quote:Op zondag 8 september 2013 01:42 schreef magemaya het volgende:
[..]
ga dan maar naar het hoerenhuis. de enige hoer hier is saucycock
wat is het verschil?quote:Op zondag 8 september 2013 01:43 schreef blow... het volgende:
[..]p
Ik wil geen hoer maar een hoerig meisje
Dus laat je m open?quote:Op zondag 8 september 2013 09:48 schreef LethalNinja het volgende:
geloofwaardigheid topic: ongeloofwaardig <..||............... >geloofwaardig
Maar je krijg wel lekker een nieuwe auto?quote:Op zondag 8 september 2013 01:12 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik haat haar.
redenen:
ze heeft me wel 4 keer geslagen.
ze doet onredelijk.
ik krijg niks van der terwijl ze veel verdient.
ze was er nooit voor me.
ze accepteert het niet dat ik bi ben.
kan de hele dag door...
"Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek"quote:Op zondag 8 september 2013 10:32 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
als je de criteria voor een slotje niet begrijpt moet je je daar wellicht eerst in verdiepen
Topics die al langer open zijn, zoals deze die al op blz 7 is, die mogen niet zomaar worden gesloten.quote:Op zondag 8 september 2013 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek"
Hou ff je kop dicht. Kom nooit meer terug.quote:Op zondag 8 september 2013 14:47 schreef magemaya het volgende:
[..]
ben niet verwend.
ben nauwkeurig kieskeurig.
graag gedaanquote:Op zondag 8 september 2013 14:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
praat verder. Kom terug.
Bedankt
quote:Op zondag 8 september 2013 14:56 schreef Louboutin het volgende:
Als je hem kwijt wilt dan neem ik hem met liefde over
Ik volgde je vibequote:
quote:Op zondag 8 september 2013 01:03 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, verwend en kieskeurig is één en hetzelfde in dit geval. Verwend nest dat je er bent.
phoe, even denkenquote:
Ik moet hem gewoon zelf betalen hoorquote:Op maandag 9 september 2013 13:10 schreef Tjepper078 het volgende:
Begrijpelijk hoor, een mini is ook gewoon een graf auto. Alle wijven die erin rijden hebben em van paps of mams gekregen en zijn van die verwaande snollen, en alle boys die erin rijden zijn homo.
Mooi klote TS.
Ik heb ook een mini cooper en ik heb em niet van papa of mama gekregenquote:Op maandag 9 september 2013 13:10 schreef Tjepper078 het volgende:
Begrijpelijk hoor, een mini is ook gewoon een graf auto. Alle wijven die erin rijden hebben em van paps of mams gekregen en zijn van die verwaande snollen, en alle boys die erin rijden zijn homo.
Mooi klote TS.
Dat was de kleine versie Frank.quote:Op maandag 9 september 2013 14:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die auto's zijn best handig als je goud van de maffia van plan bent te jatten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |