Sowieso niet handig om daar mee door te blijven gaan als het halve topic blauw is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we eens kappen met die probleemwijken plaatjes?
Keithquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sowieso niet handig om daar mee door te blijven gaan als het halve topic blauw is.
Het is de schuld van de gasten. Zij zeggen een bepaald woordje en daar past zo'n plaatje perfect bij.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sowieso niet handig om daar mee door te blijven gaan als het halve topic blauw is.
Uitstekende vraag, Arjan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:55 schreef arjan1212 het volgende:
Vinden vrouwen dichters en schrijvers geil ?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
Ligt eraan hoe de schrijver eruit ziet he? Niet omdat het een schrijver is.
En niet bepaald een lekker ding.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Herman een beste schrijver.
Knap dat Hansie met 1 trol-opmerking Louis zo de gordijnen in kan jagen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:01 schreef tralalala het volgende:
Hoogtepunt vanavond was het interview van Hansie Hansie met Van Gaal
Nee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:55 schreef arjan1212 het volgende:
Vinden vrouwen dichters en schrijvers geil ?
Ik hoop een psycholoog die het van afstand allemaal komt duiden.quote:Op maandag 9 september 2013 15:23 schreef Specularium het volgende:
Zal ook wel een item komen over dat familiedrama in Schoonloo.
Die interviews worden om middernacht NL'se tijd uitgezonden, dus Kirsten mag wel een glazen bol meenemen.quote:Kirsten Verdel
Voormalig campagnestrateeg van Obama over zijn interviews van vandaag
Geweldadige games moeten worden verboden. Net als kinderen, kunnen ze ook niet worden omgebracht.quote:Op maandag 9 september 2013 15:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop een psycholoog die het van afstand allemaal komt duiden.
Vreselijk figuur is dat.quote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Die interviews worden om middernacht NL'se tijd uitgezonden, dus Kirsten mag wel een glazen bol meenemen.
Ik vind het ook niet zo leuk.quote:Op maandag 9 september 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Ik vergeet het bijna. Kun je nagaan hoe boeiend ik het vind.
En daarna ging ze met Ome Dirk S. het schip in.quote:Op maandag 9 september 2013 23:05 schreef marcodej het volgende:
Kirsten Verdel dweept helemaal niet met het feit dat ze weleens kopietjes heeft mogen maken voor een lokaal campagneteam van Obama.
Waar kom jij ineens vandaan?quote:Op maandag 9 september 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo leuk.
Mjah echt lelijk ook weer niet. Meer saai.quote:Op maandag 9 september 2013 23:08 schreef waxmask het volgende:
Lelijk+Kort haar+Lesbisch=VARA Het sommetje klopt hoor.
Ze heeft hem volgens mij nooit zelf gezien.quote:Op maandag 9 september 2013 23:05 schreef marcodej het volgende:
Kirsten Verdel dweept helemaal niet met het feit dat ze weleens kopietjes heeft mogen maken voor een lokaal campagneteam van Obama.
wat vind je van haar stem?quote:Op maandag 9 september 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah echt lelijk ook weer niet. Meer saai.
Die van mij trekt zich volledig terug uit de openbaarheid.quote:
Ze heeft zo haar best gedaan om compleet sexloos te zijn dat het moeilijk oordelen is of er wat van te maken zou zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah echt lelijk ook weer niet. Meer saai.
ook alleen omdat zij wel opgemaakt isquote:Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef Martinello het volgende:
Vergeleken bij haar is Paulien Cornelisse een lekker wijf.
ja vandaar dat ik al zei dat ze wel wat make-up kan gebruiken. Alles is zo bleekjes.quote:Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze heeft zo haar best gedaan om compleet sexloos te zijn dat het moeilijk oordelen is of er wat van te maken zou zijn.
Stem is overigens vreselijk.
Nee. Gewoon nee.quote:Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef Martinello het volgende:
Vergeleken bij haar is Paulien Cornelisse een lekker wijf.
Ligt eraan hoeveel make-up natuurlijk. Zelfs haar nagels zijn saai.quote:Op maandag 9 september 2013 23:13 schreef Eenskijken het volgende:
maar misschien dat als ze opgemaakt was dat wij hadden gezegd van 'oh, daar is weer zo'n opgemaakt tutje'. dus dat ze zich zo expres kleedt om serieuzer genomen te worden?
Net Cher..quote:Op maandag 9 september 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ja vandaar dat ik al zei dat ze wel wat make-up kan gebruiken. Alles is zo bleekjes.
Al gedaan voor de show maar snel weer eraf gepoetst omdat het geen succes was. Jeroen had nog wel even snel een foto gemaakt:quote:Op maandag 9 september 2013 23:13 schreef Eenskijken het volgende:
maar misschien dat als ze opgemaakt was dat wij hadden gezegd van 'oh, daar is weer zo'n opgemaakt tutje'. dus dat ze zich zo expres kleedt om serieuzer genomen te worden?
Maurice is onze nationale peilgod.quote:Op maandag 9 september 2013 23:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik hoop dat maurice de hond straks eens goed op zn plaats wordt gezet
Asscher is wel een bazennaamquote:Op maandag 9 september 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Rot op Asscher, met je slapeloze nachten.
Mwoah, ze heeft gewoon een punt. Mensen die dachten dat Obama een PSP'er was, hebben niet goed opgelet.quote:Op maandag 9 september 2013 23:13 schreef OProg het volgende:
Wat leutert dit wijf ongehoord zeg.
Met haar spiekbriefje.
eensquote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, ze heeft gewoon een punt. Mensen die dachten dat Obama een PSP'er was, hebben niet goed opgelet.
Volgens mij dachten dat er maar heel weinig hoor. Er waren er vooral veel die dachten dat mensen dit echt dachten.quote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, ze heeft gewoon een punt. Mensen die dachten dat Obama een PSP'er was, hebben niet goed opgelet.
Ik doel eigenlijk vooral op het 'ik ben een enorme fan van Ghandi' en dat soort zult.quote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik deel je haat.quote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
Kijk Kirsten eens participerend zijn in het gesprek.
Joden en moslims gaan meestal niet zo lekker samen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef cobain1994 het volgende:
Asscher - Assad? Verre familie van elkaar?
Ik denk wel dat een significant aantal mensen hem als Europees links beschouwden.quote:Op maandag 9 september 2013 23:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Volgens mij dachten dat er maar heel weinig hoor. Er waren er vooral veel die dachten dat mensen dit echt dachten.
Bekend met zn flutenqeutes ja. Als er iets niet representatief is...quote:Op maandag 9 september 2013 23:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
Maurice is onze nationale peilgod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |