quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]![]()
O, ze is niet zo knap. Ik adviseer je daarom bij de setting die ik je heb gegeven, vooral je droomvrouw in te beelden. Lijkt me beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:Kos_ twitterde op maandag 30-09-2013 om 10:29:02Toekomst voorspellen bij McDonalds. Geniale foto. http://t.co/zFUxzrdJFn reageer retweet
quote:Op maandag 30 september 2013 12:55 schreef Bosbeetle het volgende:
twitter:Kos_ twitterde op maandag 30-09-2013 om 10:29:02Toekomst voorspellen bij McDonalds. Geniale foto. http://t.co/zFUxzrdJFn reageer retweet
quote:Op maandag 30 september 2013 16:35 schreef bartrid het volgende:
Ik vind Haim nou werkelijk helemaal niks.
Ik heb een zwak voor dit soort softrock dus dit lijdt er toe dat mijn meest gedraaide plaat Rumours is... Combineer dit met een lichte obsessie met alles wat R Kelly ooit heeft gedaan en je heb mijn haim liefde.quote:
Ik kom denk wel een eindje, vooral met dingen als laura marling en joanna gruesome. Laatste is geweldige twee-shoegaze gedoe op slumberland.quote:Op maandag 30 september 2013 16:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
eggen, dat ik zelfs als het alleen op hip-hop aan zou komen, nog geen jaarlijstje zou kunn
De enige twee albums die ik dit jaar echt de moeite waard vond waren The Uncluded -- Hokey Fright en El-P & Killer Mike -- Run The Jewels.quote:Op maandag 30 september 2013 16:47 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Ik kom denk wel een eindje, vooral met dingen als laura marling en joanna gruesome. Laatste is geweldige twee-shoegaze gedoe op slumberland.
opzich heb ik geen moeite met het maken van lijstjes, maar wel als ik niet genoeg materiaal heb om niet eens een top 10 te kunnen makenquote:Op maandag 30 september 2013 16:54 schreef brooklyndodger het volgende:
Ik ben echt te autistisch om niet lijstjes te gaan maken. Gelukkig is er nog deze prachtige kapot geciteerde film.
Knap dat je het vol houd, ik zelf een gigantische veelvraat. Aan niche genre's als ye-ye pop heb ik al ongeveer 500 gigabyte op mijn pc... komt er ook nooit toe om alles te luisteren. Heb wel eens een poging gedaan om alfabetisch alles te luisteren maar die heb ik bij de letter c al gestaakt...quote:Op maandag 30 september 2013 16:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ben een beetje gebonden aan budget, en aangezien downloaden mij gewoon geen plezier geeft(en niet alleen dat ik zoveel origineel/gekocht materiaal heb liggen dat me de moeite van het downloaden bespaart), worden die lijstjes van jaar tot jaar moeilijker
Blog gemaakt en alles..quote:Op maandag 30 september 2013 18:18 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Knap dat je het vol houd, ik zelf een gigantische veelvraat. Aan niche genre's als ye-ye pop heb ik al ongeveer 500 gigabyte op mijn pc... komt er ook nooit toe om alles te luisteren. Heb wel eens een poging gedaan om alfabetisch alles te luisteren maar die heb ik bij de letter c al gestaakt...
Mijn digitaal leven nergens veiligquote:
cLOUDDEAD is en blijft zo goed, ik maak zelf ook even zo lijstje uit mijn hoofd mis ik weer bizar veel dingen...quote:Op maandag 30 september 2013 19:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb overigens voor de moeite wel een lijstje gemaakt.
quote:Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
cLOUDDEAD is en blijft zo goed, ik maak zelf ook even zo lijstje uit mijn hoofd mis ik weer bizar veel dingen...
Ja themselves is ook geweldig, ooit nog 13 & god(themselves plus het door mij aanbeden the notwist) live mogen meemaken. Magisch was een goed woord voor dat optreden.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 16:35 schreef bartrid het volgende:
Ik vind Haim nou werkelijk helemaal niks.
Ik heb daar echt zo'n hekel aan, maarja men vind het vastleggen van het aanwezig zijn bij een optreden tegenwoordig belangrijker, dan het genieten van zo'n optreden blijkbaar.quote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kijk nu die celebration day dvd van led zeppelin en het klinkt goed, alleen dat publiek dat alleen maar hun cameratje omhoog houdt is toch een sneu gezicht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |