Nou ja, gewoon een dikke drummer...quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Voor darkestrah ook nog een foto van een dikke drummer
[ afbeelding ]
Ohja sorry de drummer van eyehategod! RIPquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon een dikke drummer...
Klopt heb de tekst aangepast...quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:00 schreef Darkestrah het volgende:
... Beetje respectloos is het wel, Bos.
quote:
Ik moet echt nog eens een blik werpen op Can..quote:Op maandag 9 september 2013 01:05 schreef Kerftminister het volgende:
Vergeet een top-5je voor Can niet heren:
MUZ / Top5 van de dag #44
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind can super tof maar kan zo geen top 5 bedenken.quote:Op maandag 9 september 2013 01:05 schreef Kerftminister het volgende:
Ik begin z'n vorige al te missen.quote:Op maandag 9 september 2013 00:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik vind je nieuwe icoon trouwens bijna nog angstaanjagender dan je vorige!
Ik heb het topic weer even op volgen gezet. Maar vandaag maar even nietquote:Op maandag 9 september 2013 01:05 schreef Kerftminister het volgende:
Mijn innerlijke autist is nog steeds een beetje aan het bijkomen van de veranderingquote:Op maandag 9 september 2013 00:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik vind je nieuwe icoon trouwens bijna nog angstaanjagender dan je vorige!
Amy Winehouse ziet er op haar laatste foto stukken gezonder uit, dan een tijdje daarvoorquote:Op maandag 9 september 2013 19:27 schreef belsen het volgende:
http://imgur.com/a/F83Wh
Last living pictures, zitten wel een paar epische bij...
Ja maar dat is breed he.quote:
Ja weet niet, vond het een beetje vreemd gebrul.quote:
Kyuss?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:45 schreef Kerftminister het volgende:
Ook hier maar posten, ik zoek lekker harde knalmuziek, maar zonder al te maffe vocalen. Ben allerlei albums aan het proberen maar vind tot nu toe bizar weinig. Deze bands vallen onder mijn beschrijving en vind ik erg vet: (Queens of the Stone Age, Boris, Melvins, Dinosaur Jr., One Ok Rock, At The Drive-In, The Mars Volta, paar nummers Dir en Grey)
Hopelijk hebben jullie wat tips.
Kyuss is geniaal, maar is wat doffer, knalt niet echt.quote:
klopt, Red Fang knalt wat meer (vrij letterlijk in die clip trouwensquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kyuss is geniaal, maar is wat doffer, knalt niet echt.
Red Fang ken ik niet, eens proberen.
Red Fang klinkt goed. Zal nog eens wat vids plaatsen zodat men weet wat ik een beetje zoek nog.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:00 schreef Gehenna het volgende:
[..]
klopt, Red Fang knalt wat meer (vrij letterlijk in die clip trouwens)
Electric Wizard is tof ja, maar eigenlijk iets te traag om net goed te knallen. Houd ook lekker van een hoog tempo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:02 schreef Gehenna het volgende:
En met Boris en The Melvins in je rijtje, is dit misschien ook wel wat:
ah ok, dat luister je waarschijnlijk het wat latere werk van Boris en The Melvins, want die stonden ooit toch wel bekend om hun traagheidquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Electric Wizard is tof ja, maar eigenlijk iets te traag om net goed te knallen. Houd ook lekker van een hoog tempo.
Ja bij Boris vind ik dat ook erg vet hoor, maar die luister ik niet als ik onderweg ben en in de trein zit, nog met een halfslaperige kop zit ofzo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ah ok, dat luister je waarschijnlijk het wat latere werk van Boris en The Melvins, want die stonden ooit toch wel bekend om hun traagheid
Heb je The Heads nog gechecked?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Electric Wizard is tof ja, maar eigenlijk iets te traag om net goed te knallen. Houd ook lekker van een hoog tempo.
Ja ligt echt aan de band zelf. In Flames vond ik bijvoorbeeld verschrikkelijk, maar Dir en Grey kan ik dan wel weer nummers goed van waarderen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:12 schreef Trashcanman het volgende:
Of High On Fire:
En als het de hardcore en metal kant op mag gaan kan ik nog wel meer verzinnen.
Mclusky godverdomme.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:20 schreef Kerftminister het volgende:
Mijn last.fm staat trouwens ook in mijn profiel, mochten jullie daar wat aan hebben.
Dat vond ik juist niks aan.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mclusky godverdomme.Lekker bezig.
quote:Op woensdag 11 september 2013 00:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat vond ik juist niks aan.
Heb het album maar een 6 gegeven haha.
Hier in Zuid-west Drenthe heb ik glasvezel vorig jaar al opgezegdquote:Op woensdag 11 september 2013 13:14 schreef Gehenna het volgende:
Heuh, glasvezel aansluiting. Nog efficiënter Fok!ken
nu nog een riolering en we zijn weer helemaal bij in Zuid-oost Drenthe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |