Die heb je er altijd wel tussen he?quote:Op zondag 8 september 2013 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren hele irritante users die de boel verpestte.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2013 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die heb je er altijd wel tussen he?
Ja maar ja, als je FOK! ziet als je gezellige kroeg is het ook jammer als het verpest wordt door een paar vervelia's.quote:Op zondag 8 september 2013 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Maar sommige nemen FOK! veel te serieus
Hoe geef je een rondje op FOK!?quote:Op zondag 8 september 2013 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja maar ja, als je FOK! ziet als je gezellige kroeg is het ook jammer als het verpest wordt door een paar vervelia's.
Van die types die nooit een rondje geven zeg maar.
Overdrachtelijk bedoeld.quote:Op zondag 8 september 2013 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe geef je een rondje op FOK!?
Mensen kunnen daar niet tegen joh. Ze kunnen wel uitdelen, maar als ze moeten incasseren gaan ze piepenquote:Op zondag 8 september 2013 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Overdrachtelijk bedoeld.
Kijk, je zit natuurlijk op een kruidvat met fans van de grootste voetbalclubs van Nederland en dan gaat het hard tegen hard.
Maar ik dacht dat jullie wel tegen een stootje konden op jullie SC. Uitdelen en incasseren toch?
Ik dacht dat je me mocht.quote:Op zondag 8 september 2013 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij JR kun je geen gebruik van beeldspraak maken.
Ik had ook duidelijker moeten zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij JR kun je geen gebruik van beeldspraak maken.
er is te veel gebeurd tussen ons.quote:Op zondag 8 september 2013 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me mocht.![]()
Haha nam ik het toch eventjes te serieus
Zijn we nu vijanden?quote:Op zondag 8 september 2013 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er is te veel gebeurd tussen ons.
Geld betalen voor FOK!quote:Op zondag 8 september 2013 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik geef je wel abo kan je hem blocken
quote:Op zondag 8 september 2013 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik geef je wel abo kan je hem blocken
Waarom zou ik FOK! steunen, iedereen haat mequote:Op zondag 8 september 2013 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou al doe je het maar om FOK! te steunen
heb je t zelf naar gemaaktquote:Op zondag 8 september 2013 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik FOK! steunen, iedereen haat me
Hoe heb ik het er nu weer naar gemaakt, omdat ik aandacht wil?quote:Op zondag 8 september 2013 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je t zelf naar gemaakt
maar ik haat je niet
ik haat je niet hoorquote:Op zondag 8 september 2013 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik FOK! steunen, iedereen haat me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |