Al gedaan voor de show maar snel weer eraf gepoetst omdat het geen succes was. Jeroen had nog wel even snel een foto gemaakt:quote:Op maandag 9 september 2013 23:13 schreef Eenskijken het volgende:
maar misschien dat als ze opgemaakt was dat wij hadden gezegd van 'oh, daar is weer zo'n opgemaakt tutje'. dus dat ze zich zo expres kleedt om serieuzer genomen te worden?
Maurice is onze nationale peilgod.quote:Op maandag 9 september 2013 23:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik hoop dat maurice de hond straks eens goed op zn plaats wordt gezet
Asscher is wel een bazennaamquote:Op maandag 9 september 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Rot op Asscher, met je slapeloze nachten.
Mwoah, ze heeft gewoon een punt. Mensen die dachten dat Obama een PSP'er was, hebben niet goed opgelet.quote:Op maandag 9 september 2013 23:13 schreef OProg het volgende:
Wat leutert dit wijf ongehoord zeg.
Met haar spiekbriefje.
eensquote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, ze heeft gewoon een punt. Mensen die dachten dat Obama een PSP'er was, hebben niet goed opgelet.
Volgens mij dachten dat er maar heel weinig hoor. Er waren er vooral veel die dachten dat mensen dit echt dachten.quote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, ze heeft gewoon een punt. Mensen die dachten dat Obama een PSP'er was, hebben niet goed opgelet.
Ik doel eigenlijk vooral op het 'ik ben een enorme fan van Ghandi' en dat soort zult.quote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik deel je haat.quote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
Kijk Kirsten eens participerend zijn in het gesprek.
Joden en moslims gaan meestal niet zo lekker samen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef cobain1994 het volgende:
Asscher - Assad? Verre familie van elkaar?
Ik denk wel dat een significant aantal mensen hem als Europees links beschouwden.quote:Op maandag 9 september 2013 23:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Volgens mij dachten dat er maar heel weinig hoor. Er waren er vooral veel die dachten dat mensen dit echt dachten.
Bekend met zn flutenqeutes ja. Als er iets niet representatief is...quote:Op maandag 9 september 2013 23:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
Maurice is onze nationale peilgod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |