Deze kerel gebruikt geen drugsquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:54 schreef Strani het volgende:
Zo iemand zou na een actie als deze mijn vriend niet meer zijn TS.
En: Misschien vrienden zoeken die niet zwaar stoned zijn?
Nee, dat hoeft van mij nu al niet meer, zou er puur heen gaan omdat het een vriend is van hem en van mij, niet omdat ik de muziek zo denderend vind..quote:
Dat zegt hij iedere week.quote:
Bitch please, braddie krijgt meer hoofd dan een koptelefoon.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Braddie pls. Misschien ben je gewoon niet zo gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bitch please, braddie krijgt meer hoofd dan een koptelefoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bitch please, braddie krijgt meer hoofd dan een koptelefoon.Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bozehaas shint pas als een baas.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:03 schreef BozeHaas het volgende:
Hij is bang dat jij zijn shine afpakt
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bozehaas shint pas als een baas.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als hij met een lekkere single malt thuis komt is het het wellicht waard Braddo.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:02 schreef BlueMage het volgende:
Vriendentopics van Braddie, altijd leuk om te lezen.
Als je TS laat vallen komt dat wel hard aan. Dat slaat enorme gaten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zie je nou nog steeds niet dat dit iets terugkerends is? Hoevaak maak je wel opmerkingen of topics dat je vrienden je laten vallen?
Behalve jou. Oh nee jij bent TSquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:46 schreef Blondje_93 het volgende:
De TS houdt zo geen enkele vriend over..
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:12 schreef BlueMage het volgende:
Misschien kan je vriendjes worden met Floppy-Disk, Bradmans.
Ditquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zie je nou nog steeds niet dat dit iets terugkerends is? Hoevaak maak je wel opmerkingen of topics dat je vrienden je laten vallen?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:28 schreef brunnetje_93 het volgende:
Heel erg vervelend voor je, Braddie
oh god, jij ook al.. Braddie en ik zijn totaal verschillendquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Behalve jou. Oh nee jij bent TS
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:22 schreef chroestjov het volgende:
Om techno te kunnen waarderen moet je een beetje gevoel voor ritme hebben Braddie.
Ach, dat jij opgerot bent ben ik allang blij omquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:46 schreef Blondje_93 het volgende:
De TS houdt zo geen enkele vriend over..
Ik zat er al op te wachten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Behalve jou. Oh nee jij bent TS
Blow-Joyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |