En daarna ging ze met Ome Dirk S. het schip in.quote:Op maandag 9 september 2013 23:05 schreef marcodej het volgende:
Kirsten Verdel dweept helemaal niet met het feit dat ze weleens kopietjes heeft mogen maken voor een lokaal campagneteam van Obama.
Waar kom jij ineens vandaan?quote:Op maandag 9 september 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo leuk.
Mjah echt lelijk ook weer niet. Meer saai.quote:Op maandag 9 september 2013 23:08 schreef waxmask het volgende:
Lelijk+Kort haar+Lesbisch=VARA Het sommetje klopt hoor.
Ze heeft hem volgens mij nooit zelf gezien.quote:Op maandag 9 september 2013 23:05 schreef marcodej het volgende:
Kirsten Verdel dweept helemaal niet met het feit dat ze weleens kopietjes heeft mogen maken voor een lokaal campagneteam van Obama.
wat vind je van haar stem?quote:Op maandag 9 september 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah echt lelijk ook weer niet. Meer saai.
Die van mij trekt zich volledig terug uit de openbaarheid.quote:
Ze heeft zo haar best gedaan om compleet sexloos te zijn dat het moeilijk oordelen is of er wat van te maken zou zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah echt lelijk ook weer niet. Meer saai.
ook alleen omdat zij wel opgemaakt isquote:Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef Martinello het volgende:
Vergeleken bij haar is Paulien Cornelisse een lekker wijf.
ja vandaar dat ik al zei dat ze wel wat make-up kan gebruiken. Alles is zo bleekjes.quote:Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze heeft zo haar best gedaan om compleet sexloos te zijn dat het moeilijk oordelen is of er wat van te maken zou zijn.
Stem is overigens vreselijk.
Nee. Gewoon nee.quote:Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef Martinello het volgende:
Vergeleken bij haar is Paulien Cornelisse een lekker wijf.
Ligt eraan hoeveel make-up natuurlijk. Zelfs haar nagels zijn saai.quote:Op maandag 9 september 2013 23:13 schreef Eenskijken het volgende:
maar misschien dat als ze opgemaakt was dat wij hadden gezegd van 'oh, daar is weer zo'n opgemaakt tutje'. dus dat ze zich zo expres kleedt om serieuzer genomen te worden?
Net Cher..quote:Op maandag 9 september 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ja vandaar dat ik al zei dat ze wel wat make-up kan gebruiken. Alles is zo bleekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |