abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130931355

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep

SPOILER: Why we run
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_130931385
Bruggenlopers, sterkemannenlopers, Kanongangloper en 30loper; veel succes en plezier morgen!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_130931485
@Sjaapje
^O^ *O*
Leuk verslag !!
pi_130931584
Zwaai/zweef. *O*

pi_130931596
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:54 schreef Guard het volgende:
Bruggenlopers, sterkemannenlopers, Kanongangloper en 30loper; veel succes en plezier morgen!
second that!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_130931653
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zwaai/zweef. *O*

[ afbeelding ]
Vet, hoe was het om op het circuit te lopen?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_130931779
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:03 schreef Guard het volgende:

[..]

Vet, hoe was het om op het circuit te lopen?
Zwaar maar wel leuk. Het was de tweede keer dat ik hem liep.
pi_130932703
Mooi foto's Thewhitecowboy en Sjaapje, vooral die laatste is erg mooi, die kan zo als achtergrond op je computer. Veel succes morgen met de hardloopwedstrijden!
pi_130933174
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:01 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

second that!
Third that! :D
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:58:49 #10
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130933357
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zwaai/zweef. *O*

[ afbeelding ]
Mooie timing!!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  zondag 8 september 2013 @ 01:47:51 #11
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130936928
De weersverwachting voor morgen is niks...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_130938167
En dat was de laatste LDL voor de HM. 17,5 km met een gemiddelde van 6:33 min/km en gemiddele HR van 150.

Lekker op tijd opgestaan en tot mijn grote verbazing zag ik dat het super bewolkt was. Niet te warm, niet te koud, heerlijk loopweer! Dus begon met het volste vertrouwen aan m`n rondje. Het ging lekker, HR lag lekker laag en het ging soepel. Rond kilometer 5 moest ik even een stukje tegen het verkeer en heuvelop de snelweg op (gelukkig was ik niet de enige, redelijk wat fietsers voor en achter me). Dat viel even wat tegen. Uiteindelijk een redelijke klim gemaakt en dat begon ik al wel in de benen te voelen. Niet vergeten dat ik donderdag ook al 16km interval heb gedaan.
Ik begon kippenvel te krijgen, en dat terwijl het helemaal niet koud was. Iets nieuws voor mij en dacht meteen aan de verhalen van hier.. Hongerklop?? Na een kilometer twijfelen toch gestopt om even een gelletje te pakken, voor de zekerheid - Ik zat namelijk letterlijk in the middle of nowhere...

Vanaf kilometer 10-11 begon ik de spieren in m`n bovenbenen wat te voelen, ik begon vermoeid te raken. Gelukkig zat er op dat moment een flink stuk bergafwaarts en kon ik even herstellen. Vanaf dat moment ging het - over het algemeen - redelijk heuvelaf en ging de snelheid ietwat omhoog.
Het was intens, mede door een relatief saaie route (ruim 11km in the middle of nowhere). Maar HR op een heel mooi gemiddelde en een oké tempo voor een LDL.

Linkje: http://www.endomondo.com/workouts/242721628/8850231

Nu lekker rustig aan afbouwen en ik moet zeggen dat ik daar nu wel even aan toe ben. Die kilometers beginnen ik wel te voelen..
  zondag 8 september 2013 @ 04:10:54 #13
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130939122
hier nog even de stats en wat foto's van mijn loopje van gister.
http://www.endomondo.com/workouts/242725495/5355322
SPOILER
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_130939204
Hier op Curacao is het hardlopen toch niet echt een succes. Met 35 graden in de brandende zon en snachts wordt het ook niet koeler dan 29. Er is hier wel een mooi hardlooppad, maar iedereen loopt er in zijn hardloopkleding te wandelen...
Wel veel zwemmen!

Succes en veel pleziers voor alle lopers morgen!
pi_130939326
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 04:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
SPOILER
Dat ziet er echt super gaaf uit! :o
pi_130939467
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 04:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
SPOILER
Super RD!

Ik zag gisteren bij de MM van die helmcamera's zodat je kan opnemen tijdens je (fiets)workout, is dat niks voor jou? Dan kunnen wij namelijk mooie runs als het ware meebeleven :9
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zondag 8 september 2013 @ 07:20:51 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130939472
Goed weer mensen! :D

Toch denk ik er zelfs aan om wat eerder richting Rdam te gaan, de auto ergens wat verder te parkeren en lekker ri de Hardloopwinkel te hobbelen (oa over Erasmusbrug O+ )
  zondag 8 september 2013 @ 07:21:32 #18
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_130939473
Als ik nu gewoon loop , loop ik hard.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_130939479
Ik heb helemaal geen zin om pannenkoeken te bakken :')

Het worden de Mirage's maar, ik hoop toch wel een klein beetje door de regen te kunnen knallen. Niet heel super hard, maar wel harder dan de 1:35 die ik me eerst had voorgenomen. Al heb ik nu nog helemaal niet het gevoel dat er ook maar iets aan tempo in zit vandaag, dus eerst maar eens c_/

En ik denk dat ik bij gebrek aan petje de Buff die ik maanden terug in de uitverkoop gekocht heb maar ga gebruiken.

Goedemorgen!
  zondag 8 september 2013 @ 07:26:54 #20
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_130939483
Gaat er nog iemand meedoen aam strongman run , alles is tip top voor elkaar behalve het weer.

De stut (ravijn) moet je hoog wandelen , anders ben je bek af later.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  Moderator zondag 8 september 2013 @ 07:28:23 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_130939486
Volgens buienradar wordt het weer droog hoor mensen, geen paniek! :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 8 september 2013 @ 07:32:12 #22
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130939492
Eerst koffie, goed idee!
Alvast veel succes bij de BtB :W + andere wedstrijdlopers.

quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 07:26 schreef smitjew het volgende:
Gaat er nog iemand meedoen aam strongman run , alles is tip top voor elkaar behalve het weer.

De stut (ravijn) moet je hoog wandelen , anders ben je bek af later.
Als je even in de OP kijkt zie je dat 2 bikkels vanhier van de partij zijn ;)
pi_130939493
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 07:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens buienradar wordt het weer droog hoor mensen, geen paniek! :D
Maar als het droog is heb ik geen enkele reden meer om zo snel mogelijk bij de finish zijn ;) Behalve dan dat jullie misschien nog niet naar het startvak zijn en mij de laatste meters over kunnen schreeuwen :P Als ik er 1:35 over ga doen wordt dat wat krapjes.
  Moderator zondag 8 september 2013 @ 07:35:15 #24
155227 crew  Guppy
dus
pi_130939496
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 07:32 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Maar als het droog is heb ik geen enkele reden meer om zo snel mogelijk bij de finish zijn ;) Behalve dan dat jullie misschien nog niet naar het startvak zijn en mij de laatste meters over kunnen schreeuwen :P Als ik er 1:35 over ga doen wordt dat wat krapjes.
Ik vind dat anders reden genoeg! Doorrennen ~O>

Nee, zie maar. Als je het niet redt moet je maar even op ons wachten bij de finish ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_130939500
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 07:32 schreef Quoi het volgende:
Eerst koffie, goed idee!
Alvast veel succes bij de BtB :W + andere wedstrijdlopers.

[..]

Als je even in de OP kijkt zie je dat 2 bikkels vanhier van de partij zijn ;)
Ik dronk eigenlijk bijna geen koffie meer, omdat ik toen ik nog 's ochtends ging lopen niet van tevoren koffie kon drinken. Daarna is het er een tijdje uitgebleven, en vond ik het teveel moeite om voor 2 kopjes filterkoffie te gaan zetten. En da's ook meteen alweer zo'n apparaat op je aanrecht. Dus nu zet ik koffie met een cafetiere, 2 kopjes per dag. Bijkomend voordeel/nadeel is dat ze bij de supermarkt geen koffie met de goede maling verkopen, dus dat ik lekkerdere koffie bij de koffieboer mag halen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')