SPOILER: NSFW (lijken te zien)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Fopje op 07-09-2013 13:14:56 ]
Wat maakt het nou uit wat er met je lichaam gebeurt als je toch al dood bent? Enige die het zou kunnen boeien is familieleden, en als die je niet belangrijk vinden zie ik het probleem niet in mensen redden, of het nou op een illegale manier is of niet!quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:30 schreef Lt.Surge het volgende:
Hmm, ik vind het een beetje dubbel. Ene kant goeie zaak, het kan mensen redden. Andere kant; wie zegt dat deze mensen er zélf mee ingestemd hebben (ipv hebberige familieleden bv), en het wordt nu meer massaproductie of hoe je het wil noemen, en alleen voor het geld.
Zoiets heet nou zelf een keuze maken. Zoals wij in Nederland hebben met het donor-register. Voor jou maakt het wellicht niet uit, maar voor vele andere zal dit anders zijnquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wat er met je lichaam gebeurt als je toch al dood bent? Enige die het zou kunnen boeien is familieleden, en als die je niet belangrijk vinden zie ik het probleem niet in mensen redden, of het nou op een illegale manier is of niet!
En dat kan inderdaad ook gebeuren. Het heeft voor mij nu te veel haken en ogen om een duidelijke mening te kunnen vormen. De informatie is te beperkt.quote:Wel bang dat er denk ik een kleine kans is dat er mensen worden vermoord om ze daarna te verkopen, en dat sommige criminelen hier te veel geld mee verdienen!
Bij mij ligt het er een beetje aan. Mocht ik niemand hebben, zou het mij niet boeien bv. Maar mocht ik later bv. kinderen hebben, zou ik het niet prettig vinden als mijn lichaam in een soort fabriek zou belanden, en dan maar kijken of/wat er terug komtquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:46 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ik kan gewoon niet begrijpen dat het uitmaakt voor mensen wat er gebeurt met hun lichaam na hun dood. Alleen door culturen of religie kan je dat gaan vinden lijkt me. :/
Oh zo had ik er niet over nagedachtquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bij mij ligt het er een beetje aan. Mocht ik niemand hebben, zou het mij niet boeien bv. Maar mocht ik later bv. kinderen hebben, zou ik het niet prettig vinden als mijn lichaam in een soort fabriek zou belanden, en dan maar kijken of/wat er terug komt
Haken en ogenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zoiets heet nou zelf een keuze maken. Zoals wij in Nederland hebben met het donor-register. Voor jou maakt het wellicht niet uit, maar voor vele andere zal dit anders zijn
[..]
En dat kan inderdaad ook gebeuren. Het heeft voor mij nu te veel haken en ogen om een duidelijke mening te kunnen vormen. De informatie is te beperkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |