Wat voor beredering is dat. Bale en Isco hebben wel kans om te floppen en Ozil een kleine kansquote:Op zondag 8 september 2013 16:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen is de kans nogal klein dat hij in een keer slecht gaat spelen
Isco minder dan Bale.quote:Op zondag 8 september 2013 16:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat voor beredering is dat. Bale en Isco hebben wel kans om te floppen en Ozil een kleine kans
Grappigquote:Op zondag 8 september 2013 16:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Isco minder dan Bale.
Ik zie ook Bale meer de oorzaak van het vertrek van Ozil.
Ozil komt in een team wat ook combinatie voetbal speelt en waar hij dus goed tot zijn recht in komt.
Bale komt in een team dat anders speelt dan Spurs en bij Real willen ze nu meer dominanter spelen dus worden de ruimtes kleiner en in de kleine ruimte is Bale nou niet echt goed.
Bale gaat naar alle waarschijnlijkheid op de flank spelen rechts, dus genoeg ruimte om rushes te maken en een nieuwe Robben te worden. Isco staat nu al 3-3 goals en speelt goed op het middenveld. Ozil is degene die naar de mindere ploeg gaat en niet andersom voor Bale. Zolang Real dit nieuwe 4-3-3 blijft spelen komt het goed.quote:Op zondag 8 september 2013 16:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Isco minder dan Bale.
Ik zie ook Bale meer de oorzaak van het vertrek van Ozil.
Ozil komt in een team wat ook combinatie voetbal speelt en waar hij dus goed tot zijn recht in komt.
Bale komt in een team dat anders speelt dan Spurs en bij Real willen ze nu meer dominanter spelen dus worden de ruimtes kleiner en in de kleine ruimte is Bale nou niet echt goed.
Ik zei toch ook dat de kans dat Isco minder goed speelt kleiner is.quote:Op zondag 8 september 2013 16:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bale gaat naar alle waarschijnlijkheid op de flank spelen rechts, dus genoeg ruimte om rushes te maken en een nieuwe Robben te worden. Isco staat nu al 3-3 goals en speelt goed op het middenveld. Ozil is degene die naar de mindere ploeg gaat en niet andersom voor Bale. Zolang Real dit nieuwe 4-3-3 blijft spelen komt het goed.
Counter teamquote:Op zondag 8 september 2013 16:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat de kans dat Isco minder goed speelt kleiner is.
Bale daar in tegen is gewoon een vermindering vergeleken met Ozil met wat ze nu willen gaan spelen.
Uiteindelijk zal het dus wel weer een counter team worden, maar dan moet Ancelotti niet zeggen dat ze dominanter willen gaan spelen etc.
Niemand die dat wilt spelen ?quote:Op zondag 8 september 2013 16:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Counter team![]()
Real is de beste team op de counter maar het is geen counter team. Tevens niemand wil dat afbraak voetbal van Barca spelen, 100 keer achterin rond tikken tot de tegenstander zin heeft om je een doodschop te verkopen.
quote:Op zondag 8 september 2013 16:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jese ook nog weg gaat die meer talent heeft dan Bale.
Klasse Dré!quote:Op zondag 8 september 2013 16:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij vindt Bale goed in de kleine ruimte ?
Dus ?quote:Op zondag 8 september 2013 17:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]![]()
Bojan was ook de nieuwe Messi he
Achja Walcott had ook meer talent dan Bale.quote:Op zondag 8 september 2013 16:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niemand die dat wilt spelen ?
En je moet meteen als Barca spelen als je combinatie voetbal wilt ?
Sowieso is de transfer van Bale totaal onbegrijpelijk.
Nu zijn ze Ozil kwijt en als Ronaldo zijn contract verlengd is de kans groter dat Jese ook nog weg gaat die meer talent heeft dan Bale.
Als Real een andere formatie gaat spelen is de transfer totaal begrijpelijk. Wie zegt dat Bale 10 gaat spelen? Wie zegt dat Real überhaupt met een 10 gaat spelen ? Tegen Bilbao speelde ze perfect combinatie voetbal in een 4-3-3. Bale is gehaald omdat Di Maria niet consistent heeft gepresteerd vorige seizoen mede door een blessure. Op de rechterflank was er geen alternatief en nu hebben ze een topspeler binnengehaald. Ik zou meer bang zijn of Neymar het wel redt, Bale heeft tenminste perfect gepresteerd op hoog niveau terwijl Neymar rondloopt als een verdwaald jong bij Barca. ( typetje Sanchez)quote:Op zondag 8 september 2013 16:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niemand die dat wilt spelen ?
En je moet meteen als Barca spelen als je combinatie voetbal wilt ?
Sowieso is de transfer van Bale totaal onbegrijpelijk.
Nu zijn ze Ozil kwijt en als Ronaldo zijn contract verlengd is de kans groter dat Jese ook nog weg gaat die meer talent heeft dan Bale.
Ik doelde eigenlijk op zijn stam+tquote:Op zondag 8 september 2013 17:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]ja ik heb nu niks meer te zeggen
quote:Op zondag 8 september 2013 17:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op zijn stam+t
Dus, omdat Neymar uit een mindere competite komt betekent dat meteen dat ik meer zorgen over hem moet maken dan over Bale ?quote:Op zondag 8 september 2013 17:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als Real een andere formatie gaat spelen is de transfer totaal begrijpelijk. Wie zegt dat Bale 10 gaat spelen? Wie zegt dat Real überhaupt met een 10 gaat spelen ? Tegen Bilbao speelde ze perfect combinatie voetbal in een 4-3-3. Bale is gehaald omdat Di Maria niet consistent heeft gepresteerd vorige seizoen mede door een blessure. Op de rechterflank was er geen alternatief en nu hebben ze een topspeler binnengehaald. Ik zou meer bang zijn of Neymar het wel redt, Bale heeft tenminste perfect gepresteerd op hoog niveau terwijl Neymar rondloopt als een verdwaald jong bij Barca. ( typetje Sanchez)
quote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus, omdat Neymar uit een mindere competite komt betekent dat meteen dat ik meer zorgen over hem moet maken dan over Bale ?
Lucas kwam toch ook uit een mindere competitie en kijk hoe hij speelt bij PSG
En ik zeg nergens dat Bale op 10 gaat spelen hoor ik zei dat Ozil weg is vanwege Bale.
Als je dan Bale op Ozil zijn plek wil zetten moet je hem rechtsvoor zetten aangezien Ozil daar meer speelde onder Ancelotti en zelfs dan is Ozil nog beter dan Bale.
Nu heb je Ronaldo en Bale die nogal vaak vanaf 30 meter op doel schieten niet echt handig voor je combinatie voetbal
Waar staat dat ze alleen vanaf 30 meter op doel schieten ?quote:Op zondag 8 september 2013 17:09 schreef BDIL het volgende:
[..]Lucas zat lekker laatst weer tegen Guingamp op de bank en hij speelt niet echt bijzonder. Ozil is op de flank niet beter dan Bale. Van 30 meter alleen op goal schieten
Tbakkertje hiero
Oke, Bale zal falen. Ronaldo en Bale zullen vaak vanaf 30 meter schieten. Combinatie voetbal gaat mislukken met Bale. Ozil is beter dan Bale. Nu tevredenquote:Op zondag 8 september 2013 17:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waar staat dat ze alleen vanaf 30 meter op doel schieten ?
er staat dat ze vaak op doel schieten vanaf 30 meter wat gewoon zo is.
Jij denkt dat ze 1x in de paar wedstrijden vanaf 25-30 meter schieten en dat hij er meteen in zit ?
Ozil is wel beter dan Bale op de flank met hoe ze nu willen spelen.
Zelfs Ronaldo heeft het wat moeilijk met het combinatie spel van Real en dan denk jij dat Bale het beter gaat doen ?
Kinderachtige reactie ditquote:Op zondag 8 september 2013 17:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Oke, Bale zal falen. Ronaldo en Bale zullen vaak vanaf 30 meter schieten. Combinatie voetbal gaat mislukken met Bale. Ozil is beter dan Bale. Nu tevredenHou je bezig met je eigen ploeg, is beter voor je.
Omdat jij typetje Tbakkert ala voorvocht bent wie iets niet wilt begrijpen. Je beweert dingen die je met helemaal niks kan onderbouwen. Ronaldo speelt 3 wedstrijden minder ( wat ook veel door hemzelf komt ) omdat hij niet scoort en je maakt er een heisa van '' Ronaldo heeft het moeilijk''quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |