vetquote:Op zondag 8 september 2013 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu deze nog even lezen KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
Benieuwd naar je reactie . Ik gok op ->
Ja vet was het welquote:Op zondag 8 september 2013 16:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vet
net lekker wedstrijdje gekeken weinig mis mee
kijk je vuelta?quote:Op zondag 8 september 2013 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voortaan als ik tauge koop zal ik altijd aan deze smeerpijp terug moeten denken
leuke etappequote:Op zondag 8 september 2013 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker!
Spannend he?
96 per uur nu naar beneden
ik hoop horner maar denk nibaliquote:Op zondag 8 september 2013 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er gaat winnen?
Ik gok op Valverde. Vind dat zo'n superrenner.
Ja he?quote:
zeker niet voor niets verziekt door de dope natuurlijkquote:Op zondag 8 september 2013 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he?
Gisteren vond ik zo zielig zoals ze daar boven kwamen. Steenkoud tot op het bot. Brrr. Zware sport hoor.
Ook dat. Maar ja, zonder zouden ze dit ook allemaal niet aankunnen denk ik.quote:Op zondag 8 september 2013 19:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zeker niet voor niets verziekt door de dope natuurlijk
weet ik nietquote:Op zondag 8 september 2013 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook dat. Maar ja, zonder zouden ze dit ook allemaal niet aankunnen denk ik.
Als ze het dan ook allemaal zonder doen. Dan wel.quote:Op zondag 8 september 2013 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik niet
het zou best zonder kunnen denk ik
wat een mooie sigquote:Op zondag 8 september 2013 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ze het dan ook allemaal zonder doen. Dan wel.
ik heb geen goed been kwam ik gister achter met de voetbalquote:Op zondag 8 september 2013 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zet tjacka op het verkeerde been ahaha
godverdommequote:Op zondag 8 september 2013 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren hele irritante users die de boel verpestte.
Die heb je er altijd wel tussen he?quote:Op zondag 8 september 2013 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren hele irritante users die de boel verpestte.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2013 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die heb je er altijd wel tussen he?
Ja maar ja, als je FOK! ziet als je gezellige kroeg is het ook jammer als het verpest wordt door een paar vervelia's.quote:Op zondag 8 september 2013 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Maar sommige nemen FOK! veel te serieus
Hoe geef je een rondje op FOK!?quote:Op zondag 8 september 2013 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja maar ja, als je FOK! ziet als je gezellige kroeg is het ook jammer als het verpest wordt door een paar vervelia's.
Van die types die nooit een rondje geven zeg maar.
Overdrachtelijk bedoeld.quote:Op zondag 8 september 2013 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe geef je een rondje op FOK!?
Mensen kunnen daar niet tegen joh. Ze kunnen wel uitdelen, maar als ze moeten incasseren gaan ze piepenquote:Op zondag 8 september 2013 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Overdrachtelijk bedoeld.
Kijk, je zit natuurlijk op een kruidvat met fans van de grootste voetbalclubs van Nederland en dan gaat het hard tegen hard.
Maar ik dacht dat jullie wel tegen een stootje konden op jullie SC. Uitdelen en incasseren toch?
Ik dacht dat je me mocht.quote:Op zondag 8 september 2013 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij JR kun je geen gebruik van beeldspraak maken.
Ik had ook duidelijker moeten zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij JR kun je geen gebruik van beeldspraak maken.
er is te veel gebeurd tussen ons.quote:Op zondag 8 september 2013 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me mocht.![]()
Haha nam ik het toch eventjes te serieus
Zijn we nu vijanden?quote:Op zondag 8 september 2013 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er is te veel gebeurd tussen ons.
Geld betalen voor FOK!quote:Op zondag 8 september 2013 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik geef je wel abo kan je hem blocken
quote:Op zondag 8 september 2013 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik geef je wel abo kan je hem blocken
Waarom zou ik FOK! steunen, iedereen haat mequote:Op zondag 8 september 2013 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou al doe je het maar om FOK! te steunen
heb je t zelf naar gemaaktquote:Op zondag 8 september 2013 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik FOK! steunen, iedereen haat me
Hoe heb ik het er nu weer naar gemaakt, omdat ik aandacht wil?quote:Op zondag 8 september 2013 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je t zelf naar gemaakt
maar ik haat je niet
ik haat je niet hoorquote:Op zondag 8 september 2013 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee joh. Echt niet.quote:Op zondag 8 september 2013 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
niet iedereen is zo triest bezig als jijquote:Op zondag 8 september 2013 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe heb ik het er nu weer naar gemaakt, omdat ik aandacht wil?
Dat wil iedereen hoor, anders ga je niet op een forum zitten te praten.
Ik beschadig niemand joh. Ik maak alleen flauwe grappen en ben wat depressief.quote:Op zondag 8 september 2013 20:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik haat je niet hoor
alleen je bent te ver gegaan
snap niet dat je het leuk vind om sommige mensen te beschadigen, die mensen die het wel serieus nemen,
Geen idee. Vraag dat maar aan de mensen uit de VBL SCquote:Op zondag 8 september 2013 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee joh. Echt niet.
Ik haat je niet hoor, waarom zou ik ?
Wat is er precies triest aan dan?quote:Op zondag 8 september 2013 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet iedereen is zo triest bezig als jij
laat dat lekker daar danquote:Op zondag 8 september 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Vraag dat maar aan de mensen uit de VBL SC
quote:Op zondag 8 september 2013 20:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
laat dat lekker daar dan
kunnen we het hier gezellig houden
Dat weet je zelf wel, ik ga er ook niet meer op in.quote:Op zondag 8 september 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er precies triest aan dan?
Ik kan ook gezellig zijn hoorquote:Op zondag 8 september 2013 20:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
laat dat lekker daar dan
kunnen we het hier gezellig houden
Ah fijn, want gezellige mensen zijn altijd welkom.quote:
Ik heb geen problemen met ze.quote:Op zondag 8 september 2013 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah fijn, want gezellige mensen zijn altijd welkom.
Probeer het goed te maken met Inso en Tjacka en dan kunnen we het hier leuk hebben met elkaar.
Die heb ik gezien een keer op een festival. Weet niet meer waar. Parkpop geloof ik.quote:Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef Tjacka het volgende:
ik vind dit zo'n fijn nummer hé
maar niemand vind het vet.
en je vond het niks?quote:Op zondag 8 september 2013 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die heb ik gezien een keer op een festival. Weet niet meer waar. Parkpop geloof ik.
Dubbelkut dus. Al was het weer best aardig dit jaarquote:Op zondag 8 september 2013 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die heb ik gezien een keer op een festival. Weet niet meer waar. Parkpop geloof ik.
Hoi LRquote:Op zondag 8 september 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dubbelkut dus. Al was het weer best aardig dit jaar
Ik weet het niet zo goed meer.quote:
Nooit. Puur uit principe niet. SBS liegt ons al jaren voor met een zoetsappig beeld van de werkelijkheid. Ze verzwijgen bewust alle complotten die ook binnen de Nederlandse grenzen op de achtergrond het land besturen.quote:
Parkpop in Edinburgh... iets klopt hier niet aan.quote:
best leuk liedjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |