quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het kleine broertje van die kat zit door dat taartje gemalen.
staat gewoon op zijn server, heb jij geen toegang Tem?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:21 schreef Tem het volgende:
Anders vragen we wel even aan sp3c de liesje_shower.rar.
ik kom ze wel maken vandeweekquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
Er bestaan geen douchefoto's van mij.
in 010 zijn de wereldhavendagenquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
Jij wint. Er is ook niets leuks te doen in de stad ofzo he?
Je hebt nog niet uit je raam gekeken denk ik? Besides volgens Tem gaat het over 45 minuten regenen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:14 schreef sp3c het volgende:
dan moet je naar het strand, hopelijk is het net zulk lekker weer als gisteren
dan reis je zwartquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen zin in reizen en ik mag geen geld uitgeven van mezelf.
Dan moet ik nog steeds reizen en daar heb ik geen zin in. Ik denk dat ik zo lekker met een boek mijn bed weer in kruip.quote:
Dan kan je ze nu mooi gaan maken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
Er bestaan geen douchefoto's van mij.
lolquote:
Vraag het Yoki.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:28 schreef sp3c het volgende:
waarom hoor ik nou alweer die fucking kuthelikopter
Als ik die vijf jaar overleef.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig duurt het nog maar een jaar of 5 en dan kan je weer uitslapen.
lolquote:Payment all of our featured games are pay per view. Generally the games cost £8.00 and you will be charged in your local currency at today's rate - the rate is determined by your card provider/payment processor and not by us. Use Stripe if you have a credit card available, and use PayPal if you have a credit card or wish to pay directly using your PayPal account.
Nee toch?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:05 schreef sp3c het volgende:
beetje jammer dat ik met mijn ABO toch nog de melding krijg dat ik niet 2x achter elkaar hetzelfde mag posten
ja ABO, ik geef het een 6quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:09 schreef Specularium het volgende:
Hey WTF ik heb er nog een forum bij ook.
Linkje?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:20 schreef Kentoet het volgende:
Hahahaha, ik had het vanmiddag aan de stok met een soort 3-voud.
Zware topshow was dat.
Helaas geen link, maar anders zou jij het downloaden.quote:
Voordeel kan er ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:22 schreef Tem het volgende:
Niet zo boos doen over 3-voud, hij kan er ook niets aan doen.
en weet hij al dat je een ABO hebt gekregen van Corriequote:Op zaterdag 7 september 2013 17:22 schreef Specularium het volgende:
Heeft 3-wieler mij eigenlijk al gefeliciteerd?
Vragen.
O ja, kut, effe vergeten ..quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:02 schreef Tem het volgende:
Niemand geeft een neuk wat jij vindt, Jian.
Ok, gelukkig voor hem. Maar dan snap ik de TT niet.quote:
Maar wat was het verhaal hiervan nou?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:20 schreef Kentoet het volgende:
Hahahaha, ik had het vanmiddag aan de stok met een soort 3-voud.
Zware topshow was dat.
Lang verhaal.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar wat was het verhaal hiervan nou?
gewoon het volgende deel van de POL SC ook kapenquote:
Veel te link, dat lokt seksueel getint gedrag uitquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:48 schreef sp3c het volgende:
kappen met deze onzin en plaats een paar tetten ofzo
Nou dit lijkt precies op de SP die ik nu op tv ziequote:Op zaterdag 7 september 2013 18:05 schreef Kentoet het volgende:
Hij vluchtte naar binnen en toen begon hij echt megagrappig te schelden: maffiosi, terrorist, kankerturk, moordenaar
Hier krijg je van mij pluspunten voor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:05 schreef Kentoet het volgende:
Hier in de buurt woont een gehandicapte vrouw die ik weleens help met haar behoeftebevrediging tuin, zo ook vanmiddag.
Zquote:
Oh even checken dan, welke aflevering?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dit lijkt precies op de SP die ik nu op tv zieDus ik vond het wel grappig.
Over Tourette Syndrome.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:08 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Z
[..]
Oh even checken dan, welke aflevering?
Ik had hem nog nooit gezien. Schijnt hij wel vaker te hebben volgens buren.quote:
Dit is niet zo awesome spe3cquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:10 schreef sp3c het volgende:
de 'zus' waar ze heen is is natuurlijk eigenlijk de plastisch chirurg
Serieus, ik moest heel hard lachen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:12 schreef sp3c het volgende:
dat bezongen worden lijkt me dan wel weer serieus awesome
dikke tetten?quote:
Ik moet nu wel lachen, maar als het bij mij zou gebeuren, mmm denk het niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:14 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Serieus, ik moest heel hard lachen.
Een soort metal en dan die teksten met dat stemmetje
"Vieze hypocriet, laat me met rust met je hypocrisie, doe maar of je een voorbeeldburger bent"
nou gelukkig ben je er weer iigquote:
volgende keer gewoon opnemen, dit soort genialiteit hoort met de wereld gedeeld te wordenquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:14 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Serieus, ik moest heel hard lachen.
Een soort metal en dan die teksten met dat stemmetje
"Vieze hypocriet, laat me met rust met je hypocrisie, doe maar of je een voorbeeldburger bent"
Gister was het plan nog om dat in elke SC overal te doen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:19 schreef Karina het volgende:
TT van POLWat een stinkerd ben je ook sp3c.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan zoiets wel waarderen hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gister was het plan nog om dat in elke SC overal te doen.
Denk alleen dat niet iedereen dat kan waarderen.
en zit jij in ze allemaal of mis je er wel eens 1?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je meteen hoeveel SC er wel niet zijn, veeeeel.
Dat sowieso ja.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:26 schreef sp3c het volgende:
we moeten daar iig een beetje dimmen met de Corrie is van 1832 grapjes denk ik
Alleen in deze en soms in VBL. Zondag TV SC maar dat is niet ECHT een SC meer een livetopic.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
en zit jij in ze allemaal of mis je er wel eens 1?
Hihi leuk he poep- en piesgrapjesquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:27 schreef Specularium het volgende:
Randy die trots zijn drol laat zien aan zijn vrouw.
.
Alleen 1,2, en 3 heb ik.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:32 schreef Karina het volgende:
Als je vanaf nu en morgen kijkt ben je al een eind op weg
Volgens mij bedoelt ie zenders.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je die hebt gekeken is de rest onderhand wel binnen.
Oh ik dacht seizoen 1, 2 en 3, maar dat snapte je al.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie zenders.
Ja klopt volgens mij.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:35 schreef sp3c het volgende:
staan toch allemaal gratis online??
ik kijk @ comedycentral.nl altijd gewoon random episode
Chef is een kutlul geweest, terecht dat ze hem hebben afgemaakt in die ene pedo show.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht seizoen 1, 2 en 3, maar dat snapte je al.
Ik zou juist liever uit seizoen 1 wat willen zien trouwens, met Chef er nog in.
Ok, dat is beter.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:35 schreef sp3c het volgende:
Oh daar kijk ik eigenlijk nooit. Komt vaak genoeg op tv, zo elke maand is er wel een SP weekend.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:35 schreef sp3c het volgende:
Nee man de afleveringen met Chef zijn leuk, Chocolate Choclate balls. Al was die jij bedoelt wel goed ja.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Chef is een kutlul geweest, terecht dat ze hem hebben afgemaakt in die ene pedo show.
Ik las het, 6 afleveringen maar helaas.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:37 schreef Specularium het volgende:
Eind deze maand begint het nieuwe seizoen.
Dat vind jij alleen maar leuk omdat het over ballen gaat.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man de afleveringen met Chef zijn leuk, Chocolate Choclate balls. Al was die jij bedoelt wel goed ja.
Niet daarom, omdat het liedje leuk is!quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind jij alleen maar leuk omdat het over ballen gaat.
Want die aflevering is gewoon aids voor de rest.
Zijn ouders waren wel goed ja.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:39 schreef sp3c het volgende:
die aflevering met chef zijn ouders en het lochness monster was wel een topshow anders
http://www.omroepmax.nlquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:43 schreef sp3c het volgende:
wat is dat bierdopje waar je het steeds over hebt nu eigenlijk?
ik koop gewoon blikjes en dan giet ik ze leeg in mijn pul en die giet ik vervolgens leeg in mijn mond
Dat mag wel schat. Geen torrentsite.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:45 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij mag dit niet Corrie.
Kan ik je eindelijk een note geven.
Gedaan, wat een Topshow.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:47 schreef sp3c het volgende:
volgens mij mag het niet, ik zou dr noten sp3cularium
Vertel jij eens een leuk verhaal.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:48 schreef De_Coulance het volgende:
Kunnen jullie ook over iets anders dan Karina praten?
Nou ben je nu trots op jezelfquote:
Held zonder broek inmiddels.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ben je nu trots op jezelfHeld.
Ja op sokken zeker.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Held zonder broek inmiddels.
Jij hebt pursunnelatie, want jouw mening wijkt af van de norm.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik geef wel een neuk wat Jian vind, vind het lief dat kentoet mensen helpt en vind ABO leuk. En het regende niet om 16 uur. Dus.
Met andere woorden. Tem is een lul.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik geef wel een neuk wat Jian vind, vind het lief dat kentoet mensen helpt en vind ABO leuk. En het regende niet om 16 uur. Dus.
Nou ik wist niet wie jij was. Dus ik heb eigenlijk niet gezien in Rotterdam. Niemand zei 'ik ben Specularium'.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vertel jij eens een leuk verhaal.
Wow wat een info opeens in 1xquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
Heej ik zie je op tv nuquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Held zonder broek inmiddels.
daarnet hadden we het over 3-wijnquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:48 schreef De_Coulance het volgende:
Kunnen jullie ook over iets anders dan Karina praten?
Dat klink ernstig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij hebt pursunnelatie, want jouw mening wijkt af van de norm.
Geen idee, zo goed ken ik hem niet, vond hem wel aardig,quote:
Ik had even geslapen.quote:
Even in de gaten houden als ie bijna vol is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:57 schreef sp3c het volgende:
de ABO SC kunnen we misschien ook nog wel kapen, als ze boos worden dan geven we Corrie de scheld van specularium zijn sterretjes
Ja maar dan kun je het niet blind doen he? Alhoewel, met een blinddoek om kan wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Het is veel leuker om het zelf te doen.
Je kan ook superneger chanteren, hij moet zoveel mogelijk topics kapen of anders wordt hij genote.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even in de gaten houden als ie bijna vol is.
Je negeert mijn openbaring.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even in de gaten houden als ie bijna vol is.
Nee.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:57 schreef sp3c het volgende:
de ABO SC kunnen we misschien ook nog wel kapen, als ze boos worden dan geven we Corrie de scheld van specularium zijn sterretjes
Goeie truuk wel dit.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:07 schreef De_Coulance het volgende:
Ah met dank aan Tem weet ik het nu.
Wat voor truuk?quote:
Ik snap het niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Tem de schuld geven OF ze nieuwsgierig maken, 1 van de 2.
Huup huup barbatruuk.quote:
Die opmerking van je, goede truuk. 1 van die 2 dingen die ik net noemde.quote:
Ja wij waren nog bang dat jij met een bomgordel zou komen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:07 schreef De_Coulance het volgende:
Ah met dank aan Tem weet ik het nu.
Ik weet niet wat hij eet normaliter, ik heb net een ijsje op.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:16 schreef sp3c het volgende:
volgens mij heeft Corrie hetzelfde gegeten als 3-honderd
Hoelaat gaat de fles open?quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij eet normaliter, ik heb net een ijsje op.
Met vruchtvlees?quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh straks, nog geen trek in. Ik heb nu een soort jus d'orange.
Ja. Op een kameelquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja wij waren nog bang dat jij met een bomgordel zou komen.
Om jou te pesten denk ik.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:22 schreef Specularium het volgende:
Hey shit verkeerde smiley, waarom zijn die 2 bijna hetzelfde?
Beter. Alleen versgeperst is lekker met wat vruchtvlees.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het is van die dubbeldrank. Nep-jus.
Dat is teveel werk. IK heb alleen zo een handpers. Dan heb je een lamme hand als je klaar bent.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Beter. Alleen versgeperst is lekker met wat vruchtvlees.
Je moet je hand beter trainen, volgende keer gewoon die penus vastpakken en aan de slag.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is teveel werk. IK heb alleen zo een handpers. Dan heb je een lamme hand als je klaar bent.
Kan iemand anders hem even inkoppen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb je een lamme hand als je klaar bent.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is teveel werk. IK heb alleen zo een handpers. Dan heb je een lamme hand als je klaar bent.
Kijk boven je voor de inkopper. Sjongejonge.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan iemand anders hem even inkoppen?
Ik moest lachenquote:
Haha wat zei hij dan?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest net een beetje huilen om zoveel domheid op tv. Die Ferry
Ik denk dat je het niet begreep, had serieus niet meegekregen wie Speculasium was, terwijl ik er wel benieuwd naar was.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Die opmerking van je, goede truuk. 1 van die 2 dingen die ik net noemde.
Of ik begreep je opmerking niet
Alles wat hij zei was dom. Je moet een persoon raden, 'is het een handschoen' dat is maar 1 voorbeeld.quote:
Je hebt me wel aangeraakt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:33 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet begreep, had serieus niet meegekregen wie Speculasium was, terwijl ik er wel benieuwd naar was.
Ik ben geen fan. Sorry.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij dit zegt over Frans.
Oh bedoelde je dat. Ik dacht dat je het over iets anders had. Als je nog weet wie de anderen waren dan kun je wegstrepen en weet je wie hij wasquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:33 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet begreep, had serieus niet meegekregen wie Speculasium was, terwijl ik er wel benieuwd naar was.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles wat hij zei was dom. Je moet een persoon raden, 'is het een handschoen' dat is maar 1 voorbeeld.
Ik dacht eigenlijk dat Geer er ook bij zou zitten, dat was leuker geweest. Maar ik kijk het even af voor de domheid van Ferry.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:35 schreef Specularium het volgende:
Ik mis Andre en Ron als komisch duo, vind deze niet zo allemaal.
Ja die ken ik. Maar ik denk ECHT dat hij gewoon heel dom is. Want zo goed kan hij niet acterenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
Ferry trollt gewoon iedereen.
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
Volgens mij zei Tem dat Voorbips op hem lijkt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die ken ik. Maar ik denk ECHT dat hij gewoon heel dom is. Want zo goed kan hij niet acteren
Ja je stond naast Tem blijkbaar.quote:
Ja klopt. Alleen uiterlijk dan, want VS is echt niet dom. Ik kan nu niet meer zeggen of ik Ferry er nou leuk uit vind zien of niet, dat gelach en de domheid leidt teveel af.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zei Tem dat Voorbips op hem lijkt.
Nee, ik zei dat ik de nieuwe NWS mod was.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Is specularium zo verlegen dat hij zichzelf niet voorstelt?
En toen wist hij niet dat jij het was?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik de nieuwe NWS mod was.
Flink wat sinaasappels eten en huppekee.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vanavond een feestje maar ben nog halfziek /liefdagboek
Eten lukt niet echt helaas, gevoelige maagquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Flink wat sinaasappels eten en huppekee.
Ik heb vanavond geen feestje, en ik ben niet ziekquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vanavond een feestje maar ben nog halfziek /liefdagboek
Oh dat is minder als je naar een feestje 'moet'. Ook geen biscuitje of sneetje brood?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eten lukt niet echt helaas, gevoelige maag
Ruilen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geen feestje, en ik ben niet ziek
Ik vertrek komt zo, is leuker.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:49 schreef Specularium het volgende:
Ik ga zo iets kijken over Ali B op 3.
Ben ontzettend benieuwd.
Iquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is minder als je naar een feestje 'moet'. Ook geen biscuitje of sneetje brood?
Naar Ali B kijken op je verjaardagquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:49 schreef Specularium het volgende:
Ik ga zo iets kijken over Ali B op 3.
Ben ontzettend benieuwd.
Oh, bedankt voor de tip, ga ik ook kijken.quote:
Ja met kouwe handenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de tip, ga ik ook kijken.
Vorige week zaten we rond deze tijd bijna klaar voor de film.
Gaan ze daar een boerderij beginnen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja met kouwe handen![]()
Ze gaan naar Zuid-Afrika vandaag, weer eens iets anders dan Frankrijk.
Dat klinkt leuk. Jij had al koude handen voor de film begon inderdaad.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja met kouwe handen![]()
Ze gaan naar Zuid-Afrika vandaag, weer eens iets anders dan Frankrijk.
Denk het wel. Moet je wel mijn outfit aan;quote:
Een resort.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Gaan ze daar een boerderij beginnen?
Ik heb altijd koude handenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk. Jij had al koude handen voor de film begon inderdaad.
ja en dan een foto posten. Van die harige benen onder dat jurkje.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk het wel. Moet je wel mijn outfit aan;
[ afbeelding ]
Ja dan vraag je er wel om natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:00 schreef Latert het volgende:
Ik hoef niet eens te vragen om pics.![]()
OT () Ik weet niet of ik wel met zulke blote benen over straat durf... straks wordt ik nog aangerand.
Draag jij dit soort kleding dan, hexje?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:00 schreef Latert het volgende:
OT () Ik weet niet of ik wel met zulke blote benen over straat durf... straks wordt ik nog aangerand.
Precies.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dan vraag je er wel om natuurlijk.
Jij hebt nog voedselbonnen gesmokkeld voor de ondergrondse, we hebben niet allemaal zulke spannende ervaringen meegemaakt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
Stel je niet aan dat durf ik zelfs. In het oh zo gevaarlijke Amsterdam.
En dat programma over Ali is rommelig.
Ja ik was het meisje met het rode haar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij hebt nog voedselbonnen gesmokkeld voor de ondergrondse, we hebben niet allemaal zulke spannende ervaringen meegemaakt.
Ik vertrek Syrië editie.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Ik vertrek is altijd leuk, maar vooral natuurlijk als men faalt.
Vergunningen heb je niet nodig. Verzekeringen wordt een lastig verhaal.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou je daar ook vergunningen nodig hebben?
Niet koud?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk het wel. Moet je wel mijn outfit aan;
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Niet koud?Ik werd net Hexje genoemd. Denk je dat dat positief of negatief bedoeld was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij deze zuurpruimen negatief.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik werd net Hexje genoemd. Denk je dat dat positief of negatief bedoeld was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |