Deze kerel gebruikt geen drugsquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:54 schreef Strani het volgende:
Zo iemand zou na een actie als deze mijn vriend niet meer zijn TS.
En: Misschien vrienden zoeken die niet zwaar stoned zijn?
Nee, dat hoeft van mij nu al niet meer, zou er puur heen gaan omdat het een vriend is van hem en van mij, niet omdat ik de muziek zo denderend vind..quote:
Dat zegt hij iedere week.quote:
Bitch please, braddie krijgt meer hoofd dan een koptelefoon.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Braddie pls. Misschien ben je gewoon niet zo gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bitch please, braddie krijgt meer hoofd dan een koptelefoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Bitch please, braddie krijgt meer hoofd dan een koptelefoon.Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bozehaas shint pas als een baas.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:03 schreef BozeHaas het volgende:
Hij is bang dat jij zijn shine afpakt
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bozehaas shint pas als een baas.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als hij met een lekkere single malt thuis komt is het het wellicht waard Braddo.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:02 schreef BlueMage het volgende:
Vriendentopics van Braddie, altijd leuk om te lezen.
Als je TS laat vallen komt dat wel hard aan. Dat slaat enorme gaten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zie je nou nog steeds niet dat dit iets terugkerends is? Hoevaak maak je wel opmerkingen of topics dat je vrienden je laten vallen?
Behalve jou. Oh nee jij bent TSquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:46 schreef Blondje_93 het volgende:
De TS houdt zo geen enkele vriend over..
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:12 schreef BlueMage het volgende:
Misschien kan je vriendjes worden met Floppy-Disk, Bradmans.
Ditquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zie je nou nog steeds niet dat dit iets terugkerends is? Hoevaak maak je wel opmerkingen of topics dat je vrienden je laten vallen?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:28 schreef brunnetje_93 het volgende:
Heel erg vervelend voor je, Braddie
oh god, jij ook al.. Braddie en ik zijn totaal verschillendquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Behalve jou. Oh nee jij bent TS
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:22 schreef chroestjov het volgende:
Om techno te kunnen waarderen moet je een beetje gevoel voor ritme hebben Braddie.
Ach, dat jij opgerot bent ben ik allang blij omquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:46 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zat er al op te wachten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Behalve jou. Oh nee jij bent TS
Blow-Joyquote:
Ik snap het nog steeds niet. Serieusquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:48 schreef Dside het volgende:
[..]
Blow-Joy
Nu moet het kwartje wel vallen denk ik zo
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. Serieus![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Braddie wordt vaak gepijpt.
Nou, groetjes.
Het is laat. Sorry oke.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Braddie wordt vaak gepijpt.
Nou, groetjes.
Dit slaat niet alleen op deze opmerking maar op ze in het algemeen, ik vind die grapjes van jou zóó ontzettend flauw, opzichtig en eigenlijk gewoon slecht dat ik er af en toe erg om moet lachen, zeker als ik ze wat later op de avond lees. Wat betreft lijken die grapjes van je een beetje op die in de films waar ik mijn FOK! karakter naar vernoemd hebt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Komt omdat je geen shirt van de DJ aan hebt.
Niet. SV is heel grappigquote:Op zondag 8 september 2013 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit slaat niet alleen op deze opmerking maar op ze in het algemeen, ik vind die grapjes van jou zóó ontzettend flauw, opzichtig en eigenlijk gewoon slecht dat ik er af en toe erg om moet lachen, zeker als ik ze wat later op de avond lees. Wat betreft lijken die grapjes van je een beetje op die in de films waar ik mijn FOK! karakter naar vernoemd hebt.
[..]
Bitch please, braddie krijgt meer hoofd dan een koptelefoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Braddie, zoek echte vrienden. Srs.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Ik houd van dat soort humor maar dat is zo nu en dan, wat ik al zei, echt precies in de lijn als de films waarin Leslie Nielsen speelde. Valt me weleens vaker op.quote:Op zondag 8 september 2013 00:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet. SV is heel grappig
Niks flauw of slecht.
Kan jij het beter?quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:40 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Jouw knoop-in-je-zakdoek filmpjes bewijzen het tegendeel.
iedereen kan het beter.quote:
Ik kan het deels, ben het nog aan het leren, het gaat langzaam, maar het lukt me welquote:Op zondag 8 september 2013 01:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kan je inmiddels dan ook al noten lezen?
Hopelijk gaat je dat dan beter af als je theorie voor je rij examen, haha.quote:Op zondag 8 september 2013 01:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan het deels, ben het nog aan het leren, het gaat langzaam, maar het lukt me wel
stop hiermee en ga werk vinden man, je bent 20+ en je moeder betaalt alles voor je i.p.v dat jij haar helptquote:Op zondag 8 september 2013 01:05 schreef Braddie het volgende:
Ja man, m`n timing is zóóó verschrikkelijk slecht, en ik ben zó`n slechte toetsenist.
Kom op hoor____!! Er scheelt heel weinig aan m`n timing, tuurlijk is er af en toe wel een kleine drop-out, en natuurlijk zit ik er op de toetsen af en toe na, maar ik ben een mens, en amateur. Dusja..
Commentaar mag je wel leveren in een DM.
Danku.
Dit is m`n werk.quote:Op zondag 8 september 2013 01:26 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
stop hiermee en ga werk vinden man, je bent 20+ en je moeder betaalt alles voor je i.p.v dat jij haar helptBraddie
Braddie's leven
Haten op mensen die '"minder" zijnquote:Op zondag 8 september 2013 01:26 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
stop hiermee en ga werk vinden man, je bent 20+ en je moeder betaalt alles voor je i.p.v dat jij haar helptBraddie
Braddie's leven
Dat staat los van elkaar.quote:Op zondag 8 september 2013 01:36 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Daarom woon je nog bij je moeder thuis?
Jawel.quote:Op zondag 8 september 2013 01:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen amateur zoals je net zei...
quote:Op zondag 8 september 2013 01:37 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Haten op mensen die '"minder" zijn
quote:[b]Op
Amateuristisch is het zeker.quote:Op zondag 8 september 2013 01:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel.
Zolang ik nog niks professioneels doe qua boekingen, of dingen uitgeven is het gewoon amateuristisch.
Sociale Werkplaats ?quote:Op zondag 8 september 2013 01:41 schreef BlueMage het volgende:
Ach ergens is 't wel goed dat ze voor mensen die te slecht voor de sociale werkplaats zijn toch nog een leuke daginvulling hebben weten te vinden en keyboards zijn tegenwoordig niet meer zo duur.
Ik vind het m`n werk, want ik ben 2-3x per week aanwezig daarquote:Op zondag 8 september 2013 01:45 schreef BlueMage het volgende:
Maar serieus dit is dus niet je werk he Bradmans, ik zeg ook niet "ja ik ben schrijfster, dat is mijn werk" omdat ik af en toe een sollicitatiebrief moet schrijven.
Wat gemeen.quote:Op zondag 8 september 2013 01:41 schreef BlueMage het volgende:
Ach ergens is 't wel goed dat ze voor mensen die te slecht voor de sociale werkplaats zijn toch nog een leuke daginvulling hebben weten te vinden en keyboards zijn tegenwoordig niet meer zo duur.
Kloonquote:Op zondag 8 september 2013 01:56 schreef brunnetje_93 het volgende:
Stop met haten op Braddie iedereen
Dat is wederzijds hoorquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, dat jij opgerot bent ben ik allang blij om
zwijg gewoonquote:Op zondag 8 september 2013 07:17 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ach, het maakt me niet uit wat mensen vam mij vinden
Heeft hij nietquote:Op zondag 8 september 2013 08:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Braddie denkt echt dat hij vrienden heeft he?
Wat zijn we weer hardquote:Op zondag 8 september 2013 08:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Braddie denkt echt dat hij vrienden heeft he?
Dat weet ik even niet, maar ik durf te wedden dat jij Braddie ook uitkotst en dat laat merken ookquote:
Leuke vriend ben jij dan..quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft van mij nu al niet meer, zou er puur heen gaan omdat het een vriend is van hem en van mij, niet omdat ik de muziek zo denderend vind..
quote:Op zondag 8 september 2013 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit slaat niet alleen op deze opmerking maar op ze in het algemeen, ik vind die grapjes van jou zóó ontzettend flauw, opzichtig en eigenlijk gewoon slecht dat ik er af en toe erg om moet lachen, zeker als ik ze wat later op de avond lees. Wat betreft lijken die grapjes van je een beetje op die in de films waar ik mijn FOK! karakter naar vernoemd hebt.
quote:Op zondag 8 september 2013 00:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet. SV is heel grappig
Niks flauw of slecht.
Braddie is een heilige maagd, wat denk jij?!quote:Op zondag 8 september 2013 11:19 schreef VMSDKR het volgende:
Maar heb je die leadzangeres van je vorige band al gepaald?!
Alsof iemand het met hem zou willen doen.quote:Op zondag 8 september 2013 11:19 schreef VMSDKR het volgende:
Zelfvertrouwen begint bij jezelf Braddie, ben positief!quote:Op zondag 8 september 2013 11:23 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Alsof iemand het met hem zou willen doen.
-_-quote:Op zondag 8 september 2013 11:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen begint bij jezelf Braddie, ben positief!
Haha, ok. Ik beken! Ook al ben ik Braddie nietquote:Op zondag 8 september 2013 11:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou eens eindelijk uit de ontkenningsfase, Braddie?
Eindelijkquote:Op zondag 8 september 2013 11:45 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, ok. Ik beken! Ook al ben ik Braddie niet
Welke vraag?quote:Op zondag 8 september 2013 11:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als jij nu ook nog antwoord op de vraag geeft wel.
quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 11:19 schreef VMSDKR het volgende:
Je taalniveau is in ieder geval wel kenmerkend voor Braddie, Braddie.quote:Op zondag 8 september 2013 11:49 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat heb ik daar mee te maken? Jonge, je geloofd toch niet echt dat ik een kloon ben?
Geloof wat je wilt, zakquote:Op zondag 8 september 2013 11:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je taalniveau is in ieder geval wel kenmerkend voor Braddie, Braddie.
jijquote:Op zondag 8 september 2013 11:23 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Alsof iemand het met hem zou willen doen.
Ach kom op je bent zijn groupie, laat je gevoelens gaan.quote:
Ik ben gewoon stom geweest door in zijn vuile leugens te trappen en voor hem op te komen hierquote:Op zondag 8 september 2013 11:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach kom op je bent zijn groupie, laat je gevoelens gaan.
pics om het tegendeel te bewijzenquote:Op zondag 8 september 2013 11:51 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Geloof wat je wilt, zak
Mij niet geloven..
dat is inderdaad tamelijk stom, not going to lie.quote:Op zondag 8 september 2013 11:53 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon stom geweest door in zijn vuile leugens te trappen en voor hem op te komen hier
Niet op het forumquote:Op zondag 8 september 2013 11:55 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
pics om het tegendeel te bewijzen
ach een klein leugentje om je te kunnen scharen, dat is toch heel schattig.quote:Op zondag 8 september 2013 11:53 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon stom geweest door in zijn vuile leugens te trappen en voor hem op te komen hier
Als je dat ook eens tegen je vrienden zou zeggen, zou je een stuk meer plezier in je leven hebben, Braddie.quote:
Klein? Jullie weten half nog niet hoe erg hij kan zijn. Geen wonder dat geen enkel meisje hem leuk vind!quote:Op zondag 8 september 2013 11:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ach een klein leugentje om je te kunnen scharen, dat is toch heel schattig.
Maarja als autist viel je er toch voor.quote:Op zondag 8 september 2013 11:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Klein? Jullie weten half nog niet hoe erg hij kan zijn. Geen wonder dat geen enkel meisje hem leuk vind!
Ow jawel hoor, zo raar ik tenminste al mijn frustratie kwijt.quote:Op zondag 8 september 2013 12:03 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Maarja als autist viel je er toch voor.
Dan kan je achteraf lopen vloeken, maar dat lost helemaal niks op.
Zoveel had ie toch al niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:46 schreef Blondje_93 het volgende:
Die Blondje_93.. En waarom naïef?quote:Op zondag 8 september 2013 12:54 schreef Braddie het volgende:
Ik snap best wel dat julie denken dat die Blondje_93 een kloon is, want ze is net als ik vrij naief, maar het is geen kloon.
Waarom naief? Omdat je net als ik reageert hier op een aantal mensen, die je gewoon uit je tent willen lokken.quote:Op zondag 8 september 2013 12:58 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Die Blondje_93.. En waarom naïef?
Ow, en ik heb het niet door wil je zeggen?quote:Op zondag 8 september 2013 12:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom naief? Omdat je net als ik reageert hier op een aantal mensen, die je gewoon uit je tent willen lokken.
Het hele verschil tussen jou en mij is, dat ik het door begin te krijgen, en dat ik het nu leuk ga vinden
quote:Op zondag 8 september 2013 13:00 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ow, en ik heb het niet door wil je zeggen?
quote:Op zondag 8 september 2013 13:23 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie, waarom beginnen die malle vrinden van jou al hun zinnen met het woord 'ja'?
Lang genoeg om te weten wat voor een zak je bentquote:Op zondag 8 september 2013 13:23 schreef Braddie het volgende:
[..]Zegt iemand die er net 3 weken zit
Nee, jij bent lekker jofel wil je zeggenquote:Op zondag 8 september 2013 13:25 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Lang genoeg om te weten wat voor een zak je bent
Altijd nog beter dan jouquote:Op zondag 8 september 2013 13:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker jofel wil je zeggen![]()
Maar dat doe ik ookquote:Op zondag 8 september 2013 13:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lekker foto`s naar fokkers sturen die je net 15 minuten kent, hoe naief.
Jij hebt mensen mijn naam doorgegeven. nee, dan ben je lekker bezig!quote:Op zondag 8 september 2013 13:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Van jou dus. Zeg ook eens nee (bijvoorbeeld als het gaat om snacks).quote:Op zondag 8 september 2013 13:25 schreef Braddie het volgende:
[..]Dat is van die kerel een stopwoord denk ik zo.
Sja, jij stuurt mensen foto`s op van jezelfquote:Op zondag 8 september 2013 13:29 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jij hebt mensen mijn naam doorgegeven. nee, dan ben je lekker bezig!
Terwijl je gvd zelf weet wat mensen kunnen aanrichten als ze je gegevens eenmaal hebben
Ach, ik weet wat ik doequote:Op zondag 8 september 2013 13:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom?! Dat is toch niet snugger ?
Nee, jij hebt nooit foto's van jezelf op fok gezet.quote:Op zondag 8 september 2013 13:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sja, jij stuurt mensen foto`s op van jezelfDat zou ik dan weer niet doen.
Mensen hebben ook mijn naam, so what.
Welcome To The Internet.
Dit!quote:Op zondag 8 september 2013 13:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Nee, jij hebt nooit foto's van jezelf op fok gezet.
Ooh jawelquote:Op zondag 8 september 2013 13:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Nee, jij hebt nooit foto's van jezelf op fok gezet.
Ben ik ook nietquote:Op zondag 8 september 2013 13:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom?! Dat is toch niet snugger ?
Wie zegt dat ik dat doe? Ze zien mijn foto op Whatsapp en dat is het.quote:Op zondag 8 september 2013 13:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh jawelIk zet vaak zat foto`s van mezelf op Fok, in US bijvoorbeeld
Maar ik ga Fokkers niet *zomaar* foto`s sturen via whatsapp
En Maxburger dan? En ik dan?quote:Op zondag 8 september 2013 13:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat doe? Ze zien mijn foto op Whatsapp en dat is het.
2 mensen. Pff, wat erg. Zolang het normale foto's zijn is het goed tochquote:Op zondag 8 september 2013 13:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
En Maxburger dan? En ik dan?
Precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |