Hij viel mij ook al op hoor. Echt zieke stats inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2013 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Haha, daar weet jij niks van af. Die shooting stats voor een silver LB
Kallstrom heeft ook geode statsquote:Op zondag 8 september 2013 15:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij viel mij ook al op hoor. Echt zieke stats inderdaad.Maar bij Futhead werkt het zoeken op skill-stats nog niet goed. Ik wilde gewoon alle spelers met 85+ shot power en long shots op zoeken, maar dat kon dus niet.
Ik zocht op de silvers met de hoogste shooting en het hoogste is 78 (meerdere spelers) maar Bilyaletdinov is 1 van de spelers met 85+ shot power en long shots.quote:Op zondag 8 september 2013 15:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij viel mij ook al op hoor. Echt zieke stats inderdaad.Maar bij Futhead werkt het zoeken op skill-stats nog niet goed. Ik wilde gewoon alle spelers met 85+ shot power en long shots op zoeken, maar dat kon dus niet.
Volgens mij welquote:Op zondag 8 september 2013 15:17 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb niet eens tijd om te handelen want GTA en werk![]()
Kan je na de release ook nog op de webapp terwijl je de game nog niet hebt aangschaft?
Ik faalquote:
Volgens mij nietquote:
Vettelquote:
Niks veranderd dus. De ANYs zijn nog steeds kut.quote:
fuck shit damntwitter:WeCanFifa twitterde op zondag 08-09-2013 om 15:42:48Fuck damn. Lost like 3 hours of work final cut didn't save. I'll upload "today" no matter what -Might take like 10 hours from here on though reageer retweet
en internet. Jaloers.quote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Top hier. Veel zon en bier. En vrouwen
quote:Op zondag 8 september 2013 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en internet. Jaloers.
veel plezier!
Russen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zocht op de silvers met de hoogste shooting en het hoogste is 78 (meerdere spelers) maar Bilyaletdinov is 1 van de spelers met 85+ shot power en long shots.
quote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Lay-out aardig aangepast maar verder zal er aan clubs wel weinig gebeurd zijn. Dit toont sowieso alleen maar de wedstrijd natuurlijkquote:
he toefjesquote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Is goed.quote:
Grootste fout van Real sinds jaren om hem te verkopen.quote:
Of Ozil pakt weer geen prijs met Arsenalquote:Op zondag 8 september 2013 16:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Grootste fout van Real sinds jaren om hem te verkopen.
Kijk er naar uit om te zien hoe de mensen gaan reageren als Isco en Bale een paar slechte wedstrijden spelen of als Bale flopt.
Alleen is de kans nogal klein dat hij in een keer slecht gaat spelenquote:Op zondag 8 september 2013 16:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Of Ozil pakt weer geen prijs met Arsenal
Wat voor beredering is dat. Bale en Isco hebben wel kans om te floppen en Ozil een kleine kansquote:Op zondag 8 september 2013 16:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen is de kans nogal klein dat hij in een keer slecht gaat spelen
Isco minder dan Bale.quote:Op zondag 8 september 2013 16:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat voor beredering is dat. Bale en Isco hebben wel kans om te floppen en Ozil een kleine kans
Grappigquote:Op zondag 8 september 2013 16:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Isco minder dan Bale.
Ik zie ook Bale meer de oorzaak van het vertrek van Ozil.
Ozil komt in een team wat ook combinatie voetbal speelt en waar hij dus goed tot zijn recht in komt.
Bale komt in een team dat anders speelt dan Spurs en bij Real willen ze nu meer dominanter spelen dus worden de ruimtes kleiner en in de kleine ruimte is Bale nou niet echt goed.
Bale gaat naar alle waarschijnlijkheid op de flank spelen rechts, dus genoeg ruimte om rushes te maken en een nieuwe Robben te worden. Isco staat nu al 3-3 goals en speelt goed op het middenveld. Ozil is degene die naar de mindere ploeg gaat en niet andersom voor Bale. Zolang Real dit nieuwe 4-3-3 blijft spelen komt het goed.quote:Op zondag 8 september 2013 16:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Isco minder dan Bale.
Ik zie ook Bale meer de oorzaak van het vertrek van Ozil.
Ozil komt in een team wat ook combinatie voetbal speelt en waar hij dus goed tot zijn recht in komt.
Bale komt in een team dat anders speelt dan Spurs en bij Real willen ze nu meer dominanter spelen dus worden de ruimtes kleiner en in de kleine ruimte is Bale nou niet echt goed.
Ik zei toch ook dat de kans dat Isco minder goed speelt kleiner is.quote:Op zondag 8 september 2013 16:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bale gaat naar alle waarschijnlijkheid op de flank spelen rechts, dus genoeg ruimte om rushes te maken en een nieuwe Robben te worden. Isco staat nu al 3-3 goals en speelt goed op het middenveld. Ozil is degene die naar de mindere ploeg gaat en niet andersom voor Bale. Zolang Real dit nieuwe 4-3-3 blijft spelen komt het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |