SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ds2 chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Goede TS.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Hoelaat zou Arsenal dan beginnen? Jammer dat het dus niet of Fox isDan maar een streampje opzoeken
Dan is dan pas volgende week, ze spelen tuurlijk niet deze week, lol![]()
sorry.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik word net wakker, met een riante kater. Daar gaat mijn broodje gyros
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
hè kutquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik word net wakker, met een riante kater. Daar gaat mijn broodje gyroshallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Je kunt dat broodje Gyros dan trouwens toch gewoon aan de kater geven?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ja of aan een poesje.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:06 schreef TBakkert het volgende:
Je kunt dat broodje Gyros dan trouwens toch gewoon aan de kater geven?![]()
ik ga even een dubbele uitsmijter machen terwijl ik naar die plaatjes staar.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
haha #dronkenmansgrappenengrollen.quote:
Ik ga even tosti's machen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:07 schreef Lindgren. het volgende:
ik ga even een dubbele uitsmijter machen terwijl ik naar die plaatjes staar.![]()
En de zaterdagochtend duurt altijd tot 16:00, dus dat is ook geen argument.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit ja.
Geen dubbele uitsmijter maken.
Alles met ei erin op zondagochtend. Ik moet sporten vandaag. Eerste competitiewedstrijd.
Ik had een moeilijk lekker eitje gebakken zojuist. Heb er zelfs een foto van gemaakt omdat ik dat kan.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Nu lopen ze er stoer mee te doen maar je kon het volgens mij al.quote:AJ![]()
gelijk 10 fifa 14 video's in m'n subbox
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Vanavond Dit was het nieuws met Sierd de Vos
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |