SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ds2 chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
Voor mijn gevoel was de demo altijd nog anders dan het spel zelf.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:
Zou dan voor het eerst zijn want normaal gesproken kan je uit 6 teams kiezen en alleen een kick off potje daarmee doen.![]()
3 atb met 2 Colombianen kan toch wel? Met Zapata op doel?quote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maar er is geen keeper die een dubbellink heeft het perea of nounkeu, tenzij ik een 5atb maak..Als Rest of the world met elkaar linkt is het goed te doen..maar of dat nou een futhead fail is of daadwerkelijk kan is me nog niet duidelijkquote:Op zondag 8 september 2013 14:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Precies jaals pace minder belangrijk is probeer ik het wel met riera op lb, meteen een link naar jese
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ok.quote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef Djeetje het volgende:
Mijn sugardaddy wilt voor 100 euro in de eerste week openen en daarna voor 500 euro aan coins kopen
Ik denk dat ik dit jaar niks ga uitgeven aan FIFA points.. in het begin deed ik dat om een goed begin te maken maar ik ben dit jaar weer 'verder' dan vorig jaar. Ik kan nu veel beter handelen dan vorig jaar en de jaren ervoor.![]()
Ja maar dan moet je paupers van gala gebruikenquote:Op zondag 8 september 2013 14:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3 atb met 2 Colombianen kan toch wel? Met Zapata op doel?
[..]
Als Rest of the world met elkaar linkt is het goed te doen..maar of dat nou een futhead fail is of daadwerkelijk kan is me nog niet duidelijk![]()
![]()
Een fucking reeks![]()
bedankt allen voor de steun. Zojuist gehoord dat mijn erfenis door dit allemaal nog niet helemaal zeker is.![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
?quote:Op zondag 8 september 2013 14:44 schreef Fuszy het volgende:
Een fucking reeks![]()
bedankt allen voor de steun. Zojuist gehoord dat mijn erfenis door dit allemaal nog niet helemaal zeker is.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:quote:Op zondag 8 september 2013 10:53 schreef Fuszy het volgende:
![]()
Afgelopen nacht moest ik mijn ouders toch ophalen op schiphol. Had die klote vlucht al ruim 3 kwartier vertraging, maar goed. Ik ga slapen voordat ik moet rijden zodat ik een beetje uitgerust ben en zou rond 1 uur nog een keer kijken naar die vlucht. Word ik om kwart over 4 wakker gebeld: waar ben je? Nog in mijn bed dus. Nu is het gelukkig maar een uur rijden naar schiphol![]()
![]()
Die hoef ik dus de komende jaren ook niet meer op te halen.
[..]
Heeft hij al jaren.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
"For the first time ever, Ultimate Team will be part of the demo. Besides the access to an interactive tutorial called Icebreaker, you will have the chance to play with one of the three pre-set FIFA 14 Ultimate Team teams."quote:Op zondag 8 september 2013 14:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou dan voor het eerst zijn want normaal gesproken kan je uit 6 teams kiezen en alleen een kick off potje daarmee doen.
Dus wel nog steeds gewoon een standaard teampje kiezen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ah oke... maar toch wel beterquote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
"For the first time ever, Ultimate Team will be part of the demo. Besides the access to an interactive tutorial called Icebreaker, you will have the chance to play with one of the three pre-set FIFA 14 Ultimate Team teams."
Dus wel nog steeds gewoon een standaard teampje kiezen![]()
![]()
Eerste wedstrijd 7-2 gewonnen met Newcastle
Hala Madrid !
hij loopquote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef Djeetje het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=196048
alleen al door zijn ratten gedrag word hij dat niet![]()
oh nicequote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
"For the first time ever, Ultimate Team will be part of the demo. Besides the access to an interactive tutorial called Icebreaker, you will have the chance to play with one of the three pre-set FIFA 14 Ultimate Team teams."
Dus wel nog steeds gewoon een standaard teampje kiezen![]()
Die Emana was een tijd terug echt een topper. Heb veel wedstrijden van hem gezien toen die bij Betis speelde samen met Marco 'Mehmet' Aurelio.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
fuck wil de demo NUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 14:59 schreef Michaelvanb het volgende:
fuck wil de demo NUNiemand is gehyped voor de game hoor, enkel FUT stats zijn leuk om nu al te weten, maar de game gaat gewoon weer keihard falen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Goede middenvelder( Deze is volgens mij niet gepost
)
Hala Madrid !
RRRRRRRRRRRRREPOOOSTquote:Op zondag 8 september 2013 15:01 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Goede middenvelder( Deze is volgens mij niet gepost
)
Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
Idrissou spits kan ook, maar dan mis je wel wat p's vrees ik. Lijkt me verder wel een tof team. Jammer dat de rechterkant max 3* heeft.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
? Linkquote:Hala Madrid !
Begin van FUT ga ik proberen spelers goedkoop op te pikken die na de release duur wordenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
![]()
Als hij een IF krijgt op CM/CAM/CDM.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nounkeu 7 chemquote:Op zondag 8 september 2013 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Idrissou spits kan ook, maar dan mis je wel wat p's vrees ik. Lijkt me verder wel een tof team. Jammer dat de rechterkant max 3* heeft.![]()
![]()
Oh, dat weet ik niet. Maar ik ga er voor het gemak maar even van uit dat elke speler wel 30x gepost en geanalyseerd is hier door Zhano/DS2/Timquote:Feyenoord Rotterdam![]()
ik ga dure spelers oppikken die na de release goedkoper gaan wordenquote:Op zondag 8 september 2013 15:05 schreef Djeetje het volgende:
Begin van FUT ga ik proberen spelers goedkoop op te pikken die na de release duur worden![]()
Nopequote:Op zondag 8 september 2013 15:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Maar ik ga er voor het gemak maar even van uit dat elke speler wel 30x gepost en geanalyseerd is hier door Zhano/DS2/Tim
Hala Madrid !
Ik heb zo het idee dat je niet de enige bent..quote:Op zondag 8 september 2013 15:05 schreef Djeetje het volgende:
Begin van FUT ga ik proberen spelers goedkoop op te pikken die na de release duur worden![]()
Dat is echt gayquote:Op zondag 8 september 2013 15:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga dure spelers oppikken die na de release goedkoper gaan wordenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
ik bedoelde spelers die nog niet echt bekend zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 15:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat je niet de enige bent..
Zoals vorig jaar Mayuka
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dan nog..quote:Op zondag 8 september 2013 15:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik bedoelde spelers die nog niet echt bekend zijn.
Zoals vorig jaar Mayuka![]()
Inmiddels is iedereen hier nu bekend.quote:Op zondag 8 september 2013 15:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik bedoelde spelers die nog niet echt bekend zijn.
Zoals vorig jaar Mayuka![]()
Is Pander hier al gepost? http://www.futhead.com/14/players/2074/christian-pander/ His shooting stats are insane guys![]()
Dat kan. Hoe kom jij aan de money voor die Ronaldo's?quote:Op zondag 8 september 2013 15:12 schreef rolls-reus het volgende:
Ik ga op het begin een paar ronaldo's oppikken, die worden vast duurder
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
rrrreeepppoooosssst.quote:Op zondag 8 september 2013 15:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is Pander hier al gepost? http://www.futhead.com/14/players/2074/christian-pander/ His shooting stats are insane guys"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Mensen die spelers naar beneden pricefixen.quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: