abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130920470
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:50 schreef kuolema het volgende:
Als je je echt depri voelt, kun je je vaak niet voorstellen hoe je je ooit goed kon voelen en dat je je ooit weer goed gaat voelen.
Ik heb nu alweer het gevoel dat niemand uit mijn klas me mag en ik gehaat word :'). En dat het dus nooit meer goed gaat komen :').
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:51 schreef kuolema het volgende:
Zoek afleiding van je eigen leven en gedachtes. Concentreer je op iets anders. Een film of een boek ofzo. Kun je in elk geval proberen.
Maar zelfs dat helpt niet echt bij mij. Ook als ik film kijk kan ik dan telkens alleen maar zitten te piekeren en volg ik die film eigenlijk niet meer.
Oh.
pi_130920760
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb nu alweer het gevoel dat niemand uit mijn klas me mag en ik gehaat word :'). En dat het dus nooit meer goed gaat komen :').

[..]

Maar zelfs dat helpt niet echt bij mij. Ook als ik film kijk kan ik dan telkens alleen maar zitten te piekeren en volg ik die film eigenlijk niet meer.
Vertel eens waarom je denkt dat niemand je mag. Je denkt daar toch anders over op momenten dat je je beter voelt? Wat maakt het dan anders?

Ja dat is vaak het probleem, je niet kunnen concentreren. Heb je niet iemand waarmee je kunt praten of waarmee je iets leuks kunt gaan doen? Dat gaat vaak makkelijker dan in je eentje proberen afleiding te zoeken.
Wat mij wel helpt als ik een beetje down ben is wandelen en me richten op wat ik om me heen zie. Gewoon kijken. Daar word ik dan rustig van. Of hardlopen/iets anders van sporten? De positieve werking daarvan is wetenschappelijk bewezen ;)
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_130920942
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:05 schreef kuolema het volgende:

[..]

Vertel eens waarom je denkt dat niemand je mag. Je denkt daar toch anders over op momenten dat je je beter voelt? Wat maakt het dan anders?
Omdat ik een vreselijk mens ben en niet leuk ben om bij in de buurt te zijn. Komt door mijn negatieve houding, het is leuker om in de aanwezigheid te zijn van iemand die vrolijk is :P. En als ik dan zeg maar 'up' ben dan kan ik wel praten met mensen en lachen. Maar ik voel me er toch weer buiten vallen in de groep. Ik ben ook gewoon te opdringerig en irritant. En ik kan dat niet helpen, want als ik rustiger ben val ik ook weer buiten de groep :').

quote:
Ja dat is vaak het probleem, je niet kunnen concentreren. Heb je niet iemand waarmee je kunt praten of waarmee je iets leuks kunt gaan doen? Dat gaat vaak makkelijker dan in je eentje proberen afleiding te zoeken.
Wat mij wel helpt als ik een beetje down ben is wandelen en me richten op wat ik om me heen zie. Gewoon kijken. Daar word ik dan rustig van. Of hardlopen/iets anders van sporten? De positieve werking daarvan is wetenschappelijk bewezen ;)
Ik heb geen vrienden, dus nee ik kan niet echt iets doen met andere mensen. En praten kan dus ook niet echt, ja hier op FOK! misschien. En van sporten word ik eigenlijk alleen heel moe :').
Oh.
pi_130921719
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat ik een vreselijk mens ben en niet leuk ben om bij in de buurt te zijn. Komt door mijn negatieve houding, het is leuker om in de aanwezigheid te zijn van iemand die vrolijk is :P. En als ik dan zeg maar 'up' ben dan kan ik wel praten met mensen en lachen. Maar ik voel me er toch weer buiten vallen in de groep. Ik ben ook gewoon te opdringerig en irritant. En ik kan dat niet helpen, want als ik rustiger ben val ik ook weer buiten de groep :').
Het enige wat ik hierop kan zeggen, is dat ik het herken. Zelf ben ik vaak terughoudend in contact, een loner, stil en verlegen. Maar er zijn ook momenten dat ik socialer ben. Dan praat ik dus ook meer, en zeg/doe ik ineens iets stoms waardoor ik me keihard kut ga voelen en denk 'zie je wel, ik kan beter de introverte zieligerd blijven, dan kan ik tenminste ook niets fout doen.' En het sociaal doen voelt meestal ook nep, als acteren. Ik probeer normaal te doen, kijk af bij anderen hoe zij dat doen. Maar het gaat mij niet zo goed af. En ik voel me dan ook heel zelden 'one of them'. Het is ook verwarrend, ik weet niet wie ik echt ben of wie ik wil zijn.

Opdringerig overkomen is niet zo gek als je graag contact wilt en het niet zo vanzelfsprekend is. Dat gaat wel weg als je je wat zekerder voelt over jezelf. En je moet niet té graag willen. Maak er niet je levensdoel van om erbij te horen. Als je minder je best doet, zal het voor jezelf ook chiller zijn.

quote:
[..]

Ik heb geen vrienden, dus nee ik kan niet echt iets doen met andere mensen. En praten kan dus ook niet echt, ja hier op FOK! misschien. En van sporten word ik eigenlijk alleen heel moe :').
Luilak dat je dr bent! Ga eens wat doen. Dan ga je daarna maar lekker naar bed. :P
pi_130921996
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:35 schreef kuolema het volgende:

[..]

Het enige wat ik hierop kan zeggen, is dat ik het herken. Zelf ben ik vaak terughoudend in contact, een loner, stil en verlegen. Maar er zijn ook momenten dat ik socialer ben. Dan praat ik dus ook meer, en zeg/doe ik ineens iets stoms waardoor ik me keihard kut ga voelen en denk 'zie je wel, ik kan beter de introverte zieligerd blijven, dan kan ik tenminste ook niets fout doen.' En het sociaal doen voelt meestal ook nep, als acteren. Ik probeer normaal te doen, kijk af bij anderen hoe zij dat doen. Maar het gaat mij niet zo goed af. En ik voel me dan ook heel zelden 'one of them'. Het is ook verwarrend, ik weet niet wie ik echt ben of wie ik wil zijn.
Ik ben in het contact best druk en kom dan niet echt introvert over. Ik zeg wat ik denk soms en maak kutgrappen enzo. Maar ik voel me soms wel alsof ik er bij hoor, maar daarna weet ik eigenlijk dat ze mij totaal niet gaan zien als vriend maar gewoon als klasgenoot. Ook weet ik dat ze nooit zullen vragen om naar de film te gaan ofzo, en zelf zou ik totaal niet weten om dat te vragen want bang voor afwijzing ofzo. En dan zou ik nog depressiever worden.
quote:
Opdringerig overkomen is niet zo gek als je graag contact wilt en het niet zo vanzelfsprekend is. Dat gaat wel weg als je je wat zekerder voelt over jezelf. En je moet niet té graag willen. Maak er niet je levensdoel van om erbij te horen. Als je minder je best doet, zal het voor jezelf ook chiller zijn.
Ik maak er ook geen levensdoel van hoor. Ik ben wel gewoon mezelf, maar ik ben dus van mezelf gewoon irritant :P. Tenminste dat denk ik zelf. En hoe ga je je zekerder voelen over jezelf? Zijn daar medicijnen voor? :D

quote:
[..]

Luilak dat je dr bent! Ga eens wat doen. Dan ga je daarna maar lekker naar bed. :P
Ja je hebt misschien wel gelijk :D. Maar ik vind het awkward om alleen te gaan sporten ofzo. En in teams voel ik me ook nooit echt thuis, met voetbal bijvoorbeeld. Terwijl ik voetbal zelf wel leuk vind. En dan ligt het nog niet eens aan dat ik die mensen niet mag. Maar ik zit op een andere golflengte als de meeste mensen van mijn leeftijd.
Oh.
pi_130922220
iedereen wordt angstig van mij

wat nu
Groot fan van User Wotte
pi_130922524
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ben in het contact best druk en kom dan niet echt introvert over. Ik zeg wat ik denk soms en maak kutgrappen enzo. Maar ik voel me soms wel alsof ik er bij hoor, maar daarna weet ik eigenlijk dat ze mij totaal niet gaan zien als vriend maar gewoon als klasgenoot. Ook weet ik dat ze nooit zullen vragen om naar de film te gaan ofzo, en zelf zou ik totaal niet weten om dat te vragen want bang voor afwijzing ofzo. En dan zou ik nog depressiever worden.
Ik daag je uit om binnen een week iemand mee te vragen naar de bios.

quote:
[..]

Ik maak er ook geen levensdoel van hoor. Ik ben wel gewoon mezelf, maar ik ben dus van mezelf gewoon irritant :P. Tenminste dat denk ik zelf. En hoe ga je je zekerder voelen over jezelf? Zijn daar medicijnen voor? :D
Als die irritante jij is wie je altijd en overal bent, moeten mensen je maar gewoon zo accepteren. En anders niet. Maar wat zie jij eigenlijk als irritant?
Alcohol kan wel eens helpen minder onzeker te zijn :) Het schijnt dat antidepressiva dat ook doen (die slik ik maar daar merk ik dus niks van). Er zijn wel meer (legale) drugs die je in elk geval minder gespannen maken. Maar beter kun je het zelf doen.

quote:
[..]

Ja je hebt misschien wel gelijk :D. Maar ik vind het awkward om alleen te gaan sporten ofzo. En in teams voel ik me ook nooit echt thuis, met voetbal bijvoorbeeld. Terwijl ik voetbal zelf wel leuk vind. En dan ligt het nog niet eens aan dat ik die mensen niet mag. Maar ik zit op een andere golflengte als de meeste mensen van mijn leeftijd.
Ik zie zo vaak mensen in hun eentje hardlopen, daar is niets raars aan. En fitnessen kun je ook prima in je eentje doen. Zal in het begin vast awkward voelen, maar bedenk je dat niemand het vreemd vindt, er lopen daar nog veel meer mensen alleen rond. Of koop een of ander apparaat voor thuis. Dan kun je het gebruiken wanneer het jou uitkomt.
Als je je niet prettig voelt bij teamsport, moet je dat ook niet gaan doen. Het is vooral de bedoeling dat je erdoor ontspant. Met wie kun je je beter identificeren dan, met oudere of jongere mensen?
pi_130922832
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:06 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik daag je uit om binnen een week iemand mee te vragen naar de bios.
Dat vind ik wat awkward.
quote:
[..]

Als die irritante jij is wie je altijd en overal bent, moeten mensen je maar gewoon zo accepteren. En anders niet. Maar wat zie jij eigenlijk als irritant?
Alcohol kan wel eens helpen minder onzeker te zijn :) Het schijnt dat antidepressiva dat ook doen (die slik ik maar daar merk ik dus niks van). Er zijn wel meer (legale) drugs die je in elk geval minder gespannen maken. Maar beter kun je het zelf doen.
Ik vind de meeste alcoholische dranken smerig :P. En voor de rest heb ik alleen wel eens geblowd en geen drugs verder gebruikt. Maar dat minder onzeker zijn heb ik liever dat het structureel is dan dat je hulpmiddelen gebruikt voor eventjes :D
quote:
[..]

Ik zie zo vaak mensen in hun eentje hardlopen, daar is niets raars aan. En fitnessen kun je ook prima in je eentje doen. Zal in het begin vast awkward voelen, maar bedenk je dat niemand het vreemd vindt, er lopen daar nog veel meer mensen alleen rond. Of koop een of ander apparaat voor thuis. Dan kun je het gebruiken wanneer het jou uitkomt.
Als je je niet prettig voelt bij teamsport, moet je dat ook niet gaan doen. Het is vooral de bedoeling dat je erdoor ontspant. Met wie kun je je beter identificeren dan, met oudere of jongere mensen?
Ja het is wel waar, maar ik heb niet echt een idee wat ik moet doen in de sportschool en dat kost ook weer geld :D. En ik kan me eigenlijk ook niet identificeren met oudere mensen :P. Maar bijvoorbeeld mensen uit mijn klas hebben ook andere interesses zeg maar. Eigenlijk kan ik me maar met weinig mensen identificeren. :D
Oh.
pi_130923088
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:52 schreef Tjacka het volgende:

wat nu
Het zou erger zijn als ze depressief van je werden. :')
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_130926286
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 09:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Alles gelezen. Ellenlange mail terug gestuurd (7 pagina's) van mijn kant. Weer bericht op terug gekregen. Daar weer op gereageerd. Ze trekt nu vandaag de Tatra bergen in en zal nog weer even moeten wachten voor een reply. Haar reactie op de mijne was vrij, well, vreemd te noemen.

Ik kwam natuurlijk toen wat oude mails tegen. Haar 'break up' mail. Haar fuck you s_e mails. Het doet niet zo veel pijn meer iig ivg met een maand geleden.
Waarom onderhoud je ook alweer contact met haar?

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:05 schreef kuolema het volgende:
wandelen en me richten op wat ik om me heen zie. Gewoon kijken. Daar word ik dan rustig van.
Doe ik ook, dagelijks. Heerlijk!
pi_130927931
Hoi, nu weer flink moe en gefrusteerd na het werk (bijbaan). Ook heerst er weer zelfhaat.
Denk erover om te kappen met de bijbaan want ik heb soms zoveel aan mn hoofd. Maar veel collegas zijn dan wel weer leuk, terwijl anderen het gewoon weer flink verkloten voor me.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_130928856
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:10 schreef Miniem het volgende:
Hoi, nu weer flink moe en gefrusteerd na het werk (bijbaan). Ook heerst er weer zelfhaat.
Denk erover om te kappen met de bijbaan want ik heb soms zoveel aan mn hoofd. Maar veel collegas zijn dan wel weer leuk, terwijl anderen het gewoon weer flink verkloten voor me.
Voordelen tegen de nadelen wegstrepen. Wat levert het werk je op aan positieve en negatieve dingen?
Als je kapt dan valt er wel wat weg (inkomen, sociale contacten, reden om de deur uit te moeten).
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_130929467
How are you guys?
Rustig aan.
pi_130929492
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:10 schreef Miniem het volgende:
En hoe verkloten ze het?
Rustig aan.
pi_130930369
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:45 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik geloof dat niemand zin heeft om een hele lange lijst met slechte eigenschappen van mij te lezen...Laten we de positiviteit erin houden!
Aardige man, die leraar van jou :P Maar dan weet je wel welke kant je op moet.

Mijn enige talent is spelling denk ik. Maar het is nogal makkelijk om daarin uit te blinken, aangezien de gemiddelde Nederlander er gewoon heel slecht in is...Ik heb een soort obsessie met correct taalgebruik. Ben zo'n vervelende betweter. Ik vergeef het mezelf ook nooit als ik zelf een fout maak, en dat doe ik natuurlijk ook wel eens.
Het is 'jouw' als je het als bezittelijk voornaamwoord gebruikt, s_e
Spelling kan ik helemaal niks van. Geef mij een wiskunde boek, econometrie boek of dingen zoals dit and i'm your man. Spelling kan ik echt niks van. Ik baal daar wel serieus van. Ik ben in het engels beter, dat wel.

Ik heb het op mijn VWO met een 5.5 weten af te ronden, maar dat kwam ook alleen maar omdat mijn Nederlandse lerares echt een enorm tof wijf was en me continu kaartjes stuurde tijdens mijn laatste 2 jaar.

Maar wat zijn je slechte kanten dan?

Ik wil daar wel vooruit komen.

Ik kan enorm zuur of bot overkomen.
Ik kan mijn concentratie enorm slecht focussen waar door het lijkt alsof ik bij anderen nergens interesse in heb
Ik heb een helse hekel aan enorme domme mensen
Ik kan totaal niet tegen overhypte media dingen (Bieber, etc.)
Meuk zoals al die reality tv-shows van Geordie Shore krijg ik gordelroos van.
Sletterige tieners die stoer doen in een club krijg ik gordelroos van.

En ga zo maar door :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_130930464
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Waarom onderhoud je ook alweer contact met haar?

Omdat .. ja .. uhm. Ik weet het niet Gray :'( . Je hebt een foto van d'r gezien. Je zei zelf, ik kan beter. Maar het is gewoon een vieze verslaving. Overigens heb ik denk ik nu een huisje te pakken voor een aantal maand. Wanneer we dus gaan meeten kan mijn huidige vlam waarschijnlijk wel mee.

Ik heb dan ook netjes een uurtje flink lopen janken in bed _O-
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_130930484
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:38 schreef minthy het volgende:

[..]

Voordelen tegen de nadelen wegstrepen. Wat levert het werk je op aan positieve en negatieve dingen?
Als je kapt dan valt er wel wat weg (inkomen, sociale contacten, reden om de deur uit te moeten).
:*
pi_130931166
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

:*
Waar heb ik dat aan te danken?
Tante minthy!! O+
pi_130931391
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:47 schreef minthy het volgende:

[..]

Waar heb ik dat aan te danken?
Gewoon, voor de oppeppende berichten en de spreekwoordelijke schouder!
pi_130931451
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:52 schreef Tjacka het volgende:

wat nu
Is toch niet erg?
pi_130931692
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Gewoon, voor de oppeppende berichten en de spreekwoordelijke schouder!
Ik zie dat zelf dus helemaal niet zo... Afgelopen week kreeg ik ook al een heel warm bedankje van iemand via dm omdat ik diegene over een drempel zou hebben geschopt om iets door te zetten. Vaag want zoveel heb ik niet gedaan :P

Smerig kloteweekend hier trouwens, ben mezelf meer dan spuugzat. Maandag medicatiegesprek, ik krijg er gewoon zin in, hopen dat het tijdelijk iets positiefs op gaat leveren.
Tante minthy!! O+
pi_130931829
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:04 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik zie dat zelf dus helemaal niet zo... Afgelopen week kreeg ik ook al een heel warm bedankje van iemand via dm omdat ik diegene over een drempel zou hebben geschopt om iets door te zetten. Vaag want zoveel heb ik niet gedaan :P

Smerig kloteweekend hier trouwens, ben mezelf meer dan spuugzat. Maandag medicatiegesprek, ik krijg er gewoon zin in, hopen dat het tijdelijk iets positiefs op gaat leveren.
Niet om het 1 of ander, en ik bedoel dit niet negatief. Maar zo denkt mijn borderline ex er dus ook over. ik kreeg een enorm verhaal over hoe je GEEN invloed kunt hebben op de ander (door gedrag, wat je zegt, etc) en dat die ander 100% verantwoordelijk is voor zijn eigen gevooel en liefde en controle.

Ik vind dat horseshit. Maarja .. een bedankje, een schop, je hebt geen idee hoeveel dat kan doen.
pi_130931960
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Niet om het 1 of ander, en ik bedoel dit niet negatief. Maar zo denkt mijn borderline ex er dus ook over. ik kreeg een enorm verhaal over hoe je GEEN invloed kunt hebben op de ander (door gedrag, wat je zegt, etc) en dat die ander 100% verantwoordelijk is voor zijn eigen gevooel en liefde en controle.

Ik vind dat horseshit. Maarja .. een bedankje, een schop, je hebt geen idee hoeveel dat kan doen.
Dat is ook paardestront! Iedereen wordt beïnvloed door anderen, juist door woorden/gedrag. Je kan door iets positiefs of negatiefs tegen iemand te zeggen een verandering teweegbrengen. Bij een ander zie ik dat wel, bij mezelf niet want dat is iets normaals of zo. M'n kop doet het niet, kan het niet goed uitleggen :')
Tante minthy!! O+
pi_130932128
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:15 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat is ook paardestront! Iedereen wordt beïnvloed door anderen, juist door woorden/gedrag. Je kan door iets positiefs of negatiefs tegen iemand te zeggen een verandering teweegbrengen. Bij een ander zie ik dat wel, bij mezelf niet want dat is iets normaals of zo. M'n kop doet het niet, kan het niet goed uitleggen :')
:'( .. ik stuur je die mail van mijn ex wel via de PM.
pi_130932180
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

:'( .. ik stuur je die mail van mijn ex wel via de PM.
Ik ben het met jou eens hoor! :P

Doe maar :Y
Tante minthy!! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')