SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ds2 chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Goede TS.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Hoelaat zou Arsenal dan beginnen? Jammer dat het dus niet of Fox isDan maar een streampje opzoeken
Dan is dan pas volgende week, ze spelen tuurlijk niet deze week, lol![]()
sorry.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik word net wakker, met een riante kater. Daar gaat mijn broodje gyros
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
hè kutquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik word net wakker, met een riante kater. Daar gaat mijn broodje gyroshallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Je kunt dat broodje Gyros dan trouwens toch gewoon aan de kater geven?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ja of aan een poesje.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:06 schreef TBakkert het volgende:
Je kunt dat broodje Gyros dan trouwens toch gewoon aan de kater geven?![]()
ik ga even een dubbele uitsmijter machen terwijl ik naar die plaatjes staar.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
haha #dronkenmansgrappenengrollen.quote:
Ik ga even tosti's machen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:07 schreef Lindgren. het volgende:
ik ga even een dubbele uitsmijter machen terwijl ik naar die plaatjes staar.![]()
En de zaterdagochtend duurt altijd tot 16:00, dus dat is ook geen argument.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit ja.
Geen dubbele uitsmijter maken.
Alles met ei erin op zondagochtend. Ik moet sporten vandaag. Eerste competitiewedstrijd.
Ik had een moeilijk lekker eitje gebakken zojuist. Heb er zelfs een foto van gemaakt omdat ik dat kan.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Nu lopen ze er stoer mee te doen maar je kon het volgens mij al.quote:AJ![]()
gelijk 10 fifa 14 video's in m'n subbox
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Vanavond Dit was het nieuws met Sierd de Vos
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Het is op FIFA moeilijker dan in het echt.quote:![]()
2 gaatjes gevuld en maar een aantal momenten echt pijn gevoeld.Dit terwijl ik vooraf nog dacht aan verdoving.
Eens even kijken naar de FUT 14 silvers.![]()
Ik vind die verdovingen niet zo erg, en ik weet weer niet hoe het voelt zonder. Ik blijf dus lekker met verdovingen doen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:42 schreef Ajacied7 het volgende:
2 gaatjes gevuld en maar een aantal momenten echt pijn gevoeld.Dit terwijl ik vooraf nog dacht aan verdoving.
Eens even kijken naar de FUT 14 silvers."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Update 107 van 123. Al sinds vanochtend 10.00 bezig. Bijna klaar mijn laptop![]()
Verveel me wel kapot trouwens![]()
We gaan allemaal dood.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Baptiste met zijn 91 strength en 1,88m."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Vervelend genoeg als wide-CB.quote:
van slechte silver naar top bronze...bij bronze vs bronze kom je zo iemand liever niet tegen denk ik.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dit dus.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
van slechte silver naar top bronze...bij bronze vs bronze kom je zo iemand liever niet tegen denk ik."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik heb nooit echt veel moeite met verdedigers. Opara en Osborne bezorgden mij dit jaar ook bijna geen problemen. Ik heb vooral moeite met de aanvallers.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
van slechte silver naar top bronze...bij bronze vs bronze kom je zo iemand liever niet tegen denk ik.![]()
quote:
Die actie van Ronaldinho met zijn ene voet in de lucht.
Ronaldo celebration met 'Don't wory, i got this'
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
CHIDDY BANG.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nou, hij kan dan wel zo lachen op zijn kaart maar ik ben niet bang voor hem. Ik heb Magennis- o wacht die is nu RB.quote:![]()
Ik ben eerder bang voor Gunning die nu bronze is dan voor Wynne. http://www.futhead.com/14/players/5628/gavin-gunning/![]()
![]()
Ze doen er wel alles aan om hybrids te verneuken dit jaar zeg. Al die extra links, nu die manager bonusses waar je met hybrids nooit optimaal van kan profiteren (tenzij het een erg simpele variant is..)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
je bent zelf slecht.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alle bronzes zijn slecht, dus hij is slecht als verdediger.![]()
Spelers uit je starpack hebben standaard 45 contracts.
Omdat die newbs fut te moeilijk vinden door contractenquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:15 schreef Ozz-03 het volgende:
Spelers uit je starpack hebben standaard 45 contracts.
[ afbeelding ]
Dat hoor ik ook altijd van mensen die het niet spelenhou je bek fucking kut ventquote:Linkjes zijn irritant ja. Wat doet de manager bonus?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:14 schreef Tim86 het volgende:
Ze doen er wel alles aan om hybrids te verneuken dit jaar zeg. Al die extra links, nu die manager bonusses waar je met hybrids nooit optimaal van kan profiteren (tenzij het een erg simpele variant is..)![]()
![]()
Nieuwe soorten packs.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
maakt toch niks uit met een hybrid..10 potjes spelen = loyalty chem punt= 9+1 = allemaal de max 10 chem.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:14 schreef Tim86 het volgende:
Ze doen er wel alles aan om hybrids te verneuken dit jaar zeg. Al die extra links, nu die manager bonusses waar je met hybrids nooit optimaal van kan profiteren (tenzij het een erg simpele variant is..)'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dit:quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat die newbs fut te moeilijk vinden door contracten
Dat hoor ik ook altijd van mensen die het niet spelen
[..]
hou je bek fucking kut vent
[..]
Linkjes zijn irritant ja. Wat doet de manager bonus?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh dat is waar ook ja, eigenlijk helemaal niet over nagedachtquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maakt toch niks uit met een hybrid..10 potjes spelen = loyalty chem punt= 9+1 = allemaal de max 10 chem.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Je kunt nu dingen in de EASC Catalog giften aan vrienden. Dus als iemand hier een lvl 80 account heeft zou die een celebration van 75 cadeau kunnen doen.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dat is waar ook ja, eigenlijk helemaal niet over nagedachtidd, willen het voor elke vandermer toegankelijk makenquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze FUT wordt wel erg voor beginners...'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Echt een massaproduct is FUT geworden ja..wel jammer. Al zijn er nog genoeg specifieke dingen (waaronder die nieuwe formatie en chem styles) die het voor ons ook weer interessant maken..aan het begin tenminste.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze FUT wordt wel erg voor beginners...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speciaal voor jou, anders wordt het voor jou te moeilijk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze FUT wordt wel erg voor beginners...![]()
ah chillquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt nu dingen in de EASC Catalog als giften aan vrienden. Dus als iemand hier een lvl 80 account heeft zou die een celebration van 75 cadeau kunnen doen.ik wel redelijk hoog level en sowieso teveel van die punten
ervan uitgaand dat ik volgende maand daar ook nog fifa mee kan spelen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wel handig om de tampermensen met clubs te helpen (pro-boosts).quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt nu dingen in de EASC Catalog als giften aan vrienden. Dus als iemand hier een lvl 80 account heeft zou die een celebration van 75 cadeau kunnen doen.![]()
haha, dat is een goeiequote:Op zaterdag 7 september 2013 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, anders wordt het voor jou te moeilijk.![]()
TR gemaakt. Nergens voor nodig al die persoonlijke aanvallen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, anders wordt het voor jou te moeilijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben niet helemaal up to date, waar gaat dit precies over? Volgens mij ben ik lvl 75.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt nu dingen in de EASC Catalog giften aan vrienden. Dus als iemand hier een lvl 80 account heeft zou die een celebration van 75 cadeau kunnen doen.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TR gemaakt. Nergens voor nodig al die persoonlijke aanvallen.![]()
Die persoonlijke aanvallen naar bronzes en mensen die ze gebruiken zijn ook nergens voor nodig.![]()
Wat noem je beginnen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:22 schreef wonton het volgende:
Hoelang nog voordat we kunnen beginnen aan FUT14?
Webapp 15 september dus nog 8 dagen
Early acces zal wel 23 september zijn dus nog 16 dagen
Release spel is 26 dus nog 19 dagen...![]()
Dat zijn meer algemene feiten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]![]()
Die persoonlijke aanvallen naar bronzes en mensen die ze gebruiken zijn ook nergens voor nodig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb 15.000 van die punten en je neemt ze als het goed is mee naar FIFA14. Als jij voor mij nou een paar van die high level celebrations unlocked doe ik jou die pro boosts cadeau.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah chillik wel redelijk hoog level en sowieso teveel van die punten
ervan uitgaand dat ik volgende maand daar ook nog fifa mee kan spelen
Wow zo hoog.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben niet helemaal up to date, waar gaat dit precies over? Volgens mij ben ik lvl 75.Young bloods everywhere....![]()
Dit lijkt me meer iets dat je moet uitdrukken in hoeveel nachtjes slapenquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat noem je beginnen?
Release spel is 26 dus nog 19 dagen...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pro-boosts, celebrations, fut bonus dat soort dingen uit de catalogus kun je nu ook kopen voor een vriend (met die EAS FC points).quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben niet helemaal up to date, waar gaat dit precies over? Volgens mij ben ik lvl 75.![]()
hahah komt goedquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb 15.000 van die punten en je neemt ze als het goed is mee naar FIFA14. Als jij voor mij nou een paar van die high level celebrations unlocked doe ik jou die pro boosts cadeau.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Duurt niet lang meer. Ik heb 4 accounts dus krijg ik lekker veel pakketjes.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat noem je beginnen?
Release spel is 26 dus nog 19 dagen...Young bloods everywhere....![]()
Je kunt stuff vrijspelen met van die EA punten zoals celebrations, pro boosts en retro shirts van clubs.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben niet helemaal up to date, waar gaat dit precies over? Volgens mij ben ik lvl 75.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Lekkaaa!quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:24 schreef wonton het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer. Ik heb 4 accounts dus krijg ik lekker veel pakketjes.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
De punten gaan ook mee las ik ergens? Daar zit ik volgens mij aan de 40.000-50.000.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pro-boosts, celebrations, fut bonus dat soort dingen uit de catalogus kun je nu ook kopen voor een vriend (met die EAS FC points).![]()
Dan moet ik even stoppen met die onzinnige dingen unlocken de hele tijdquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De punten gaan ook mee las ik ergens? Daar zit ik volgens mij aan de 40.000-50.000.![]()
![]()
15 September: FUT14 Web App
17 September: Nachtopening GTA V
27 September: FIFA14
1 Oktober: GTA Online
Haha ja ik heb ook veel unlocked hoor. Al die celebrations en volgens mij ook een shitload aan shirts. Maar heb de laatste maanden er niets meer mee gedaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan moet ik even stoppen met die onzinnige dingen unlocken de hele tijd![]()
Toegankelijker is meer winst. Zo gaat het met alle spellen toch
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik was zelf Serero uit de selectie aan het zetten toen ik las dat hij uit de selectie was gezet.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb uit betrouwbare bronnen begrepen dat hij 10 minuten op de wc zatquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zal wel naast de pot hebben gepist #staandplassen![]()
Kan ook zijn dat hij ging ragequiten omdat hij batta kreeg. Doen wel meer mensen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:28 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
heb uit betrouwbare bronnen begrepen dat hij 10 minuten op de wc zat![]()
Ki zit niet meer bij Swansea dus daar is geen uitspraak over te doen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:30 schreef wonton het volgende:
Hoeveel zal dit gaan kosten dan?
[ afbeelding ]![]()
Bronze contracten worden dus niks waard als je zo'n pack voor 200c kan kopen.Jij bent echt een kut ventquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat hij ging ragequiten omdat hij batta kreeg. Doen wel meer mensen.![]()
![]()
15K als je een beetje goed zoekt denk ik. Zo populair zijn die Koreanen aan het begin niet..op Ki na. Je hebt nu de verkeerde formatie voor wide CAM's alleen. Volgens mij is de oude 4231 gewoon zoals hij dit jaar al was..niet zoals op het plaatje. Zou vreemd zijn anders.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:30 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
edit: Waar zit Ki nu dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sowieso die CB's op het begin 10K+quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:30 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Seol op CAMquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:30 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]Die CDM is wel sik btw.
![]()
Aan het begin zijn de prijzen juist laag..die stijgen daarna pas. Zo was het afgelopen jaren met web-app only steeds tenminste.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sowieso die CB's op het begin 10K+Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij is snel en heeft een goede crossquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Seol op CAMDie CDM is wel sik btw.
Young bloods everywhere....![]()
Afgelopen jaar wilde ik een paar weken na release Zlatan kopen, maar die was van 150k naar 180k gestegen en dat vond ik veel te duur. Ik wachtte liever tot hij zou zakken![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga in het begin zowiezo spelers kopen waarvan ik weet dat ze later duurder gaan worden, vorig jaar was het bijvoorbeeld ook Robben die laag was in prijs en toen daarna als een comeet omhoog schoot![]()
Sunderland. Dus maakt niet uit verderquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
15K als je een beetje goed zoekt denk ik. Zo populair zijn die Koreanen aan het begin niet..op Ki na. Je hebt nu de verkeerde formatie voor wide CAM's alleen. Volgens mij is de oude 4231 gewoon zoals hij dit jaar al was..niet zoals op het plaatje. Zou vreemd zijn anders.
edit: Waar zit Ki nu dan?
Dit vind ik er dus echt niet uit zienHopelijk staat het in-game iets anders.
![]()
![]()
ah jij weet al welke spelers duurder gaan worden, delen maarquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:36 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga in het begin zowiezo spelers kopen waarvan ik weet dat ze later duurder gaan worden, vorig jaar was het bijvoorbeeld ook Robben die laag was in prijs en toen daarna als een comeet omhoog schoot![]()
![]()
Weten doen we nog niet maar kan wel een schatting maken afgaande wat er dit jaar is gebeurdquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ah jij weet al welke spelers duurder gaan worden, delen maar![]()
Ik kon IF Buttner steeds net niet betalen, en hij werd steeds duurderquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:35 schreef Tim86 het volgende:
Afgelopen jaar wilde ik een paar weken na release Zlatan kopen, maar die was van 150k naar 180k gestegen en dat vond ik veel te duur. Ik wachtte liever tot hij zou zakken![]()
![]()
![]()
Prijzen zijn ook gestegen vanwege coins sellers, cheaters etc..
En je moet eerst ff kijken of pace nog steeds een grote rol speelt![]()
nou vertelquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weten doen we nog niet maar kan wel een schatting maken afgaande wat er dit jaar is gebeurd![]()
![]()
Krijg echt de meest lelijke gedrochten met die nieuwe lijntjesDie rechterkant lijkt me wel ok trouwens.
![]()
Daar is Ryong wel gold.quote:Young bloods everywhere....![]()
geen pack trolls meerquote:![]()
![]()
Al die stats kloppen niet in de beta. maar goed. Hoe komt hij nou al aan 1m coins, zou dat echt door tamperen komen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oude stats van een paar weken geleden![]()
Het is niet zo lastig om dat in te schatten, maar wel om al voldoende kapitaal te hebben om er daadwerkelijk iets mee te kunnen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weten doen we nog niet maar kan wel een schatting maken afgaande wat er dit jaar is gebeurdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Holy moly, wat moet dit voorstellen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sunderland. Dus maakt niet uit verder
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat zal inderdaad even lastig worden. Ik ga zowiezo met een leuk team beginnen en niet meteen met al die grote jongens, is niet leukquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is niet zo lastig om dat in te schatten, maar wel om al voldoende kapitaal te hebben om er daadwerkelijk iets mee te kunnen.![]()
Het geliefde 4231 systeem met cam's.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Holy moly, wat moet dit voorstellen?![]()
Oh, gaat de normale 4231 ook veranderen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het geliefde 4231 systeem met cam's.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zoals ik al zei kan ik me niet voorstellen dat het er in de praktijk ook zo uit ziet..een kerstboom formatie zie je wel vaker, maar niet op deze manier met wide CDM's die voor de backs staanquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het geliefde 4231 systeem met cam's.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit zijn beelden die zijn gemaakt tijdens het Youtuber event. Die mochten pas vandaag worden vrijgegeven. Dus ja, de stats zijn oud en nee die coins zijn niet getampered. Die kregen ze van EA. Want met 10 man op de markt maak je niet snel even wat coinsquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Al die stats kloppen niet in de beta. maar goed. Hoe komt hij nou al aan 1m coins, zou dat echt door tamperen komen?![]()
![]()
Lijkt mij inderdaad ook wel dat de CDM's meer naar binnen staan, anders is het een gatenkaas in het midden. Als de Cam's dan wel wat meer naar binnen staan en de backs eroverheen komen vind ik het wel een interessante formatie.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei kan ik me niet voorstellen dat het er in de praktijk ook zo uit ziet..een kerstboom formatie zie je wel vaker, maar niet op deze manier met wide CDM's die voor de backs staan![]()
oooooow, dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit zijn beelden die zijn gemaakt tijdens het Youtuber event. Die mochten pas vandaag worden vrijgegeven. Dus ja, de stats zijn oud en nee die coins zijn niet getampered. Die kregen ze van EA. Want met 10 man op de markt maak je niet snel even wat coins![]()
no no no no.gifquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad ook wel dat de CDM's meer naar binnen staan, anders is het een gatenkaas in het midden. Als de Cam's dan wel wat meer naar binnen staan en de backs eroverheen komen vind ik het wel een interessante formatie.Young bloods everywhere....![]()
Anders gaat iedereen denk ik met Jucilei enzo daar spelen en dan zijn het halve wingersquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad ook wel dat de CDM's meer naar binnen staan, anders is het een gatenkaas in het midden. Als de Cam's dan wel wat meer naar binnen staan en de backs eroverheen komen vind ik het wel een interessante formatie.![]()
![]()
Dit was de normale, de ander is nu met een rm en lm waarbij de cam linkt met de cb's.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, gaat de normale 4231 ook veranderen?![]()
Massa gewoon sneller dan Alonso, dat had ik niet verwacht en Hulkenbergquote:![]()
waar haalt hij het ineens vandaan
![]()
Is de nieuwe Elyou al gespot?
Dit is de nieuwe Castaignos![]()
http://www.futhead.com/14/players/4112/wason-renter%C3%ADa/![]()
karma voor die slipstream rondequote:Op zaterdag 7 september 2013 15:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Massa gewoon sneller dan Alonso, dat had ik niet verwacht en Hulkenberg![]()
waar haalt hij het ineens vandaan
![]()
![]()
Futwiz heeft nu ook de 14 data. Alleen klopt de helft niet en die squadbuilder doet het hier ook niet![]()
![]()
Die gaat wel voor 2m+quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:14 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet hoe hard ie gaat stijgen maar dit is een mooi prijsje... Heb niet meer genoeg om mee te biedenIF al gekocht.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Haten op Ferrariquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Hij was de hele tijd 2-3m dus dat was ik bij elkaar aan het schrapen. Maar toen opeens waren er steeds nog maar 2-3 op de markt en gingen ze m listen voor 7-15 miljoen...quote:![]()
Er deed iemand bij ons uit de B1 mee voor nood.
Hij doet gewoon 4000 buikspieren per week
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
proberen ze bij elkaar te gaan slipstreamen met hun pauperauto'squote:Langzamer zijn dan Hülkenberg
![]()
![]()
15 septemberquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:41 schreef Djeetje het volgende:
over 1 week kunnen we toch in de web app ?![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:31 schreef Djeetje het volgende:
Er deed iemand bij ons uit de B1 mee voor nood.
Hij doet gewoon 4000 buikspieren per week
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Samen met Quinteroquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:06 schreef Vijf_voor het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/4112/wason-renter%C3%ADa/
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
oh wacht EA natuurlijkquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maak er maar 16 van want de eerste dag is dat ding weer overbelast natuurlijk.![]()
![]()
Dreetje ga eens een pro maken serieus. Ik klap je in je nek.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Zeg wollahquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:47 schreef Patje1987 het volgende:
Dreetje ga eens een pro maken serieus. Ik klap je in je nek.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Wat versta jij onder de nieuwe Elyou (hij zit nog gewoon in het spel maar dan als LW) Iemand die ook zoveel pace, 4* goede dribbling en 70+ shooting heeft? Nee, die heb ik nog niet gevonden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:06 schreef Vijf_voor het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/4112/wason-renter%C3%ADa/![]()
Geen grappen vrind.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Je ging toch mee clubben maar had elke keer weer smoesjes.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar.....
Waarom moet ik een prof maken ?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ging ik mee clubbenquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je ging toch mee clubben maar had elke keer weer smoesjes.
Quintero voldoet aan die eisen, nou vooruit 1 pace minder.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder de nieuwe Elyou (hij zit nog gewoon in het spel maar dan als LW) Iemand die ook zoveel pace, 4* goede dribbling en 70+ shooting heeft? Nee, die heb ik nog niet gevonden.![]()
neequote:Op zaterdag 7 september 2013 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je ging toch mee clubben maar had elke keer weer smoesjes.
Ja.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Dreetje in de goal en Theo teenhaar cb.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik ben kalm.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Dus Quintero is de nieuwe Elyou.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Quintero voldoet aan die eisen, nou vooruit 1 pace minder.Ik moet een hybrid met hem maken met hem, Serero en Tshabalala erinquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:58 schreef Djeetje het volgende:
Masuku gaat ook wel goed worden denk ik.
5* skills en 90 agility![]()
![]()
Nu ga je te ver DS2quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus Quintero is de nieuwe Elyou.
[..]
Ik moet een hybrid met hem maken met hem, Serero en Tshabalala erin
Niet echt hidden. Deed even een paar dingen die ik voor een spits belangrijk vind en hij was 1 van de 7 die eruit kwamen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:00 schreef Ajacied7 het volgende:
Hidden gem.
http://www.futhead.com/14/players/6374/%C3%A9der/![]()
http://www.futhead.com/14/players/6503/douglas-costa/quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:00 schreef Ajacied7 het volgende:
Hidden gem.
http://www.futhead.com/14/players/6374/%C3%A9der/Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Hij gaat naar de BBVA en hij krijgt een pace downgrade van 6: http://www.futhead.com/14/players/5069/carlos-s%C3%A1nchez/![]()
Net als dat Busquets wel sloom zal zijn, omdat Barca altijd in balbezit isquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij gaat naar de BBVA en hij krijgt een pace downgrade van 6: http://www.futhead.com/14/players/5069/carlos-s%C3%A1nchez/Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Is Caulker al gepost dan? Hij heeft nog bijna dezelfde stats, zelfs beter en hij is nu shiny: http://www.futhead.com/14/players/7217/steven-caulker/![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sunderland. Dus maakt niet uit verder
[ afbeelding ]
Welke formatie is dit?![]()
![]()
Lekker aan de wasbeer sleutelen. Pascal weet
quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:14 schreef Patje1987 het volgende:
Lekker aan de wasbeer sleutelen. Pascal weet![]()
![]()
Het een sluit het ander nog altijd niet uit.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En ik dacht dat wij slechte designers waren.![]()
![]()
elyou kon ook nog koppenquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Quintero voldoet aan die eisen, nou vooruit 1 pace minder.
Noren zijn matig dit jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar het is altijd prettig als je niet de slechtste bent.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het een sluit het ander nog altijd niet uit.![]()
![]()
Dreetje is altijd de slechtste, daarom kom ik hier zodat ik mij beter voel.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Mooi menu aan het bouwen jeweet.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:20 schreef Patje1987 het volgende:
Dreetje is altijd de slechtste, daarom kom ik hier zodat ik mij beter voel.
Forlan sneller dan Giroud![]()
Hala Madrid !
clubben ?Hala Madrid !
quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:53 schreef Thorb het volgende:
Als er animo is ben ik eventueel wel bereid mij te melden.
Young bloods everywhere....![]()
jqHala Madrid !
gelukkig heeft cocky valdivia zijn skills nogquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:04 schreef Ajacied7 het volgende:
Alle 5 star skillers
http://www.easports.com/f(...)killers?sf16957212=1![]()
![]()
Geen Ilsinho dus, jammerquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:04 schreef Ajacied7 het volgende:
Alle 5 star skillers
http://www.easports.com/f(...)killers?sf16957212=1![]()
ook onder je steen vandaan gekropenquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:12 schreef Maver24 het volgende:
Jobson
72
Al Ittihad (Jeddah)
Saudi Pro League
Brazil
![]()
![]()
hes back
had em nog niet gezienquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ook onder je steen vandaan gekropen![]()
![]()
Hülkenbergquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:12 schreef Maver24 het volgende:
Jobson
72
Al Ittihad (Jeddah)
Saudi Pro League
Brazil
![]()
![]()
hes back
Alonso
![]()
![]()
quote:
Azevedo wist ik alleen Jaja ben ik helemaal vergeten was dit jaar echt een baasIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Het betekent dus ook dat Robinho en Lamela dus echt geen 5* zijn dit jaar, Robinho is wel 4*, hoop dat Lamela dus ook 4* heeft in de uiteindelijke versie![]()
Robinho is gewijzigd naar 4.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:21 schreef Maver24 het volgende:
Het betekent dus ook dat Robinho en Lamela dus echt geen 5* zijn dit jaar en dus gewoon 3*![]()
[quote]quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:21 schreef Maver24 het volgende:
Het betekent dus ook dat Robinho en Lamela dus echt geen 5* zijn dit jaar, Robinho is wel 4*, hoop dat Lamela dus ook 4* heeft in de uiteindelijke versie
Ook volstrekt logischHala Madrid !
Shaarawy heeft wel 3.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Had mijn post al ge-edit, je hebt gelijk
![]()
![]()
Die nieuwe 442 is wel echt overdreven verdedigend of niet? 2 cdms, lm, rm, 4 verdedigers.. pff'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Het is gewoon 4222 met een LM en RM maar wel erg verdedigend ja.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:24 schreef poker4lifee het volgende:
Die nieuwe 442 is wel echt overdreven verdedigend of niet? 2 cdms, lm, rm, 4 verdedigers.. pff![]()
![]()
ik hoop dat het 4222 met wingers is maar ik vrees dat de flanken veel verder naar achteren staan..quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het is gewoon 4222 met een LM en RM maar wel erg verdedigend ja.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar blijft de laatste ep dan?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gelukkig heeft cocky valdivia zijn skills nogSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
ikquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
speelt iemand nog dat klotekoekjesspel?
Komt er weer zo'n FUT app op internet voor FIFA 14?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
hier pas 67 miljoenquote:
Gaat alleen nu tering sloom mijn volgende upgrade kost 640 miljardIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik ben echt een goede kok.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Wat gaat jullie eerste team worden ?
Ik ben nog even aan het kijken wat ik ga doen, iets met Pelle en Boetius en Vilhena![]()
een goed teamquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:39 schreef Maver24 het volgende:
Wat gaat jullie eerste team worden ?
Ik ben nog even aan het kijken wat ik ga doen, iets met Pelle en Boetius en Vilhenaals je al zijn stats halveert is het wel realistisch. Maar ja barca hequote:Op zaterdag 7 september 2013 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/4311/bojan/
Wat een grap.![]()
hou je bekquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een grap.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
http://www.futhead.com/14/players/412/ji-sung-park/quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een grap.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Komt er weer zo'n FUT app op internet voor FIFA 14?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ok, wanneer dan?quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik weet dat dit één van de minder bezocht subforums van FOK! is. Wil je er iets tegen doen?
Dan dit: GC / Revolutie![]()
quote:
Oprotten kankernoob.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:42 schreef freek.etc het volgende:
Ik weet dat dit één van de minder bezocht subforums van FOK! is. Wil je er iets tegen doen?
Dan dit: GC / RevolutieWij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:42 schreef freek.etc het volgende:
Dan dit: GC / Revolutie
Ik neem aan dat je kunt lezen, Freek.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:43 schreef freek.etc het volgende:
[..]
dat zeggen we hier niet. Ook al is het één van FOK!'s achterwijken.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Raar mannetje ben je toch.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wanneer is die beschikbaar?quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik hoor niemand iets zeggen...quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je kunt lezen, Freek.![]()
Als dit een van de achterwijken is waarom heeft iedereen hier dan nog niet je moeder uitgehold ?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:43 schreef freek.etc het volgende:
[..]
dat zeggen we hier niet. Ook al is het één van FOK!'s achterwijken.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Die blijft mooi.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
15 septemberquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wanneer is die beschikbaar?Feyenoord Rotterdam![]()
Het is geen achterstandswijk, alleen een iets minder bekende wijk. Daarom: de revolutie, zeg wat je anders wil, maak dit subforum bekender en laat het uitbloeien tot een veel bezocht bloemetjes wijk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als dit een van de achterwijken is waarom heeft iedereen hier dan nog niet je moeder uitgehold ?![]()
what de fuck gozer welke drugs gebruik jij die wil ik ookquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:45 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Het is geen achterstandswijk, alleen een iets minder bekende wijk. Daarom: de revolutie, zeg wat je anders wil, maak dit subforum bekender en laat het uitbloeien tot een veel bezocht bloemetjes wijk.![]()
![]()
Val doodquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:45 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Het is geen achterstandswijk, alleen een iets minder bekende wijk. Daarom: de revolutie, zeg wat je anders wil, maak dit subforum bekender en laat het uitbloeien tot een veel bezocht bloemetjes wijk.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
2,140,302,479,858 cookiesquote:
per second : 186,230,417.8'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Thanksquote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
val nog een keer doodquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:47 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Deze wijk is erger dan ik dacht.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Upgrades halen duurt te langquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
2,140,302,479,858 cookies
per second : 186,230,417.8Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
We haten vrouwen, plassen zittend en hebben schijt aan iedereen. Neem je rotzooi mee en ga weg.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:47 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Deze wijk is erger dan ik dacht.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
yupquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
speelt iemand nog dat klotekoekjesspel?![]()
wat doen die oudjes als ze boos zijn? kan een ding voor te veel geld kopen die zorgt dat ze nooit meer boos zijn.. maar dat kost en veel en je cps gaat ook nog eens met 5% omlaag als je het kooptquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als dit een van de achterwijken is waarom heeft iedereen hier dan nog niet je moeder uitgehold ?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Holy shit....quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:45 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Het is geen achterstandswijk, alleen een iets minder bekende wijk. Daarom: de revolutie, zeg wat je anders wil, maak dit subforum bekender en laat het uitbloeien tot een veel bezocht bloemetjes wijk.![]()
![]()
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kang Soo Ilquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/14/players/6505/mathis-bolly/
Prima spelertje hoor.
Wefut.nl is echt een waardeloze site, nog niet eens fifa 14 spelers erop.... gay![]()
gr bajequote:Op zaterdag 7 september 2013 18:34 schreef Baje het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/6505/mathis-bolly/
Prima spelertje hoor.
Wefut.nl is echt een waardeloze site, nog niet eens fifa 14 spelers erop.... gay![]()
Ben benieuwd welke filter je dan gebruikte.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet echt hidden. Deed even een paar dingen die ik voor een spits belangrijk vind en hij was 1 van de 7 die eruit kwamen.![]()
watsafackquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Not bad.![]()
Je vergeet de 57 dribbling en 59 ball controlquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Not bad.![]()
Wie heeft dat nou weer nodigquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je vergeet de 57 dribbling en 59 ball control. Je kan rennen en koppen
Feyenoord Rotterdam![]()
lekker belangrijk als je de bal de goal in kan rennenquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je vergeet de 57 dribbling en 59 ball control
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |