http://live.reuters.com/Event/Syria_9quote:U.S. Ambassador to the United Nations Samantha Power speaks on Syria intervention
Nee, dat wordt beweerd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er is wel bewijs dat Assad het heeft gedaan.
Oh?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er was ook voldoende bewijs dat Irak over WMD beschikten.
Dit is achterhaald, de VN commissie heeft afstand van de uitspraken van Carla del Ponte gedaan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet volgens Carla del Ponte. Maar ik sluit niet uit dat de rebellen chemische wapens van de CIA of een andere Amerikaanse overheidsdienst gekregen hebben. Dat lijkt me zelfs aannemelijker dan dat Assad dergelijke wapens heeft ingezet.
Frankrijk, GB en de VS wilden Syrië al platbombarderen nog voordat er überhaupt sprake was van een gifgasaanval. Hun bewijs zou ik dan ook met een zeer grote korrel zout nemen. Zeker gezien hun verleden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:21 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Frankrijk heeft documenten gezien en is ervan overtuigd.
Duitsland ook.
Cameron heeft nieuw bewijs waar hij mee zal komen en hoopt dat hij hiermee Engeland zover krijgt mee te gaan doen met de actie van Obama.
Veel landen op de top G20 waren ervan overtuigd.
http://www.timesofisrael.(...)cal-attack-occurred/quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat wordt beweerd.
En anders geef me de link even.
Weet je Whiskers, het heeft geen zin ditquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin. Sta er versteld van dat je dat gelooft. En al helemaal nu de VS al hebben toegeven rebellen te trainen in Jordanië..
Amerika grijpt in waar de VN had moeten ingrijpen. Dus als Amerika daar gegrond bewijs voor heeft, die ze hebben, is het volgens het IR gerechtvaardigd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Amerika zegt niet iets anders, Amerika DOET iets anders. As usual.
Mij helaas ook, want tot dit "gifgasincident" was ik niet zo van de complotjes (waar dit toch allemaal hilarisch veel op lijkt). Maar vooralsnog leiden logica en je gezonde verstand gebruiken toch eerder tot het voordeel van de twijfel voor Assad dan voor de VS.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet volgens Carla del Ponte. Maar ik sluit niet uit dat de rebellen chemische wapens van de CIA of een andere Amerikaanse overheidsdienst gekregen hebben. Dat lijkt me zelfs aannemelijker dan dat Assad dergelijke wapens heeft ingezet.
Zonder mandaat is ingrijpen helemaal niet gerechtvaardigd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Amerika grijpt in waar de VN had moeten ingrijpen. Dus als Amerika daar gegrond bewijs voor heeft, die ze hebben, is het volgens het IR gerechtvaardigd.
Rusland gaat de goede relaties met Israel toch niet op het spek zetten?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:20 schreef Baws het volgende:
[..]
Misschien dat ze de Golanhoogten er ook ff bijpakken.
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zonder mandaat is ingrijpen helemaal niet gerechtvaardigd.
Sorry Whiskers, maar zo bang zijn voor een derde wereldoorlog leidt niet tot logica en gezond verstand.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij helaas ook, want tot dit "gifgasincident" was ik niet zo van de complotjes (waar dit toch allemaal hilarisch veel op lijkt). Maar vooralsnog leiden logica en je gezonde verstand gebruiken toch eerder tot het voordeel van de twijfel voor Assad dan voor de VS.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:22 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
http://live.reuters.com/Event/Syria_9
Als dat net zo dom was als wat ze laatst (gisteren?) zei kan ze beter haar mond houden..quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:22 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens meer horen ook, ik lees het wel terug straks..quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:22 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Ingrijpen is mogelijk omdat VS de sterkste is maar een soeverein land wegens vage redenen bombarderen is zonder meer niet gerechtvaardigd.quote:
Duitsland stond niet in dat rijtje G20-landen.. Waarbij het merendeel iig TEGEN ingrijpen was..quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:21 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Frankrijk heeft documenten gezien en is ervan overtuigd.
Duitsland ook.
Cameron heeft nieuw bewijs waar hij mee zal komen en hoopt dat hij hiermee Engeland zover krijgt mee te gaan doen met de actie van Obama.
Veel landen op de top G20 waren ervan overtuigd.
In hoeverre is Syrie nog soeverein of beter gezegd wie voert die soevereiniteit uit, er zijn volgens het IR veel uitzonderingen op basis waarvan kan en mag worden ingegrepen, dit is er een van zo zo zo.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ingrijpen is mogelijk omdat VS de sterkste is maar een soeverein land wegens vage redenen bombarderen is zonder meer niet gerechtvaardigd.
Tang - varkenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:28 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Sorry Whiskers, maar zo bang zijn voor een derde wereldoorlog leidt niet tot logica en gezond verstand.
'A little girl in a pink dress. She looked just like my daughter..... And your daughter..... Why does president Assad hate little children so much?'quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:27 schreef Straatklinker het volgende:
Die amerikanen altijd met hun voorbeelden om hun verhaal zo dramatisch mogelijk te laten klinken
Goede vraag. Rusland houdt ze op de been.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
In hoeverre is Syrie nog soeverein of beter gezegd wie voert die soevereiniteit uit, er zijn volgens het IR veel uitzonderingen op basis waarvan kan en mag worden ingegrepen, dit is er een van zo zo zo.
Het bewijs al ingezien?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tang - varken
Geeft eens een inhoudelijk weerwoord..
Rusland en Iran inderdaad en de rebellen weer door onder meer de Saoediers bvb.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:32 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Goede vraag. Rusland houdt ze op de been.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |