Dit word niks..quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:05 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
lees mijn OP, tbf= turkish best friend
gr ria
Leugens, bewijs het maar en ik ga direct op zwart.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:22 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
jij begint over netjes? haha wat een lachertje. iemand die dood toewensen en wat je allemaal nog meer hebt gezegd.. dat mag wel? Het is wel een pak van mijn hart dat jij geen land bestuurt.
gr ria
Ik heb ooit een draad in mijn anus gehadquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:24 schreef smegmanus het volgende:
Heerlijk die newbies. Zo lekker tegendraads.
Was dat die keer dat je gedrogeerd werd door die meute kabouters?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb ooit een draad in mijn anus gehad
Nee, dit waren zwaluwen met een onbegrijpelijk harde kern tegen het softdrugsbeleid.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Was dat die keer dat je gedrogeerd werd door die meute kabouters?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:26 schreef smegmanus het volgende:
De overbodige plaatjes van Freek heb ik even verwijderd, onnodig en kinderachtig,
Toi toi toi.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:30 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Smegmanus, ik ga zo even een psychoanalyse op je loslaten bereid je voor
gr ria
Oh mogen er geen plaatjes?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:26 schreef smegmanus het volgende:
De overbodige plaatjes van Freek heb ik even verwijderd, onnodig en kinderachtig,
Alleen plaatjes van tieten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh mogen er geen plaatjes?Ik heb niks gepost, hell, ik ben zelfs nieteens hier.
Mijn topic yvon, doe maar lekker! het mag van mijquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh mogen er geen plaatjes?Ik heb niks gepost, hell, ik ben zelfs nieteens hier.
Het is FOK!quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:53 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Na aanleiding van enkele voorvalletjes die door de mods nog corrupter zijn aangepakt dan prostituees door de russische politie, mag ik 1 ding melden:
strijdlustige_Ria is aan het strijden. Strijden voor mezelf, voor jullie, voor fok. Fok! is een redelijk forum, maar de mods op het ONZ worden gekenmerkt door incapabiliteit, grof, onbeleefd en uiterst onprofessioneel.
Hoe gaat ria dit onderbouwen denken jullie dan? Nou, zo: als ik een topic over verzamelhobby;s open, me aan de regels hou en gezellige gesprekken heb dan is er niks aan de hand zou je denken? Jawel. Mijn topic werd namelijk gesloten, zonder opgave van reden. Maar dat flik je ria niet, dus ik stuur een beleefd doch direct mailtje naar Smegmanus. Wat krijg ik terug? -knip -Zo hoort een mod niet om te gaan met zijn gebruikers, nooit niet. Gelukkig heb ik al een hele hoop contacten en projecten in werking staan om hier wat aan te gaan veranderen.
Aan alle lieve gebruikers die hier ook slachtoffer van zijn: Ria gaat de strijd voor jullie aan, gewapend en met al haar vocabulaire kracht.
Mods, die dit ongetwijfeld zo sluiten: Maak je borst maar nat, ik strijd door tot het bittere einde en verder + dit bericht staat op copy paste.
En nu voor jullie ALLEMAAL:
gr ria
Sealwaardigquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:35 schreef smegmanus het volgende:
Topic begint steeds beter te worden hoor, boh.
Kijk, dit is dus de willekeur waarmee we te kampen hebben mensen! Een waarachtig lid van dit forum die zomaar uit het niets beperkt wordt in het plaatsen van berichten! Moeten we dit willen? Moeten we willen dat mensen zoals Smeg bepaalde volmachten krijgen, puur om ons te terroriseren? Ik pas hier voor en dat zouden jullie ook moeten doen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:26 schreef smegmanus het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:39 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus de willekeur waarmee we te kampen hebben mensen! Een waarachtig lid van dit forum die zomaar uit het niets beperkt wordt in het plaatsen van berichten! Moeten we dit willen? Moeten we willen dat mensen zoals Smeg bepaalde volmachten krijgen, puur om ons te terroriseren? Ik pas hier voor en dat zouden jullie ook moeten doen.
Wij staan aan de vooravond van een revolutie, een revolutie misschien nog niet merkbaar maar als je goed kijkt voel je hem als een windvlaag door dit forum die zal eindigen als een orkaan. Wij hebben de macht, wij users van dit prachtige forum! Misschien niet direct, zeker niet direct zelfs, maar wanneer wij ons zullen verenigen kunnen wij de tirannie aanpakken waar wij al zolang mee te maken hebben.
Ik ben Ria en ik heb een droom, een droom van een schoon FOK waar de achterlijken geweerd worden en de goeden geprezen. Deze droom zal werkelijkheid worden met jullie hulp. Wij die het zat zijn zullen ons verenigen onder één naam met één doel!
STEM RFD
gr ria
Het is FOK!quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:39 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus de willekeur waarmee we te kampen hebben mensen! Een waarachtig lid van dit forum die zomaar uit het niets beperkt wordt in het plaatsen van berichten! Moeten we dit willen? Moeten we willen dat mensen zoals Smeg bepaalde volmachten krijgen, puur om ons te terroriseren? Ik pas hier voor en dat zouden jullie ook moeten doen.
Wij staan aan de vooravond van een revolutie, een revolutie misschien nog niet merkbaar maar als je goed kijkt voel je hem als een windvlaag door dit forum die zal eindigen als een orkaan. Wij hebben de macht, wij users van dit prachtige forum! Misschien niet direct, zeker niet direct zelfs, maar wanneer wij ons zullen verenigen kunnen wij de tirannie aanpakken waar wij al zolang mee te maken hebben.
Ik ben Ria en ik heb een droom, een droom van een schoon FOK waar de achterlijken geweerd worden en de goeden geprezen. Deze droom zal werkelijkheid worden met jullie hulp. Wij die het zat zijn zullen ons verenigen onder één naam met één doel!
STEM RFD
gr ria
Die was veel erger. TS vergelijkt zich tot nu toe alleen maar met een fictionele gek.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:42 schreef smegmanus het volgende:
TS ruikt naar computerprobleem, die had ook van die waanideeën.
Of naar Patty!quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:42 schreef smegmanus het volgende:
TS ruikt naar computerprobleem, die had ook van die waanideeën.
Brard?quote:
Ho ho ho, ik ben fan!quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:56 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Mijn topic gebruiken als een kletstopic, goeie zet, petje af, chapeau, respect.
Slag van mijn kant komt wel weer.
gr ria
mijn strijd wordt voornamelijk gevoerd tegen Smeg en murp, ONZ zal niet voortbestaan met hun in het bestuur, louter gescheld en ellende.quote:
Welk forum zou dat mogen zijn?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:00 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
mijn strijd wordt voornamelijk gevoerd tegen Smeg en murp, ONZ zal niet voortbestaan met hun in het bestuur, louter gescheld en ellende.
Fijn dat jij fan bent, maar moet jij niet even je eigen forum checken? daar zie ik helaas alweer een hoop rottigheid
gr ria
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |