"Trying to take over the world?"quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Over 20 jaar niet meer als mijn plannen slagen
quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
"Trying to take over the world?"
uhm....okee!quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben Brain, wil jij mijn Pinky zijn?
Ik las Gray-handdoekje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat ben je ook een opperbaasEigenlijk zou ik een kleind Gray-handboekje mee moeten nemen voor noodgevallen
Just in case, bereid je je wel voor op eventuele tegenslag(en)?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Over 20 jaar niet meer als mijn plannen slagen
Ha grappig, mijn mentor op de middelbare school zei: studeren? Ik denk dat je beter naar het mbo kan gaan. Zij is wel een van de redenen dat ik mezelf zo push om dingen te bereiken. Ik ben toen ook een tijdje in Londen beland (en daar zo gek op geworden dat ik Engels ben gaan studerenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat zijn jou slechte kanten?
Mijn economie leraar op de middelbare school zei ooit, s_e, je kunt er helemaal niks van, je hebt alleen maar gevoel voor economie&wiskunde de rest is apeshit. Dankzij hem(!) ben ik in Londen beland en zo doende ging het balletje rollen....
Iedereen heeft wel talenten
Wijze woorden!quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:59 schreef Gray het volgende:
Niemand is zo kritisch als jezelf, dus vergeef jezelf dat. En lach erom: want hoe maf is het zo onvriendelijk te zijn tegen jezelf wanneer je de rest van je leven met jezelf moet leven. Vrienden kies je en daartegen ben je vriendelijk, maar tegen jezelf die je niet kiest anders? Mallerd dat je bent! Maar heel normaal hoor.
En die gedachten gaan niet in ene weg, en zullen ook niet altijd wegblijven, daar ben je mens voor. Maar wat fijn wanneer er wat fijns tegenover staat, hm?
Gray is echt een wandelende wijze woordenboek. Heb hem zelf al een paar keer ontmoeten en dat bleef het zelfde. Wandelende wijze woordenboek :dquote:
Heb 4 jaar in Notting Hill gewoont, Uni zat in het financieel district en studeerde er Economics (een variant) en werkte zo nu en dan in Canary Wharf.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:33 schreef rednailpolish het volgende:
[..]
Ha grappig, mijn mentor op de middelbare school zei: studeren? Ik denk dat je beter naar het mbo kan gaan. Zij is wel een van de redenen dat ik mezelf zo push om dingen te bereiken. Ik ben toen ook een tijdje in Londen beland (en daar zo gek op geworden dat ik Engels ben gaan studeren). Waar in Londen heb jij gezeten?
Ik vind dat er eigenlijk geen keuze is en dat er daarom geen echte tegenslagen zullen zijn. Ik ben niet voor niets the Doctorquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Just in case, bereid je je wel voor op eventuele tegenslag(en)?
Ligt het al in de prullenbak?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Kreeg weer een joekel van een mail binnen van mijn ex, woopty doo!
Eerder een wandelende encyclopedie van nutteloze feitjes en wat onvermijdelijke levenslessen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Gray is echt een wandelende wijze woordenboek. Heb hem zelf al een paar keer ontmoeten en dat bleef het zelfde. Wandelende wijze woordenboek :d
Roze bril op, diep zuchten, rustig lezen en letten op je ademhaling.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Kreeg weer een joekel van een mail binnen van mijn ex, woopty doo!
Ja, maar just in case, hè?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind dat er eigenlijk geen keuze is en dat er daarom geen echte tegenslagen zullen zijn. Ik ben niet voor niets the Doctor(Check m'n sig
)
Ik moest hardop lachen, dank jequote:Op zaterdag 7 september 2013 00:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik las Gray-handdoekje.
[ afbeelding ]
Absoluut waar! Hoe somber het af en toe ook mag zijn, (al dan niet zelf) grappen en grollen helpt me er vaak aardig doorheenquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:20 schreef Gray het volgende:
[..]
A laugh a day keeps some sadness away!
Wist je dat veel bekende komieken ook vaak lijden aan depressies, en/of andere mentale problemen? Lachen is een kunst in mijn ogen. Wat dat betreft kan ik deze uitspraak van Nietsche wel waarderen (ook al zo'n zwartgalligerdquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut waar! Hoe somber het af en toe ook mag zijn, (al dan niet zelf) grappen en grollen helpt me er vaak aardig doorheen
Ik kan je vertellen dat wanneer je het één en ander doorziet, je hardop lachen moet.quote:“We have art in order not to die of the truth.”
— Friedrich Nietzsche
Alles gelezen. Ellenlange mail terug gestuurd (7 pagina's) van mijn kant. Weer bericht op terug gekregen. Daar weer op gereageerd. Ze trekt nu vandaag de Tatra bergen in en zal nog weer even moeten wachten voor een reply. Haar reactie op de mijne was vrij, well, vreemd te noemen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:18 schreef Gray het volgende:
Roze bril op, diep zuchten, rustig lezen en letten op je ademhaling.
Wel kut is dat, dat het verwerken zooo lang kan durenquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Alles gelezen. Ellenlange mail terug gestuurd (7 pagina's) van mijn kant. Weer bericht op terug gekregen. Daar weer op gereageerd. Ze trekt nu vandaag de Tatra bergen in en zal nog weer even moeten wachten voor een reply. Haar reactie op de mijne was vrij, well, vreemd te noemen.
Ik kwam natuurlijk toen wat oude mails tegen. Haar 'break up' mail. Haar fuck you s_e mails. Het doet niet zo veel pijn meer iig ivg met een maand geleden.
Ik geloof dat niemand zin heeft om een hele lange lijst met slechte eigenschappen van mij te lezen...Laten we de positiviteit erin houden!quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat zijn jou slechte kanten?
Mijn economie leraar op de middelbare school zei ooit, s_e, je kunt er helemaal niks van, je hebt alleen maar gevoel voor economie&wiskunde de rest is apeshit. Dankzij hem(!) ben ik in Londen beland en zo doende ging het balletje rollen....
Iedereen heeft wel talenten
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het leven is wel oneerlijk, je doet niks aan de kaarten die jou gegeven zijn.
Het is hoe je met je kaarten speelt die jou gegeven zijnHet leven is oneerlijk ja, maar je kunt wel lief doen, zoals ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk JR, Gray geeft weer eens het goede voorbeeld!quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Eerder een wandelende encyclopedie van nutteloze feitjes en wat onvermijdelijke levenslessen.
Maar dank je, amen.
Why are you wearing that stupid man suit?
Maar je stemming schommelt heel erg zei je, dus hou dan vast aan het idee dat het vanzelf weer beter wordt. Komt goedquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zit nu weer in een ongelooflijke dip en heb er echt geen zin meer in allemaal. Echt depressies zijn gewoon echt zo bagger hè, al kan ik me eigenlijk niet meer herinneren dat ik niet depressief was.
Ja één dagje later kan ik weer heel blij zijn. Maar nu zit ik weer in een zwart gat waar ik niet uit kan komenquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:47 schreef kuolema het volgende:
[..]
Maar je stemming schommelt heel erg zei je, dus hou dan vast aan het idee dat het vanzelf weer beter wordt. Komt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |