SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ds2 chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
Voor mijn gevoel was de demo altijd nog anders dan het spel zelf.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:
Zou dan voor het eerst zijn want normaal gesproken kan je uit 6 teams kiezen en alleen een kick off potje daarmee doen.![]()
3 atb met 2 Colombianen kan toch wel? Met Zapata op doel?quote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maar er is geen keeper die een dubbellink heeft het perea of nounkeu, tenzij ik een 5atb maak..Als Rest of the world met elkaar linkt is het goed te doen..maar of dat nou een futhead fail is of daadwerkelijk kan is me nog niet duidelijkquote:Op zondag 8 september 2013 14:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Precies jaals pace minder belangrijk is probeer ik het wel met riera op lb, meteen een link naar jese
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ok.quote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef Djeetje het volgende:
Mijn sugardaddy wilt voor 100 euro in de eerste week openen en daarna voor 500 euro aan coins kopen
Ik denk dat ik dit jaar niks ga uitgeven aan FIFA points.. in het begin deed ik dat om een goed begin te maken maar ik ben dit jaar weer 'verder' dan vorig jaar. Ik kan nu veel beter handelen dan vorig jaar en de jaren ervoor.![]()
Ja maar dan moet je paupers van gala gebruikenquote:Op zondag 8 september 2013 14:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3 atb met 2 Colombianen kan toch wel? Met Zapata op doel?
[..]
Als Rest of the world met elkaar linkt is het goed te doen..maar of dat nou een futhead fail is of daadwerkelijk kan is me nog niet duidelijk![]()
![]()
Een fucking reeks![]()
bedankt allen voor de steun. Zojuist gehoord dat mijn erfenis door dit allemaal nog niet helemaal zeker is.![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
?quote:Op zondag 8 september 2013 14:44 schreef Fuszy het volgende:
Een fucking reeks![]()
bedankt allen voor de steun. Zojuist gehoord dat mijn erfenis door dit allemaal nog niet helemaal zeker is.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:quote:Op zondag 8 september 2013 10:53 schreef Fuszy het volgende:
![]()
Afgelopen nacht moest ik mijn ouders toch ophalen op schiphol. Had die klote vlucht al ruim 3 kwartier vertraging, maar goed. Ik ga slapen voordat ik moet rijden zodat ik een beetje uitgerust ben en zou rond 1 uur nog een keer kijken naar die vlucht. Word ik om kwart over 4 wakker gebeld: waar ben je? Nog in mijn bed dus. Nu is het gelukkig maar een uur rijden naar schiphol![]()
![]()
Die hoef ik dus de komende jaren ook niet meer op te halen.
[..]
Heeft hij al jaren.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
"For the first time ever, Ultimate Team will be part of the demo. Besides the access to an interactive tutorial called Icebreaker, you will have the chance to play with one of the three pre-set FIFA 14 Ultimate Team teams."quote:Op zondag 8 september 2013 14:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou dan voor het eerst zijn want normaal gesproken kan je uit 6 teams kiezen en alleen een kick off potje daarmee doen.
Dus wel nog steeds gewoon een standaard teampje kiezen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ah oke... maar toch wel beterquote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
"For the first time ever, Ultimate Team will be part of the demo. Besides the access to an interactive tutorial called Icebreaker, you will have the chance to play with one of the three pre-set FIFA 14 Ultimate Team teams."
Dus wel nog steeds gewoon een standaard teampje kiezen![]()
![]()
Eerste wedstrijd 7-2 gewonnen met Newcastle
Hala Madrid !
hij loopquote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef Djeetje het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=196048
alleen al door zijn ratten gedrag word hij dat niet![]()
oh nicequote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
"For the first time ever, Ultimate Team will be part of the demo. Besides the access to an interactive tutorial called Icebreaker, you will have the chance to play with one of the three pre-set FIFA 14 Ultimate Team teams."
Dus wel nog steeds gewoon een standaard teampje kiezen![]()
Die Emana was een tijd terug echt een topper. Heb veel wedstrijden van hem gezien toen die bij Betis speelde samen met Marco 'Mehmet' Aurelio.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
fuck wil de demo NUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 14:59 schreef Michaelvanb het volgende:
fuck wil de demo NUNiemand is gehyped voor de game hoor, enkel FUT stats zijn leuk om nu al te weten, maar de game gaat gewoon weer keihard falen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Goede middenvelder( Deze is volgens mij niet gepost
)
Hala Madrid !
RRRRRRRRRRRRREPOOOSTquote:Op zondag 8 september 2013 15:01 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Goede middenvelder( Deze is volgens mij niet gepost
)
Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
Idrissou spits kan ook, maar dan mis je wel wat p's vrees ik. Lijkt me verder wel een tof team. Jammer dat de rechterkant max 3* heeft.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
? Linkquote:Hala Madrid !
Begin van FUT ga ik proberen spelers goedkoop op te pikken die na de release duur wordenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
![]()
Als hij een IF krijgt op CM/CAM/CDM.
Nounkeu 7 chemquote:Op zondag 8 september 2013 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Idrissou spits kan ook, maar dan mis je wel wat p's vrees ik. Lijkt me verder wel een tof team. Jammer dat de rechterkant max 3* heeft.![]()
![]()
Oh, dat weet ik niet. Maar ik ga er voor het gemak maar even van uit dat elke speler wel 30x gepost en geanalyseerd is hier door Zhano/DS2/Timquote:Feyenoord Rotterdam![]()
ik ga dure spelers oppikken die na de release goedkoper gaan wordenquote:Op zondag 8 september 2013 15:05 schreef Djeetje het volgende:
Begin van FUT ga ik proberen spelers goedkoop op te pikken die na de release duur worden![]()
Nopequote:Op zondag 8 september 2013 15:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Maar ik ga er voor het gemak maar even van uit dat elke speler wel 30x gepost en geanalyseerd is hier door Zhano/DS2/Tim
Hala Madrid !
Ik heb zo het idee dat je niet de enige bent..quote:Op zondag 8 september 2013 15:05 schreef Djeetje het volgende:
Begin van FUT ga ik proberen spelers goedkoop op te pikken die na de release duur worden![]()
Dat is echt gayquote:Op zondag 8 september 2013 15:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga dure spelers oppikken die na de release goedkoper gaan wordenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
ik bedoelde spelers die nog niet echt bekend zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 15:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat je niet de enige bent..
Zoals vorig jaar Mayuka
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dan nog..quote:Op zondag 8 september 2013 15:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik bedoelde spelers die nog niet echt bekend zijn.
Zoals vorig jaar Mayuka![]()
Inmiddels is iedereen hier nu bekend.quote:Op zondag 8 september 2013 15:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik bedoelde spelers die nog niet echt bekend zijn.
Zoals vorig jaar Mayuka![]()
Is Pander hier al gepost? http://www.futhead.com/14/players/2074/christian-pander/ His shooting stats are insane guys![]()
Dat kan. Hoe kom jij aan de money voor die Ronaldo's?quote:Op zondag 8 september 2013 15:12 schreef rolls-reus het volgende:
Ik ga op het begin een paar ronaldo's oppikken, die worden vast duurder
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
rrrreeepppoooosssst.quote:Op zondag 8 september 2013 15:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is Pander hier al gepost? http://www.futhead.com/14/players/2074/christian-pander/ His shooting stats are insane guys"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Mensen die spelers naar beneden pricefixen.quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik heb niet eens tijd om te handelen want GTA en werk![]()
Kan je na de release ook nog op de webapp terwijl je de game nog niet hebt aangschaft?![]()
Hij viel mij ook al op hoor. Echt zieke stats inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2013 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Haha, daar weet jij niks van af. Die shooting stats voor een silver LBMaar bij Futhead werkt het zoeken op skill-stats nog niet goed. Ik wilde gewoon alle spelers met 85+ shot power en long shots op zoeken, maar dat kon dus niet.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Kallstrom heeft ook geode statsquote:Op zondag 8 september 2013 15:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij viel mij ook al op hoor. Echt zieke stats inderdaad.Maar bij Futhead werkt het zoeken op skill-stats nog niet goed. Ik wilde gewoon alle spelers met 85+ shot power en long shots op zoeken, maar dat kon dus niet.
![]()
![]()
Ik zocht op de silvers met de hoogste shooting en het hoogste is 78 (meerdere spelers) maar Bilyaletdinov is 1 van de spelers met 85+ shot power en long shots.quote:Op zondag 8 september 2013 15:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij viel mij ook al op hoor. Echt zieke stats inderdaad.Maar bij Futhead werkt het zoeken op skill-stats nog niet goed. Ik wilde gewoon alle spelers met 85+ shot power en long shots op zoeken, maar dat kon dus niet.
![]()
Volgens mij welquote:Op zondag 8 september 2013 15:17 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb niet eens tijd om te handelen want GTA en werk![]()
Kan je na de release ook nog op de webapp terwijl je de game nog niet hebt aangschaft?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik faalquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij nietquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zocht naar bronzes met 80+ pace en 60+ shooting en ik kwam nog best veel spelers tegen.. o.a. deze man: http://www.futhead.com/14/players/10656/yasir-al-fahmi/ en http://www.futhead.com/14/players/8257/orlando-gaona-lugo/ Die laatste lijkt zo goed op zijn positioning en shot power na![]()
![]()
Rik Elfrink @RikElfrink
Triest dat fans van Willem II bier gooien over en schelden naar Zanka, een man die toch al totaal gebroken is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vettelquote:Schumacher
Hala Madrid !
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Niks veranderd dus. De ANYs zijn nog steeds kut.quote:
Het lijkt alsof pace niet meer belangrijk is maar die pros zijn gewoon slechtYoung bloods everywhere....![]()
fuck shit damntwitter:WeCanFifa twitterde op zondag 08-09-2013 om 15:42:48Fuck damn. Lost like 3 hours of work final cut didn't save. I'll upload "today" no matter what -Might take like 10 hours from here on though reageer retweet
![]()
en internet. Jaloers.quote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Top hier. Veel zon en bier. En vrouwen
veel plezier!![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en internet. Jaloers.
veel plezier!Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Russen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zocht op de silvers met de hoogste shooting en het hoogste is 78 (meerdere spelers) maar Bilyaletdinov is 1 van de spelers met 85+ shot power en long shots.
quote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Alleen Bukharov is wel compleet verneukt.![]()
![]()
Lay-out aardig aangepast maar verder zal er aan clubs wel weinig gebeurd zijn. Dit toont sowieso alleen maar de wedstrijd natuurlijkquote:![]()
![]()
he toefjesquote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef Toefjes het volgende:
verbeek weg bij az he![]()
![]()
Clubben negers ?Hala Madrid !
Is goed.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Grootste fout van Real sinds jaren om hem te verkopen.quote:
Kijk er naar uit om te zien hoe de mensen gaan reageren als Isco en Bale een paar slechte wedstrijden spelen of als Bale flopt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Of Ozil pakt weer geen prijs met Arsenalquote:Op zondag 8 september 2013 16:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Grootste fout van Real sinds jaren om hem te verkopen.
Kijk er naar uit om te zien hoe de mensen gaan reageren als Isco en Bale een paar slechte wedstrijden spelen of als Bale flopt.
Hala Madrid !
Alleen is de kans nogal klein dat hij in een keer slecht gaat spelenquote:Op zondag 8 september 2013 16:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Of Ozil pakt weer geen prijs met Arsenal
Wat voor beredering is dat. Bale en Isco hebben wel kans om te floppen en Ozil een kleine kansquote:Op zondag 8 september 2013 16:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen is de kans nogal klein dat hij in een keer slecht gaat spelen
Hala Madrid !
Isco minder dan Bale.quote:Op zondag 8 september 2013 16:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat voor beredering is dat. Bale en Isco hebben wel kans om te floppen en Ozil een kleine kans
Ik zie ook Bale meer de oorzaak van het vertrek van Ozil.
Ozil komt in een team wat ook combinatie voetbal speelt en waar hij dus goed tot zijn recht in komt.
Bale komt in een team dat anders speelt dan Spurs en bij Real willen ze nu meer dominanter spelen dus worden de ruimtes kleiner en in de kleine ruimte is Bale nou niet echt goed.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Grappigquote:Op zondag 8 september 2013 16:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Isco minder dan Bale.
Ozil komt in een team wat ook combinatie voetbal speelt en waar hij dus goed tot zijn recht in komt.
Bale komt in een team dat anders speelt dan Spurs en bij Real willen ze nu meer dominanter spelen dus worden de ruimtes kleiner en in de kleine ruimte is Bale nou niet echt goed.![]()
Bale gaat naar alle waarschijnlijkheid op de flank spelen rechts, dus genoeg ruimte om rushes te maken en een nieuwe Robben te worden. Isco staat nu al 3-3 goals en speelt goed op het middenveld. Ozil is degene die naar de mindere ploeg gaat en niet andersom voor Bale. Zolang Real dit nieuwe 4-3-3 blijft spelen komt het goed.quote:Op zondag 8 september 2013 16:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Isco minder dan Bale.
Bale komt in een team dat anders speelt dan Spurs en bij Real willen ze nu meer dominanter spelen dus worden de ruimtes kleiner en in de kleine ruimte is Bale nou niet echt goed.Hala Madrid !
Ik zei toch ook dat de kans dat Isco minder goed speelt kleiner is.quote:Op zondag 8 september 2013 16:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bale gaat naar alle waarschijnlijkheid op de flank spelen rechts, dus genoeg ruimte om rushes te maken en een nieuwe Robben te worden. Isco staat nu al 3-3 goals en speelt goed op het middenveld. Ozil is degene die naar de mindere ploeg gaat en niet andersom voor Bale. Zolang Real dit nieuwe 4-3-3 blijft spelen komt het goed.
Bale daar in tegen is gewoon een vermindering vergeleken met Ozil met wat ze nu willen gaan spelen.
Uiteindelijk zal het dus wel weer een counter team worden, maar dan moet Ancelotti niet zeggen dat ze dominanter willen gaan spelen etc.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
#sneetje4dreetjeWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Lekker weer m'n knie naar de konko
Maar wel met 3-2 gewonnen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Counter teamquote:Op zondag 8 september 2013 16:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat de kans dat Isco minder goed speelt kleiner is.
Bale daar in tegen is gewoon een vermindering vergeleken met Ozil met wat ze nu willen gaan spelen.
Uiteindelijk zal het dus wel weer een counter team worden, maar dan moet Ancelotti niet zeggen dat ze dominanter willen gaan spelen etc.![]()
Real is de beste team op de counter maar het is geen counter team. Tevens niemand wil dat afbraak voetbal van Barca spelen, 100 keer achterin rond tikken tot de tegenstander zin heeft om je een doodschop te verkopen.
Hala Madrid !
Niemand die dat wilt spelen ?quote:Op zondag 8 september 2013 16:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Counter team![]()
Real is de beste team op de counter maar het is geen counter team. Tevens niemand wil dat afbraak voetbal van Barca spelen, 100 keer achterin rond tikken tot de tegenstander zin heeft om je een doodschop te verkopen.
En je moet meteen als Barca spelen als je combinatie voetbal wilt ?
Sowieso is de transfer van Bale totaal onbegrijpelijk.
Nu zijn ze Ozil kwijt en als Ronaldo zijn contract verlengd is de kans groter dat Jese ook nog weg gaat die meer talent heeft dan Bale.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 16:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jese ook nog weg gaat die meer talent heeft dan Bale.![]()
Bojan was ook de nieuwe Messi he![]()
Klasse Dré!quote:Op zondag 8 september 2013 16:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij vindt Bale goed in de kleine ruimte ?![]()
Dus ?quote:Op zondag 8 september 2013 17:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]![]()
Bojan was ook de nieuwe Messi he
Jese is gewoon een groter talent dan Bale was/is en is Jese nog spaans ook.
Goed voor Real dat Perez een geweldige zakenman is, maar het heeft ook zo zijn nadelen
Achja Walcott had ook meer talent dan Bale.quote:Op zondag 8 september 2013 16:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niemand die dat wilt spelen ?
Nu zijn ze Ozil kwijt en als Ronaldo zijn contract verlengd is de kans groter dat Jese ook nog weg gaat die meer talent heeft dan Bale.
Maar goed ik ben het er wel mee eens dat het een risico is om Bale te kopen en Ozil te verkopen. Het is gewoon afwachten hoe Bale het gaat doen.![]()
http://www.futhead.com/14/players/1162/ufuk-ceylan/
Er is dus wel een silverkeeper met een dubbellink met nounkeu![]()
![]()
Als Real een andere formatie gaat spelen is de transfer totaal begrijpelijk. Wie zegt dat Bale 10 gaat spelen? Wie zegt dat Real überhaupt met een 10 gaat spelen ? Tegen Bilbao speelde ze perfect combinatie voetbal in een 4-3-3. Bale is gehaald omdat Di Maria niet consistent heeft gepresteerd vorige seizoen mede door een blessure. Op de rechterflank was er geen alternatief en nu hebben ze een topspeler binnengehaald. Ik zou meer bang zijn of Neymar het wel redt, Bale heeft tenminste perfect gepresteerd op hoog niveau terwijl Neymar rondloopt als een verdwaald jong bij Barca. ( typetje Sanchez)quote:Op zondag 8 september 2013 16:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niemand die dat wilt spelen ?
Nu zijn ze Ozil kwijt en als Ronaldo zijn contract verlengd is de kans groter dat Jese ook nog weg gaat die meer talent heeft dan Bale.
Ik beweer niet dat Bale er 30 inschiet maar ik zie hem ook niet erg falen met al die medespelers bij Real. Er is ook een reden dat Kaka nu pas wegging.Hala Madrid !
Ik doelde eigenlijk op zijn stam+tquote:Op zondag 8 september 2013 17:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]ja ik heb nu niks meer te zeggen
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 17:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op zijn stam+t![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus, omdat Neymar uit een mindere competite komt betekent dat meteen dat ik meer zorgen over hem moet maken dan over Bale ?quote:Op zondag 8 september 2013 17:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als Real een andere formatie gaat spelen is de transfer totaal begrijpelijk. Wie zegt dat Bale 10 gaat spelen? Wie zegt dat Real überhaupt met een 10 gaat spelen ? Tegen Bilbao speelde ze perfect combinatie voetbal in een 4-3-3. Bale is gehaald omdat Di Maria niet consistent heeft gepresteerd vorige seizoen mede door een blessure. Op de rechterflank was er geen alternatief en nu hebben ze een topspeler binnengehaald. Ik zou meer bang zijn of Neymar het wel redt, Bale heeft tenminste perfect gepresteerd op hoog niveau terwijl Neymar rondloopt als een verdwaald jong bij Barca. ( typetje Sanchez)
Lucas kwam toch ook uit een mindere competitie en kijk hoe hij speelt bij PSG
En ik zeg nergens dat Bale op 10 gaat spelen hoor ik zei dat Ozil weg is vanwege Bale.
Als je dan Bale op Ozil zijn plek wil zetten moet je hem rechtsvoor zetten aangezien Ozil daar meer speelde onder Ancelotti en zelfs dan is Ozil nog beter dan Bale.
Nu heb je Ronaldo en Bale die nogal vaak vanaf 30 meter op doel schieten niet echt handig voor je combinatie voetbal
quote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus, omdat Neymar uit een mindere competite komt betekent dat meteen dat ik meer zorgen over hem moet maken dan over Bale ?
Lucas kwam toch ook uit een mindere competitie en kijk hoe hij speelt bij PSG
En ik zeg nergens dat Bale op 10 gaat spelen hoor ik zei dat Ozil weg is vanwege Bale.
Als je dan Bale op Ozil zijn plek wil zetten moet je hem rechtsvoor zetten aangezien Ozil daar meer speelde onder Ancelotti en zelfs dan is Ozil nog beter dan Bale.
Nu heb je Ronaldo en Bale die nogal vaak vanaf 30 meter op doel schieten niet echt handig voor je combinatie voetbalLucas zat lekker laatst weer tegen Guingamp op de bank en hij speelt niet echt bijzonder. Ozil is op de flank niet beter dan Bale. Van 30 meter alleen op goal schieten
Tbakkertje hiero
Hala Madrid !
Waar staat dat ze alleen vanaf 30 meter op doel schieten ?quote:Op zondag 8 september 2013 17:09 schreef BDIL het volgende:
[..]Lucas zat lekker laatst weer tegen Guingamp op de bank en hij speelt niet echt bijzonder. Ozil is op de flank niet beter dan Bale. Van 30 meter alleen op goal schieten
Tbakkertje hiero
er staat dat ze vaak op doel schieten vanaf 30 meter wat gewoon zo is.
Jij denkt dat ze 1x in de paar wedstrijden vanaf 25-30 meter schieten en dat hij er meteen in zit ?
Ozil is wel beter dan Bale op de flank met hoe ze nu willen spelen.
Zelfs Ronaldo heeft het wat moeilijk met het combinatie spel van Real en dan denk jij dat Bale het beter gaat doen ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Oke, Bale zal falen. Ronaldo en Bale zullen vaak vanaf 30 meter schieten. Combinatie voetbal gaat mislukken met Bale. Ozil is beter dan Bale. Nu tevredenquote:Op zondag 8 september 2013 17:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waar staat dat ze alleen vanaf 30 meter op doel schieten ?
er staat dat ze vaak op doel schieten vanaf 30 meter wat gewoon zo is.
Jij denkt dat ze 1x in de paar wedstrijden vanaf 25-30 meter schieten en dat hij er meteen in zit ?
Ozil is wel beter dan Bale op de flank met hoe ze nu willen spelen.
Zelfs Ronaldo heeft het wat moeilijk met het combinatie spel van Real en dan denk jij dat Bale het beter gaat doen ?Hou je bezig met je eigen ploeg, is beter voor je.
Hala Madrid !
Kinderachtige reactie ditquote:Op zondag 8 september 2013 17:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Oke, Bale zal falen. Ronaldo en Bale zullen vaak vanaf 30 meter schieten. Combinatie voetbal gaat mislukken met Bale. Ozil is beter dan Bale. Nu tevredenHou je bezig met je eigen ploeg, is beter voor je.
Die voetbaldiscussies hier iedere keer de afgelopen tijd.
Omdat jij typetje Tbakkert ala voorvocht bent wie iets niet wilt begrijpen. Je beweert dingen die je met helemaal niks kan onderbouwen. Ronaldo speelt 3 wedstrijden minder ( wat ook veel door hemzelf komt ) omdat hij niet scoort en je maakt er een heisa van '' Ronaldo heeft het moeilijk''quote:Ik zie liever Real alle prijzen pakken en goed voetbal spelen dan dat Ronaldo en Bale samen 70 goals maken en het spel om hun draait. Voetbal is een teamsport en daar zal Ronaldo zich maar aan moeten wennen. Hij kon tegen Bilbao Di Maria 3/4 keer alleen voor de keeper zetten maar ging zelf, met die assists had niemand hem niets verweten.
Arsenal speelt niet met een 10 en Ozil is daar naartoe vertrokken. Wie gaan ze voor Ozil eruit halen ? Cazorla,Arteta,Wilshere ? Voor hetzelfde geldt heeft hij ook problemen met aanpassen en ritme vinden in zon selectie. 4-3-3 is anders lopen en eist veel meer van middenvelders dan 10 spelen bij Real in 4-2-3-1 waar je 6 man achter je hebt staan en vleugels die terug moeten zakken.Hala Madrid !
Gabbyquote:Een opvallend moment viel tien minuten na rust te noteren, toen Gabriel Agbonlahor van het sterrenteam hard doorging op Louis Tomlinson, zanger van de populaire boyband One Direction. Tomlinson kon de wedstrijd niet afmaken en moest gewisseld worden: iets wat voor wisselende reacties zorgde op Celtic Park. Het is niet bekend hoe hij er precies aan toe is.
Hala Madrid !
quote:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik heb ineens zoveel meer respect voor die gast, terwijl ik hem na Fifa 12 en 13 een klootzak vond.Feyenoord Rotterdam![]()
Wat heb ik dan niet onderbouwt ?quote:Op zondag 8 september 2013 17:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Omdat jij typetje Tbakkert ala voorvocht bent wie iets niet wilt begrijpen. Je beweert dingen die je met helemaal niks kan onderbouwen. Ronaldo speelt 3 wedstrijden minder ( wat ook veel door hemzelf komt ) omdat hij niet scoort en je maakt er een heisa van '' Ronaldo heeft het moeilijk''Ik zie liever Real alle prijzen pakken en goed voetbal spelen dan dat Ronaldo en Bale samen 70 goals maken en het spel om hun draait. Voetbal is een teamsport en daar zal Ronaldo zich maar aan moeten wennen. Hij kon tegen Bilbao Di Maria 3/4 keer alleen voor de keeper zetten maar ging zelf, met die assists had niemand hem niets verweten.
Ik heb duidelijk aangegeven dat als Real combinatie voetbal wilt spelen dat Ozil een veel betere optie is dan Bale en ik vind dat Bale niet goed genoeg is in de kleine ruimte en te veel op doel schiet van afstand en daarom dus niet goed in het combinatie voetbal past wat Real wilt gaan spelen.
Bale speelde goed bij de Spurs waar hij heel veel ruimte kreeg wat hij gewoon niet gaat krijgen bij Real tenzij ze weer op de counter gaan spelen, maar dan moet Ancelotti niet zeggen dat ze dominanter willen gaan spelen met combinatie voetbal.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Real speelt al heel de tijd combinatie voetbalquote:Op zondag 8 september 2013 17:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat heb ik dan niet onderbouwt ?
Ik heb duidelijk aangegeven dat als Real combinatie voetbal wilt spelen dat Ozil een veel betere optie is dan Bale en ik vind dat Bale niet goed genoeg is in de kleine ruimte en te veel op doel schiet van afstand en daarom dus niet goed in het combinatie voetbal past wat Real wilt gaan spelen.
Bale speelde goed bij de Spurs waar hij heel veel ruimte kreeg wat hij gewoon niet gaat krijgen bij Real tenzij ze weer op de counter gaan spelen, maar dan moet Ancelotti niet zeggen dat ze dominanter willen gaan spelen met combinatie voetbal.Wat spelen ze anders ? Op de lange bal
Real speelt altijd dominant, thuis heeft geen enkel ploeg het voor het zeggen en uit hebben ze het bijna nooit slecht gedaan.
Hala Madrid !
Om jou lange verhaal kort te maken, Bale is niet de vervanger van Ozil. Door de komst van Isco moest Ozil gewoon plaats maken. Ancelotti was duidelijk niet zo'n grote fan van Ozil dus stemde hij in met een vertrek waarmee dik 50M euro is binnen gehaald.quote:Op zondag 8 september 2013 17:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat heb ik dan niet onderbouwt ?
Bale speelde goed bij de Spurs waar hij heel veel ruimte kreeg wat hij gewoon niet gaat krijgen bij Real tenzij ze weer op de counter gaan spelen, maar dan moet Ancelotti niet zeggen dat ze dominanter willen gaan spelen met combinatie voetbal.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Als ze het allemaal zo goed doen waarom hebben ze dan de afgelopen 10 jaar geen succes geboekt op internationaal gebied ?quote:Op zondag 8 september 2013 17:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Real speelt al heel de tijd combinatie voetbalWat spelen ze anders ? Op de lange bal
Real speelt altijd dominant, thuis heeft geen enkel ploeg het voor het zeggen en uit hebben ze het bijna nooit slecht gedaan.
En zijn ze de afgelopen jaren niet kampioen geworden in plaats van Barca ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
clubsss iets meer info ook hoop iknog niet gekeken
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Omdat Barca 99 chemistry heeft zonder trainer.quote:Op zondag 8 september 2013 17:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ze het allemaal zo goed doen waarom hebben ze dan de afgelopen 10 jaar geen succes geboekt op internationaal gebied ?
En zijn ze de afgelopen jaren niet kampioen geworden in plaats van Barca ?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Real heeft punten laten liggen tegen kleine ploegen maar onderling veel beter gedaan tegen Barca. Real is echt 2 jaar geleden kampioen gewordenquote:Op zondag 8 september 2013 17:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ze het allemaal zo goed doen waarom hebben ze dan de afgelopen 10 jaar geen succes geboekt op internationaal gebied ?
En zijn ze de afgelopen jaren niet kampioen geworden in plaats van Barca ?
Hala Madrid !
Mwah je zou de voorste middenvelder bij Arsenal wel een 10 kunnen noemen, al klopt het wel dat hij ook mee zal moeten verdedigen (helemaal bij een dynamisch middenveld Ramsey, Wilshere, Özil).quote:Op zondag 8 september 2013 17:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Omdat jij typetje Tbakkert ala voorvocht bent wie iets niet wilt begrijpen. Je beweert dingen die je met helemaal niks kan onderbouwen. Ronaldo speelt 3 wedstrijden minder ( wat ook veel door hemzelf komt ) omdat hij niet scoort en je maakt er een heisa van '' Ronaldo heeft het moeilijk''Ik zie liever Real alle prijzen pakken en goed voetbal spelen dan dat Ronaldo en Bale samen 70 goals maken en het spel om hun draait. Voetbal is een teamsport en daar zal Ronaldo zich maar aan moeten wennen. Hij kon tegen Bilbao Di Maria 3/4 keer alleen voor de keeper zetten maar ging zelf, met die assists had niemand hem niets verweten.
Arsenal speelt niet met een 10 en Ozil is daar naartoe vertrokken. Wie gaan ze voor Ozil eruit halen ? Cazorla,Arteta,Wilshere ? Voor hetzelfde geldt heeft hij ook problemen met aanpassen en ritme vinden in zon selectie. 4-3-3 is anders lopen en eist veel meer van middenvelders dan 10 spelen bij Real in 4-2-3-1 waar je 6 man achter je hebt staan en vleugels die terug moeten zakken.
Verder lijkt het me logisch dat Özil bijna alles zal spelen op 10, waarbij Cazorla naar de 'LW' positie doorschuift waar hij sowieso al vaker speelt.![]()
ik zeg toch de afgelopen jaren.quote:Op zondag 8 september 2013 17:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Real heeft punten laten liggen tegen kleine ploegen maar onderling veel beter gedaan tegen Barca. Real is echt 2 jaar geleden kampioen geworden
Dan kan ik het ook wel in dat jaar liet Barca uit veel punten liggen allemaal domme kut smoesjes.
Is Ajax nu ook beter dan City, omdat ze onderling het wat beter hebben gedaan ?
Real is nu gewoon wat beter in onderling resultaat en daarvoor Barca toen ze Real afdroogde met 5-0 en in bij Real ook met 6-2 wonnen
wat meer info dusquote:Op zondag 8 september 2013 17:27 schreef poker4lifee het volgende:
drop in matches geen any meer> beter want werkt toch niet met randoms
drop in matches max 5 vs 5> beter want hoe meer mensen hoe groter de kans dat er een voorvocht tussen zit die alles verpest
accomplishments hetzelfde als nu
Wat vind jij er allemaal van Thorb?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 17:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik zeg toch de afgelopen jaren.
Dan kan ik het ook wel in dat jaar liet Barca uit veel punten liggen allemaal domme kut smoesjes.
Is Ajax nu ook beter dan City, omdat ze onderling het wat beter hebben gedaan ?
Real is nu gewoon wat beter in onderling resultaat en daarvoor Barca toen ze Real afdroogde met 5-0 en in bij Real ook met 6-2 wonnen![]()
Hala Madrid !
Ander systeem van accomplishmentsquote:Op zondag 8 september 2013 17:27 schreef poker4lifee het volgende:
Toffe menu's![]()
![]()
Volgens mij kom je nu direct na het zoeken in een potje en kunnen die flikkertjes niet meer wegklikken als ze vinden dat je te veel mensen in je team hebt.![]()
![]()
oh wel anders? leek hetzelfde toch? gewoon die dingen weer halen 0/2 enzoquote:Op zondag 8 september 2013 17:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ander systeem van accomplishments
Toffe menu's
en lool focking veel dingen in die store die je kan halenv oor je vp, denk dat je met 30k van die ea punten echt niet alles kan halen nog
Ik heb eigenlijk best wel zin in Clubs gekregen.quote:Op zondag 8 september 2013 17:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat meer info dus
drop in matches max 5 vs 5> beter want hoe meer mensen hoe groter de kans dat er een voorvocht tussen zit die alles verpest
Wat vind jij er allemaal van Thorb?Sowieso hele toffe dingen die je kunt unlocken in de catalog.
Nog niet alles gezien... dat van drop-in is wel beter maar dat doe je toch bijna nooit.quote:Op zondag 8 september 2013 17:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat meer info dus
Wat vind jij er allemaal van Thorb?
Zou fijn zijn als spelers beter worden als je clubs meer sterren krijgt bijvoorbeeld (door overwinningen, dat wordt nu ook al bijgehouden), maar dat zal toch niet gebeuren.![]()
Klopt maar hopelijk gaat het wel goed met de kleur van shirtjesquote:Op zondag 8 september 2013 17:35 schreef n0ir het volgende:
Volgens mij kom je nu direct na het zoeken in een potje en kunnen die flikkertjes niet meer wegklikken als ze vinden dat je te veel mensen in je team hebt.![]()
![]()
Ik wil meer customizen bij pro clubs.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ja dat wordt weer quitten met rood vs roodquote:Op zondag 8 september 2013 17:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt maar hopelijk gaat het wel goed met de kleur van shirtjes![]()
![]()
Dat zei hij volgens mij bij 2 minuten maar het ziet er hetzelfde uit jaquote:Op zondag 8 september 2013 17:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh wel anders? leek hetzelfde toch? gewoon die dingen weer halen 0/2 enzo
en lool focking veel dingen in die store die je kan halenv oor je vp, denk dat je met 30k van die ea punten echt niet alles kan halen nog
Het zijn er ook nog steeds 303 (waren er dit jaar 315).![]()
jammerquote:Op zondag 8 september 2013 17:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zei hij volgens mij bij 2 minuten maar het ziet er hetzelfde uit ja
Het zijn er ook nog steeds 303 (waren er dit jaar 315).
En shirts zal vast wel oke gaan, zal wel op h2h lijken en daar werkt het ook prima
Beter schaft iedereen early access aan
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: