Ben jij een man?quote:
ik haat haar.quote:Op zondag 8 september 2013 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wees blij dat je nog een redelijke moeder hebt verdomme
Ik krijg niksquote:Op zondag 8 september 2013 01:12 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik haat haar.
redenen:
ze heeft me wel 4 keer geslagen.
ze doet onredelijk.
ik krijg niks van der terwijl ze veel verdient.
ze was er nooit voor me.
ze accepteert het niet dat ik bi ben.
kan de hele dag door...
Ik snap dat je homoseksuele gevoelens voor me ontwikkeld, maar ik doe me best om gevoelens te ontwikkelen voor vrouwen en zo.quote:
alsof een mini zo bijzonder is. en het ergste is dat ze me 4 keer heeft geslagenquote:Op zondag 8 september 2013 01:13 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik krijg niks![]()
Je hebt een fucking mini gekregen.
Je hebt toch verdomme net een auto van d'r gekregen!?quote:Op zondag 8 september 2013 01:12 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik haat haar.
redenen:
...
ik krijg niks van der terwijl ze veel verdient.
...
quote:Op zondag 8 september 2013 01:13 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Ik snap dat je homoseksuele gevoelens voor me ontwikkeld, maar ik doe me best om gevoelens te ontwikkelen voor vrouwen en zo.
Volgens mij heeft je moeder je ook iets te vaak gebruikt als vliegenmepper toen je nog een baby was.quote:Op zondag 8 september 2013 01:14 schreef magemaya het volgende:
[..]
alsof een mini zo bijzonder is. en het ergste is dat ze me 4 keer heeft geslagen
daarvoor heb ik haar wel 1 week in mijn huis laten overnachten. 9 vreselijke dagen..quote:Op zondag 8 september 2013 01:14 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Je hebt toch verdomme net een auto van d'r gekregen!?
ja een auto krijgen is bijzonder en nee 4 keer slaan ga je echt niet dood aan.quote:Op zondag 8 september 2013 01:14 schreef magemaya het volgende:
[..]
alsof een mini zo bijzonder is. en het ergste is dat ze me 4 keer heeft geslagen
voor dat geld van die auto had ze een jaar een flat kunnen hiren doos.quote:Op zondag 8 september 2013 01:15 schreef magemaya het volgende:
[..]
daarvoor heb ik haar wel 1 week in mijn huis laten overnachten. 9 vreselijke dagen..
ze komt altijd zeggen dat slaan niet mag, en het een teken vaN ZWAKTE IS ENZOquote:Op zondag 8 september 2013 01:16 schreef blow... het volgende:
[..]
ja een auto krijgen is bijzonder en nee 4 keer slaan ga je echt niet dood aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |