dat is het niet.quote:Op zondag 8 september 2013 00:51 schreef DomineeGremdaat het volgende:
TS is een ondankbaar verwend nest.
En nu pics van je tetten!quote:Op zondag 8 september 2013 00:52 schreef magemaya het volgende:
[..]
dat is het niet.
2 redenen:
haat aan mini coopers
haat aan mijn ma
eeen heeeeeeeeeeeeeeel verwend nestquote:Op zondag 8 september 2013 00:51 schreef DomineeGremdaat het volgende:
TS is een ondankbaar verwend nest.
quote:Op zondag 8 september 2013 00:50 schreef magemaya het volgende:
Mijn ma zei dat ze een nieuwe auto voor me zou kopen als ze even een weekje bij me mocht overnachten.
Dan zou ik toch maar even naar de dokter gaan. Hoe meer hoe beter natuurlijk, maar dit kan de gezondheid schaden.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat je een huppelkut bent, gr gr.
Had je wat anders verwacht met je kuttopics over wijn en auto's?quote:
ben niet verwend.quote:Op zondag 8 september 2013 00:55 schreef Jellereppe het volgende:
Verwend nest dat je bent. Volgende keer moet je maar een Audi R8 eisen van je ouders.
quote:Op zondag 8 september 2013 00:58 schreef magemaya het volgende:
[..]
ben niet verwend.
ben gewoon kieskeurig.
heb haat aan mijn ma.
'k zou liever een citroen c1 willen zelfs.
iets mis met wijn?quote:Op zondag 8 september 2013 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht met je kuttopics over wijn en auto's?!
Ja, je doet uit de hoogte.quote:Op zondag 8 september 2013 00:59 schreef magemaya het volgende:
[..]
iets mis met wijn?
iets mis met auto's?
confused. O_o
Allemaal.quote:
ben niet verwend.quote:Op zondag 8 september 2013 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor jou, gewoon lekker samenvattend.
Je bent gewoonquote:Op zondag 8 september 2013 01:02 schreef magemaya het volgende:
[..]
ben niet verwend.
ben gewoon kieskeurig.
heb haat aan mijn ma.
Die zin zie ik er niet bij staan?
O_o O_o
Moet TS maar niet zo'n huppelkut zijn die denkt dat ze heel wat is.quote:
sorry. ben een betje dronken.quote:Op zondag 8 september 2013 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet TS maar niet zo'n huppelkut zijn die denkt dat ze heel wat is.
Denk je echt dat ze een auto heeft gekregen? Ik geloof er namelijk geen kut van.quote:Op zondag 8 september 2013 01:05 schreef Catch22- het volgende:
En voor iemand zonder beltegoedis een auto al heel wat
Dat veranderd niks aan je persoonlijkheid.quote:
Meid, ik ken zelfs mensen die weken dakloos zijn geweest, dus neem je totaal maar dan ook totaal niet serieus. Wees gewoon blij dat je die auto krijgt, je goed recht, maar val ons niet lastig met je luxe''problemen''.quote:Op zondag 8 september 2013 00:58 schreef magemaya het volgende:
[..]
ben niet verwend.
ben gewoon kieskeurig.
heb haat aan mijn ma.
goed lezen. het was mijn nichtquote:Op zondag 8 september 2013 01:05 schreef Catch22- het volgende:
En voor iemand zonder beltegoedis een auto al heel wat
Pics van jou liever, ben nu wel benieuwd.quote:Op zondag 8 september 2013 01:06 schreef SaucyCock het volgende:
Terechte klacht, heb je toevallig pics?
Wil je pics van mij?quote:Op zondag 8 september 2013 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pics van jou liever, ben nu wel benieuwd.
Ben je geïnteresseerd in autisten dan?quote:Op zondag 8 september 2013 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pics van jou liever, ben nu wel benieuwd.
Ja.quote:
Op dit moment zou ik zelf een grote bear kunnen neuken.quote:Op zondag 8 september 2013 01:08 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Ben je geïnteresseerd in autisten dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |