Welnee joh. Echt niet.quote:Op zondag 8 september 2013 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik FOK! steunen, iedereen haat me
niet iedereen is zo triest bezig als jijquote:Op zondag 8 september 2013 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe heb ik het er nu weer naar gemaakt, omdat ik aandacht wil?
Dat wil iedereen hoor, anders ga je niet op een forum zitten te praten.
Ik beschadig niemand joh. Ik maak alleen flauwe grappen en ben wat depressief.quote:Op zondag 8 september 2013 20:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik haat je niet hoor
alleen je bent te ver gegaan
snap niet dat je het leuk vind om sommige mensen te beschadigen, die mensen die het wel serieus nemen,
Geen idee. Vraag dat maar aan de mensen uit de VBL SCquote:Op zondag 8 september 2013 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee joh. Echt niet.
Ik haat je niet hoor, waarom zou ik ?
Wat is er precies triest aan dan?quote:Op zondag 8 september 2013 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet iedereen is zo triest bezig als jij
laat dat lekker daar danquote:Op zondag 8 september 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Vraag dat maar aan de mensen uit de VBL SC
quote:Op zondag 8 september 2013 20:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
laat dat lekker daar dan
kunnen we het hier gezellig houden
Dat weet je zelf wel, ik ga er ook niet meer op in.quote:Op zondag 8 september 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er precies triest aan dan?
Ik kan ook gezellig zijn hoorquote:Op zondag 8 september 2013 20:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
laat dat lekker daar dan
kunnen we het hier gezellig houden
Ah fijn, want gezellige mensen zijn altijd welkom.quote:
Ik heb geen problemen met ze.quote:Op zondag 8 september 2013 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah fijn, want gezellige mensen zijn altijd welkom.
Probeer het goed te maken met Inso en Tjacka en dan kunnen we het hier leuk hebben met elkaar.
Die heb ik gezien een keer op een festival. Weet niet meer waar. Parkpop geloof ik.quote:Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef Tjacka het volgende:
ik vind dit zo'n fijn nummer hé
maar niemand vind het vet.
en je vond het niks?quote:Op zondag 8 september 2013 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die heb ik gezien een keer op een festival. Weet niet meer waar. Parkpop geloof ik.
Dubbelkut dus. Al was het weer best aardig dit jaarquote:Op zondag 8 september 2013 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die heb ik gezien een keer op een festival. Weet niet meer waar. Parkpop geloof ik.
Hoi LRquote:Op zondag 8 september 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dubbelkut dus. Al was het weer best aardig dit jaar
Ik weet het niet zo goed meer.quote:
Nooit. Puur uit principe niet. SBS liegt ons al jaren voor met een zoetsappig beeld van de werkelijkheid. Ze verzwijgen bewust alle complotten die ook binnen de Nederlandse grenzen op de achtergrond het land besturen.quote:
Parkpop in Edinburgh... iets klopt hier niet aan.quote:
best leuk liedjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |