleen leuk kunnen vinden als hun favoriet goed gaat of iemand die ze haten slecht gaat.quote:Op zondag 8 september 2013 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is daar puberaal aan? Iedereen heeft toch een lichte sympathie of dissympathie?
Oh ik kan een race wel sneller leuk vinden als mijn favoriet wint - maar tis niet zo dat ik een race direct kut vind als Vettel/Hamilton wint.quote:Op zondag 8 september 2013 15:23 schreef twiFight het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb het over mensen die een race alleen leuk kunnen vinden als hun favoriet goed gaat of iemand die ze haten slecht gaat.
Heeft het inderdaad goed gedaan. Had überhaupt niet verwacht dat die zich in de top 10 zou gaan handhaven. Erg netjes gedaan van hem dus door 5e te worden.quote:Op zondag 8 september 2013 15:23 schreef Fir3fly het volgende:
Hulkenberg heeft het een stuk beter gedaan dan ik dacht.
Ik weet niet, misschien gelijk, maar ik verwacht sowieso van Spa veel meer.quote:Op zondag 8 september 2013 15:24 schreef TommyGun het volgende:
Gaap, iets minder saai dan Spa, dat dan weer wel.
Precies, hoeven we jouw gezeik ook niet te lezen. Iedereen wintquote:Op zondag 8 september 2013 15:29 schreef Maver24 het volgende:
Ik verheug me wel weer op een leuke spannende race, dit soort races kun je beter overslaan en wat beters gaan doen met je tijd.
Beiden hadden de snelheid en moesten door pech een extra pitstop maken. Zonder die extra pitstop hadden ze bij de top 5 gezeten.quote:Op zondag 8 september 2013 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
Beetje gek dat ze denken bij Sky dat Hamilton en Raikkonen voor de overwinning mee hadden kunnen doen.
quote:Op zondag 8 september 2013 15:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Precies, hoeven we jouw gezeik ook niet te lezen. Iedereen wint.
ja en dat het ook spannend blijft , maar als je duidelijk ziet dat er mensen niet eens flatout gaan maar gewoon vol op de rem gaan staan om iemand er langs te laten , dat heeft voor mij niets met racen te maken ...quote:Op zondag 8 september 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik kan een race wel sneller leuk vinden als mijn favoriet wint - maar tis niet zo dat ik een race direct kut vind als Vettel/Hamilton wint.
Mwah, vertekend beeld nogal omdat zij de hele race vol konden pushen vanwege 2 pitstops. Bovendien verloor Hamilton nauwelijks wat, hij stopte in ronde 13 en dat was van tevoren ook bepaald als een valide strategie.quote:Op zondag 8 september 2013 15:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Beiden hadden de snelheid en moesten door pech een extra pitstop maken. Zonder die extra pitstop hadden ze bij de top 5 gezeten.
Deze keer eerlijk gezegd niet, Spa had ik wel hoge verwachtingen maar hier wist je van te voren wel dat Vettel de boel veilig thuis zou brengenquote:Op zondag 8 september 2013 15:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]![]()
ik zal ze heus wel kijken maar je verwacht altijd meer
Raikkonen ging al in het begin naar binnen wegens een kapotte voorvleugel en reed dus feitelijk volgens een 1 stops strategie met een pitstop achterstand. Dis niks voluit pushen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mwah, vertekend beeld nogal omdat zij de hele race vol konden pushen vanwege 2 pitstops. Bovendien verloor Hamilton nauwelijks wat, hij stopte in ronde 13 en dat was van tevoren ook bepaald als een valide strategie.
Ze konden 2 stints rijden met medium banden. Dus ja, dat scheelt echt wel. Ze hebben inderdaad wat verloren maar minder dan jij denkt.quote:Op zondag 8 september 2013 15:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Raikkonen ging al in het begin naar binnen wegens een kapotte voorvleugel en reed dus feitelijk volgens een 1 stops strategie met een pitstop achterstand. Dis niks voluit pushen.
Hamilton moest eerder naar binnen vanwege een langzaam leeglopende band en kon dus een eenstopper overboord gooien. Voor zijn tweede stop lag hij bij Hulkenbrrg en zou dus met een eenstopper voor hem hebben kunnen eindigen.
John Surtees.quote:Op zondag 8 september 2013 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is die andere vent op het podium ook alweer?
John Surtees. Wereldkampioen op 2 en 4 (voor Ferrari) wielen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is die andere vent op het podium ook alweer?
was dat de vader van .... die knul die laats overleden was door een losgeslagen wielquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |