dat is het niet.quote:Op zondag 8 september 2013 00:51 schreef DomineeGremdaat het volgende:
TS is een ondankbaar verwend nest.
En nu pics van je tetten!quote:Op zondag 8 september 2013 00:52 schreef magemaya het volgende:
[..]
dat is het niet.
2 redenen:
haat aan mini coopers
haat aan mijn ma
eeen heeeeeeeeeeeeeeel verwend nestquote:Op zondag 8 september 2013 00:51 schreef DomineeGremdaat het volgende:
TS is een ondankbaar verwend nest.
quote:Op zondag 8 september 2013 00:50 schreef magemaya het volgende:
Mijn ma zei dat ze een nieuwe auto voor me zou kopen als ze even een weekje bij me mocht overnachten.
Dan zou ik toch maar even naar de dokter gaan. Hoe meer hoe beter natuurlijk, maar dit kan de gezondheid schaden.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat je een huppelkut bent, gr gr.
Had je wat anders verwacht met je kuttopics over wijn en auto's?quote:
ben niet verwend.quote:Op zondag 8 september 2013 00:55 schreef Jellereppe het volgende:
Verwend nest dat je bent. Volgende keer moet je maar een Audi R8 eisen van je ouders.
quote:Op zondag 8 september 2013 00:58 schreef magemaya het volgende:
[..]
ben niet verwend.
ben gewoon kieskeurig.
heb haat aan mijn ma.
'k zou liever een citroen c1 willen zelfs.
iets mis met wijn?quote:Op zondag 8 september 2013 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht met je kuttopics over wijn en auto's?!
Ja, je doet uit de hoogte.quote:Op zondag 8 september 2013 00:59 schreef magemaya het volgende:
[..]
iets mis met wijn?
iets mis met auto's?
confused. O_o
Allemaal.quote:
ben niet verwend.quote:Op zondag 8 september 2013 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor jou, gewoon lekker samenvattend.
Je bent gewoonquote:Op zondag 8 september 2013 01:02 schreef magemaya het volgende:
[..]
ben niet verwend.
ben gewoon kieskeurig.
heb haat aan mijn ma.
Die zin zie ik er niet bij staan?
O_o O_o
Moet TS maar niet zo'n huppelkut zijn die denkt dat ze heel wat is.quote:
sorry. ben een betje dronken.quote:Op zondag 8 september 2013 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet TS maar niet zo'n huppelkut zijn die denkt dat ze heel wat is.
Denk je echt dat ze een auto heeft gekregen? Ik geloof er namelijk geen kut van.quote:Op zondag 8 september 2013 01:05 schreef Catch22- het volgende:
En voor iemand zonder beltegoedis een auto al heel wat
Dat veranderd niks aan je persoonlijkheid.quote:
Meid, ik ken zelfs mensen die weken dakloos zijn geweest, dus neem je totaal maar dan ook totaal niet serieus. Wees gewoon blij dat je die auto krijgt, je goed recht, maar val ons niet lastig met je luxe''problemen''.quote:Op zondag 8 september 2013 00:58 schreef magemaya het volgende:
[..]
ben niet verwend.
ben gewoon kieskeurig.
heb haat aan mijn ma.
goed lezen. het was mijn nichtquote:Op zondag 8 september 2013 01:05 schreef Catch22- het volgende:
En voor iemand zonder beltegoedis een auto al heel wat
Pics van jou liever, ben nu wel benieuwd.quote:Op zondag 8 september 2013 01:06 schreef SaucyCock het volgende:
Terechte klacht, heb je toevallig pics?
Wil je pics van mij?quote:Op zondag 8 september 2013 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pics van jou liever, ben nu wel benieuwd.
Ben je geïnteresseerd in autisten dan?quote:Op zondag 8 september 2013 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pics van jou liever, ben nu wel benieuwd.
Ja.quote:
Op dit moment zou ik zelf een grote bear kunnen neuken.quote:Op zondag 8 september 2013 01:08 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Ben je geïnteresseerd in autisten dan?
Ben jij een man?quote:
ik haat haar.quote:Op zondag 8 september 2013 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wees blij dat je nog een redelijke moeder hebt verdomme
Ik krijg niksquote:Op zondag 8 september 2013 01:12 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik haat haar.
redenen:
ze heeft me wel 4 keer geslagen.
ze doet onredelijk.
ik krijg niks van der terwijl ze veel verdient.
ze was er nooit voor me.
ze accepteert het niet dat ik bi ben.
kan de hele dag door...
Ik snap dat je homoseksuele gevoelens voor me ontwikkeld, maar ik doe me best om gevoelens te ontwikkelen voor vrouwen en zo.quote:
alsof een mini zo bijzonder is. en het ergste is dat ze me 4 keer heeft geslagenquote:Op zondag 8 september 2013 01:13 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik krijg niks![]()
Je hebt een fucking mini gekregen.
Je hebt toch verdomme net een auto van d'r gekregen!?quote:Op zondag 8 september 2013 01:12 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik haat haar.
redenen:
...
...
quote:Op zondag 8 september 2013 01:13 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Ik snap dat je homoseksuele gevoelens voor me ontwikkeld, maar ik doe me best om gevoelens te ontwikkelen voor vrouwen en zo.
Volgens mij heeft je moeder je ook iets te vaak gebruikt als vliegenmepper toen je nog een baby was.quote:Op zondag 8 september 2013 01:14 schreef magemaya het volgende:
[..]
alsof een mini zo bijzonder is. en het ergste is dat ze me 4 keer heeft geslagen
daarvoor heb ik haar wel 1 week in mijn huis laten overnachten. 9 vreselijke dagen..quote:Op zondag 8 september 2013 01:14 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Je hebt toch verdomme net een auto van d'r gekregen!?
ja een auto krijgen is bijzonder en nee 4 keer slaan ga je echt niet dood aan.quote:Op zondag 8 september 2013 01:14 schreef magemaya het volgende:
[..]
alsof een mini zo bijzonder is. en het ergste is dat ze me 4 keer heeft geslagen
voor dat geld van die auto had ze een jaar een flat kunnen hiren doos.quote:Op zondag 8 september 2013 01:15 schreef magemaya het volgende:
[..]
daarvoor heb ik haar wel 1 week in mijn huis laten overnachten. 9 vreselijke dagen..
ze komt altijd zeggen dat slaan niet mag, en het een teken vaN ZWAKTE IS ENZOquote:Op zondag 8 september 2013 01:16 schreef blow... het volgende:
[..]
ja een auto krijgen is bijzonder en nee 4 keer slaan ga je echt niet dood aan.
Sterf.quote:Op zondag 8 september 2013 01:15 schreef magemaya het volgende:
[..]
daarvoor heb ik haar wel 1 week in mijn huis laten overnachten. 9 vreselijke dagen..
En dan natuurlijk wel geilen op leuke jongens. Je bent nog erger dan een nephomo, je bent een onzekere kasthomo.quote:
Ze heeft, achteraf heel dom, besloten om jou niet te aborteren.quote:Op zondag 8 september 2013 01:12 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik haat haar.
redenen:
ze doet onredelijk.
ze was er nooit voor me.
kan de hele dag door...
dan is ze zwak, maar ze geeft je wel een auto. Misschien heeft ze er spijt van.quote:Op zondag 8 september 2013 01:16 schreef magemaya het volgende:
[..]
ze komt altijd zeggen dat slaan niet mag, en het een teken vaN ZWAKTE IS ENZO
maar ze was in mijn huis. kan toch niet dat je je ouders in je huis laat overnachten? vreselijk.quote:Op zondag 8 september 2013 01:16 schreef blow... het volgende:
[..]
voor dat geld van die auto had ze een jaar een flat kunnen hiren doos.
schandalig? Jij hebt daar meer dan 15 jAar gratis mogen slapen.quote:Op zondag 8 september 2013 01:18 schreef magemaya het volgende:
[..]
maar ze was in mijn huis. kan toch niet dat je je ouders in je huis laat overnachten? vreselijk.
ond het echt schandalig.
nee. ik ga hem verkopen op marktplaats.quote:Op zondag 8 september 2013 01:17 schreef Arjannnn het volgende:
Waarom heb je het dan aangenomen als je er toch niks van moet?![]()
Je mag de auto ook aan mij geven hoor als je er mee zit. dan krijg je van mij wel een c1
1000euro dat is meer dan 100euro per nachtquote:Op zondag 8 september 2013 01:19 schreef magemaya het volgende:
[..]
nee. ik ga hem verkopen op marktplaats.
Verkoop die auto en regel met dat geld een bulgaarse huurmoordenaar ofzo. Van het geld dat over is kun je nog wel een c1 kopen.quote:Op zondag 8 september 2013 01:18 schreef magemaya het volgende:
[..]
maar ze was in mijn huis. kan toch niet dat je je ouders in je huis laat overnachten? vreselijk.
ond het echt schandalig.
Nu durf ik niet meer te reageren!quote:Op zondag 8 september 2013 01:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan natuurlijk wel geilen op leuke jongens. Je bent nog erger dan een nephomo, je bent een onzekere kasthomo.!
Zo geil vind ik dat eigenlijk niet.quote:Op zondag 8 september 2013 01:20 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer te reageren!![]()
Ik heb het gevoel dat we elkaars pik tegen ellkaar gaan wrijven.
quote:Op zondag 8 september 2013 01:19 schreef magemaya het volgende:
[..]
nee. ik ga hem verkopen op marktplaats.
ik wou dat?quote:Op zondag 8 september 2013 01:18 schreef blow... het volgende:
[..]
schandalig? Jij hebt daar meer dan 15 jAar gratis mogen slapen.
quote:Op zondag 8 september 2013 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo geil vind ik dat eigenlijk niet.
Wat? Er is gewoon niks aan, pikken tegen elkaar wrijven.quote:
je ma gierig noemen terwijl ze je een auto geeftquote:Op zondag 8 september 2013 01:21 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik wou dat?dacht het niet.
heb 20 jaar lang in dat huis gewoond met mijn gierige ma en mijn pa die nu in een afkick kliniek zit.
gewoon grappig hoe saucy een totaal verkeerde opmerking maaktquote:Op zondag 8 september 2013 01:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Er is gewoon niks aan, pikken tegen elkaar wrijven.
Hij bedoelde het niet serieus?quote:Op zondag 8 september 2013 01:22 schreef blow... het volgende:
[..]
gewoon grappig hoe saucy een totaal verkeerde opmerking maakt
hoe vaak moet ik zequote:Op zondag 8 september 2013 01:21 schreef blow... het volgende:
[..]
je ma gierig noemen terwijl ze je een auto geeft
hoe vaak moet ik nog zeggen dat ze die auto gaf omdaT ZE BIJ ME MOCHT OVERNACHTEN?quote:Op zondag 8 september 2013 01:21 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik zou ook aan de drank en of de drugs gaan met zo'n dochter.quote:Op zondag 8 september 2013 01:21 schreef blow... het volgende:
[..]
da had je ook gratis aan kunnen biedenquote:Op zondag 8 september 2013 01:22 schreef magemaya het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik ze
[..]
hoe vaak moet ik nog zeggen dat ze die auto gaf omdaT ZE BIJ ME MOCHT OVERNACHTEN?
LOL. grap zeker? vond het erg genoeg om het uberhaupt aan te bieden.quote:Op zondag 8 september 2013 01:23 schreef blow... het volgende:
[..]
da had je ook gratis aan kunnen bieden
Wat ouwehoeren jullie nou, ik ben zeer serieus.quote:
Nee eserieusquote:Op zondag 8 september 2013 01:24 schreef magemaya het volgende:
[..]
LOL. grap zeker? vond het erg genoeg om het uberhaupt aan te bieden.
Ik was serieus toen ik zei dat ik het niet zo geil vind om pikken tegen elkaar te wrijven.quote:Op zondag 8 september 2013 01:24 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Wat ouwehoeren jullie nou, ik ben zeer serieus.
quote:Op zondag 8 september 2013 01:25 schreef magemaya het volgende:
Hier een foto om iedereen effe op te vrolijken.
[ afbeelding ]
Duidelijk tijd om fok te verlaten.quote:Op zondag 8 september 2013 01:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was serieus toen ik zei dat ik het niet zo geil vind om pikken tegen elkaar te wrijven.
Mijn persoonlijk voorkeur wordt niet beïnvloed door FOK! hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 01:26 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Duidelijk tijd om fok te verlaten.
Waarom voel je je dan aangetrokken tot mij?quote:Op zondag 8 september 2013 01:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn persoonlijk voorkeur wordt niet beïnvloed door FOK! hoor.
Gvd, rot eens op. Dit is nu een homotopic.quote:
Ik ben gewoon benieuwd naar de persoon achter de FOK!ker, vooral als ze homo zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 01:28 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan aangetrokken tot mij?
quote:Op zondag 8 september 2013 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gvd, rot eens op. Dit is nu een homotopic.
zijn bi's welkom?quote:Op zondag 8 september 2013 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gvd, rot eens op. Dit is nu een homotopic.
Naja met pics van je tits ben je altijd welkom.quote:
deze tits goed genoeg?quote:Op zondag 8 september 2013 01:30 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Naja met pics van je tits ben je altijd welkom.
quote:Op zondag 8 september 2013 01:32 schreef magemaya het volgende:
[..]
deze tits goed genoeg?
[ afbeelding ]
ja, had verkeerd voedsel gegeten, vandaar die voedselvergiftiging.quote:Op zondag 8 september 2013 01:38 schreef SaucyCock het volgende:
Oke, het zal wel zwaar zijn om aids te hebben.
quote:Op zondag 8 september 2013 01:42 schreef magemaya het volgende:
[..]
ga dan maar naar het hoerenhuis. de enige hoer hier is saucycock
wat is het verschil?quote:Op zondag 8 september 2013 01:43 schreef blow... het volgende:
[..]p
Ik wil geen hoer maar een hoerig meisje
Dus laat je m open?quote:Op zondag 8 september 2013 09:48 schreef LethalNinja het volgende:
geloofwaardigheid topic: ongeloofwaardig <..||............... >geloofwaardig
Maar je krijg wel lekker een nieuwe auto?quote:Op zondag 8 september 2013 01:12 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik haat haar.
redenen:
ze doet onredelijk.
ze was er nooit voor me.
kan de hele dag door...
"Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek"quote:Op zondag 8 september 2013 10:32 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
als je de criteria voor een slotje niet begrijpt moet je je daar wellicht eerst in verdiepen
Topics die al langer open zijn, zoals deze die al op blz 7 is, die mogen niet zomaar worden gesloten.quote:Op zondag 8 september 2013 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek"
Hou ff je kop dicht. Kom nooit meer terug.quote:Op zondag 8 september 2013 14:47 schreef magemaya het volgende:
[..]
ben niet verwend.
ben nauwkeurig kieskeurig.
graag gedaanquote:Op zondag 8 september 2013 14:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
praat verder. Kom terug.
Bedankt
quote:Op zondag 8 september 2013 14:56 schreef Louboutin het volgende:
Als je hem kwijt wilt dan neem ik hem met liefde over
Ik volgde je vibequote:
quote:Op zondag 8 september 2013 01:03 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, verwend en kieskeurig is één en hetzelfde in dit geval. Verwend nest dat je er bent.
phoe, even denkenquote:
Ik moet hem gewoon zelf betalen hoorquote:Op maandag 9 september 2013 13:10 schreef Tjepper078 het volgende:
Begrijpelijk hoor, een mini is ook gewoon een graf auto. Alle wijven die erin rijden hebben em van paps of mams gekregen en zijn van die verwaande snollen, en alle boys die erin rijden zijn homo.
Mooi klote TS.
Ik heb ook een mini cooper en ik heb em niet van papa of mama gekregenquote:Op maandag 9 september 2013 13:10 schreef Tjepper078 het volgende:
Begrijpelijk hoor, een mini is ook gewoon een graf auto. Alle wijven die erin rijden hebben em van paps of mams gekregen en zijn van die verwaande snollen, en alle boys die erin rijden zijn homo.
Mooi klote TS.
Dat was de kleine versie Frank.quote:Op maandag 9 september 2013 14:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die auto's zijn best handig als je goud van de maffia van plan bent te jatten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |