video:quote:As world leaders discuss the escalating situation in Syria, rebels and civilians are preparing for possible US air strikes.
Aleppo, which has seen intense fighting since the beginning of the conflict, is expected to be a prime target.
That chaos worries civilians in Aleppo, who seem to be divided in their support for any US-led attack.
Al Jazeera’s Mohammed Vall reports.
En hoe kom je tot die conclusies?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:31 schreef DoubleUU het volgende:
Poetin schijt in zn broek, China is zenuwachtig....Syrie heeft al verloren maar heeft het nog niet door..Amerika is de worldleader....kan je leuk vinden...kan je niet leuk vinden....maaktnietuit.....tissoooo.
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
In hoeverre is Syrie nog soeverein of beter gezegd wie voert die soevereiniteit uit, er zijn volgens het IR veel uitzonderingen op basis waarvan kan en mag worden ingegrepen, dit is er een van zo zo zo.
Duitsland is overtuigd van een gifgasaanval en dat Assad erachter zit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Duitsland stond niet in dat rijtje G20-landen.. Waarbij het merendeel iig TEGEN ingrijpen was..
En dan zijn er nog mensen die daar intrappen of het daarmee eens zijn ook..quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
'A little girl in a pink dress. She looked just like my daughter..... And your daughter..... Why does president Assad hate little children so much?'
Dit niveau. 0,0% bewijs, maar soit. Het is Amerika, die hebben geen bewijs nodig. Want god is aan hun zijde.
Ken je de eisen voor 'soevereiniteit' niet Whiskers, allemaal IR, en op te zoeken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helemaal niet.
En waarom zou Syrië niet soeverein zijn? Omdat er een burgeroorlog woedt?
Assad weet dat hij verslagen is. Poetin heeft ook gezegd, dat als Amerika toch invalt, hij niets zal doen. Hij is veels te bang voor een tweede koude oorlog...of een echte oorlog. China zou nog wel eens voor problemen kunnen zorgen, al hebben ze daar momenteel zeer sterke en slimme topmensen. Verder zal Noord-Korea wel weer gaan flippen als een waus...valt me nog mee dat we nog niets gehoord hebben uit die hoek. Iran is moeilijk te voorspellen vind ik.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Rusland en Iran inderdaad en de rebellen weer door onder meer de Saoediers bvb.
Geïnformeerd door de CIA zeker.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:36 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Duitsland is overtuigd van een gifgasaanval en dat Assad erachter zit.
Dat klopt, dat de meesten niet achter militair ingrijpen zijn. Ze zijn voor een politieke oplossing. Maar ze zijn wel overtuigd van een gifgasaanval en dat Assad erachter zit.
Ik vraag me echter af hoe je van dat gifgas daar af kan komen zonder militair ingrijpen...dat is nou net het punt.
Ik zei "vooralsnog" (want idd geen bewijs gezien).quote:
Het is een groot verlies voor Putin maar waar heeft hij gezegd niets te doen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:37 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Assad weet dat hij verslagen is. Poetin heeft ook gezegd, dat als Amerika toch invalt, hij niets zal doen. Hij is veels te bang voor een tweede koude oorlog...of een echte oorlog. China zou nog wel eens voor problemen kunnen zorgen, al hebben ze daar momenteel zeer sterke en slimme topmensen. Verder zal Noord-Korea wel weer gaan flippen als een waus...valt me nog mee dat we nog niets gehoord hebben uit die hoek. Iran is moeilijk te voorspellen vind ik.
Nee, ik ben niet bang voor een derde wereldoorlog.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tang - varken
Geeft eens een inhoudelijk weerwoord..
Op de vorige pagina een link gegeven.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zei "vooralsnog" (want idd geen bewijs gezien).
Waarom zou hij jou een bewijsstuk laten zienquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:38 schreef Morendo het volgende:
Nog niet een bewijsstuk gepresenteerd door die muts.
Tuurlijk johquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:35 schreef Morendo het volgende:
En zelfs al is er bewijs. De VS doodt zijn eigen burgers ook regelmatig met gif.
Poetin is merkbaar aan het terugkrabbelen, heeft al toegezegd niets te zullen ondernemen als het doorgaat, en Poetin kent de cijfers ook wel. Amerikaanse strijdkrachten zijn gewoon gigantisch.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En hoe kom je tot die conclusies?
Het is een zij. En ik heb inderdaad een vrij respectabel leger.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom zou hij jou een bewijsstuk laten zien![]()
? Heb jij een leger?
Kennelijk toch niet (meer), want ze stonden niet in dat rijtje en waren er wel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:36 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Duitsland is overtuigd van een gifgasaanval en dat Assad erachter zit.
Dat klopt, dat de meesten niet voor militair ingrijpen zijn. Ze zijn voor een politieke oplossing. Maar ze zijn wel overtuigd van een gifgasaanval en dat Assad erachter zit.
Ik vraag me echter af hoe je van dat gifgas daar af kan komen zonder militair ingrijpen...dat is nou net het punt.
http://www.lemonde.fr/pro(...)al_3472670_3218.htmlquote:Intervention en Syrie : le tour du monde des divisions
In een interview kort na de G20.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het is een groot verlies voor Putin maar waar heeft hij gezegd niets te doen?
Jij stelt, dus jij onderbouwt..quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ken je de eisen voor 'soevereiniteit' niet Whiskers, allemaal IR, en op te zoeken.
Owh ja, wanneer dan? + linkje graagquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:37 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Assad weet dat hij verslagen is. Poetin heeft ook gezegd, dat als Amerika toch invalt, hij niets zal doen. Hij is veels te bang voor een tweede koude oorlog...of een echte oorlog. China zou nog wel eens voor problemen kunnen zorgen, al hebben ze daar momenteel zeer sterke en slimme topmensen. Verder zal Noord-Korea wel weer gaan flippen als een waus...valt me nog mee dat we nog niets gehoord hebben uit die hoek. Iran is moeilijk te voorspellen vind ik.
Obama is een zij?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is een zij. En ik heb inderdaad een vrij respectabel leger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |