Wat heb ik dan niet onderbouwt ?quote:Op zondag 8 september 2013 17:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Omdat jij typetje Tbakkert ala voorvocht bent wie iets niet wilt begrijpen. Je beweert dingen die je met helemaal niks kan onderbouwen. Ronaldo speelt 3 wedstrijden minder ( wat ook veel door hemzelf komt ) omdat hij niet scoort en je maakt er een heisa van '' Ronaldo heeft het moeilijk''Ik zie liever Real alle prijzen pakken en goed voetbal spelen dan dat Ronaldo en Bale samen 70 goals maken en het spel om hun draait. Voetbal is een teamsport en daar zal Ronaldo zich maar aan moeten wennen. Hij kon tegen Bilbao Di Maria 3/4 keer alleen voor de keeper zetten maar ging zelf, met die assists had niemand hem niets verweten.
Real speelt al heel de tijd combinatie voetbalquote:Op zondag 8 september 2013 17:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat heb ik dan niet onderbouwt ?
Ik heb duidelijk aangegeven dat als Real combinatie voetbal wilt spelen dat Ozil een veel betere optie is dan Bale en ik vind dat Bale niet goed genoeg is in de kleine ruimte en te veel op doel schiet van afstand en daarom dus niet goed in het combinatie voetbal past wat Real wilt gaan spelen.
Bale speelde goed bij de Spurs waar hij heel veel ruimte kreeg wat hij gewoon niet gaat krijgen bij Real tenzij ze weer op de counter gaan spelen, maar dan moet Ancelotti niet zeggen dat ze dominanter willen gaan spelen met combinatie voetbal.
Om jou lange verhaal kort te maken, Bale is niet de vervanger van Ozil. Door de komst van Isco moest Ozil gewoon plaats maken. Ancelotti was duidelijk niet zo'n grote fan van Ozil dus stemde hij in met een vertrek waarmee dik 50M euro is binnen gehaald.quote:Op zondag 8 september 2013 17:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat heb ik dan niet onderbouwt ?
Ik heb duidelijk aangegeven dat als Real combinatie voetbal wilt spelen dat Ozil een veel betere optie is dan Bale en ik vind dat Bale niet goed genoeg is in de kleine ruimte en te veel op doel schiet van afstand en daarom dus niet goed in het combinatie voetbal past wat Real wilt gaan spelen.
Bale speelde goed bij de Spurs waar hij heel veel ruimte kreeg wat hij gewoon niet gaat krijgen bij Real tenzij ze weer op de counter gaan spelen, maar dan moet Ancelotti niet zeggen dat ze dominanter willen gaan spelen met combinatie voetbal.
Als ze het allemaal zo goed doen waarom hebben ze dan de afgelopen 10 jaar geen succes geboekt op internationaal gebied ?quote:Op zondag 8 september 2013 17:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Real speelt al heel de tijd combinatie voetbalWat spelen ze anders ? Op de lange bal
Real speelt altijd dominant, thuis heeft geen enkel ploeg het voor het zeggen en uit hebben ze het bijna nooit slecht gedaan.
Omdat Barca 99 chemistry heeft zonder trainer.quote:Op zondag 8 september 2013 17:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ze het allemaal zo goed doen waarom hebben ze dan de afgelopen 10 jaar geen succes geboekt op internationaal gebied ?
En zijn ze de afgelopen jaren niet kampioen geworden in plaats van Barca ?
Real heeft punten laten liggen tegen kleine ploegen maar onderling veel beter gedaan tegen Barca. Real is echt 2 jaar geleden kampioen gewordenquote:Op zondag 8 september 2013 17:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ze het allemaal zo goed doen waarom hebben ze dan de afgelopen 10 jaar geen succes geboekt op internationaal gebied ?
En zijn ze de afgelopen jaren niet kampioen geworden in plaats van Barca ?
Mwah je zou de voorste middenvelder bij Arsenal wel een 10 kunnen noemen, al klopt het wel dat hij ook mee zal moeten verdedigen (helemaal bij een dynamisch middenveld Ramsey, Wilshere, Özil).quote:Op zondag 8 september 2013 17:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Omdat jij typetje Tbakkert ala voorvocht bent wie iets niet wilt begrijpen. Je beweert dingen die je met helemaal niks kan onderbouwen. Ronaldo speelt 3 wedstrijden minder ( wat ook veel door hemzelf komt ) omdat hij niet scoort en je maakt er een heisa van '' Ronaldo heeft het moeilijk''Ik zie liever Real alle prijzen pakken en goed voetbal spelen dan dat Ronaldo en Bale samen 70 goals maken en het spel om hun draait. Voetbal is een teamsport en daar zal Ronaldo zich maar aan moeten wennen. Hij kon tegen Bilbao Di Maria 3/4 keer alleen voor de keeper zetten maar ging zelf, met die assists had niemand hem niets verweten.
Arsenal speelt niet met een 10 en Ozil is daar naartoe vertrokken. Wie gaan ze voor Ozil eruit halen ? Cazorla,Arteta,Wilshere ? Voor hetzelfde geldt heeft hij ook problemen met aanpassen en ritme vinden in zon selectie. 4-3-3 is anders lopen en eist veel meer van middenvelders dan 10 spelen bij Real in 4-2-3-1 waar je 6 man achter je hebt staan en vleugels die terug moeten zakken.
ik zeg toch de afgelopen jaren.quote:Op zondag 8 september 2013 17:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Real heeft punten laten liggen tegen kleine ploegen maar onderling veel beter gedaan tegen Barca. Real is echt 2 jaar geleden kampioen geworden
wat meer info dusquote:Op zondag 8 september 2013 17:27 schreef poker4lifee het volgende:
clubsss iets meer info ook hoop iknog niet gekeken
quote:Op zondag 8 september 2013 17:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik zeg toch de afgelopen jaren.
Dan kan ik het ook wel in dat jaar liet Barca uit veel punten liggen allemaal domme kut smoesjes.
Is Ajax nu ook beter dan City, omdat ze onderling het wat beter hebben gedaan ?
Real is nu gewoon wat beter in onderling resultaat en daarvoor Barca toen ze Real afdroogde met 5-0 en in bij Real ook met 6-2 wonnen
Ander systeem van accomplishmentsquote:Op zondag 8 september 2013 17:27 schreef poker4lifee het volgende:
clubsss iets meer info ook hoop iknog niet gekeken
oh wel anders? leek hetzelfde toch? gewoon die dingen weer halen 0/2 enzoquote:Op zondag 8 september 2013 17:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ander systeem van accomplishments
Toffe menu's
Ik heb eigenlijk best wel zin in Clubs gekregen.quote:Op zondag 8 september 2013 17:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat meer info dus
drop in matches geen any meer> beter want werkt toch niet met randoms
drop in matches max 5 vs 5> beter want hoe meer mensen hoe groter de kans dat er een voorvocht tussen zit die alles verpest
accomplishments hetzelfde als nu
Wat vind jij er allemaal van Thorb?
Nog niet alles gezien... dat van drop-in is wel beter maar dat doe je toch bijna nooit.quote:Op zondag 8 september 2013 17:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat meer info dus
drop in matches geen any meer> beter want werkt toch niet met randoms
drop in matches max 5 vs 5> beter want hoe meer mensen hoe groter de kans dat er een voorvocht tussen zit die alles verpest
accomplishments hetzelfde als nu
Wat vind jij er allemaal van Thorb?
Klopt maar hopelijk gaat het wel goed met de kleur van shirtjesquote:Op zondag 8 september 2013 17:35 schreef n0ir het volgende:
Volgens mij kom je nu direct na het zoeken in een potje en kunnen die flikkertjes niet meer wegklikken als ze vinden dat je te veel mensen in je team hebt.
Ja dat wordt weer quitten met rood vs roodquote:Op zondag 8 september 2013 17:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt maar hopelijk gaat het wel goed met de kleur van shirtjes
Dat zei hij volgens mij bij 2 minuten maar het ziet er hetzelfde uit jaquote:Op zondag 8 september 2013 17:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh wel anders? leek hetzelfde toch? gewoon die dingen weer halen 0/2 enzo
en lool focking veel dingen in die store die je kan halenv oor je vp, denk dat je met 30k van die ea punten echt niet alles kan halen nog
jammerquote:Op zondag 8 september 2013 17:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zei hij volgens mij bij 2 minuten maar het ziet er hetzelfde uit ja
Het zijn er ook nog steeds 303 (waren er dit jaar 315).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |