vetquote:Op zondag 8 september 2013 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu deze nog even lezen KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
Benieuwd naar je reactie . Ik gok op ->
Ja vet was het welquote:Op zondag 8 september 2013 16:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vet
net lekker wedstrijdje gekeken weinig mis mee
kijk je vuelta?quote:Op zondag 8 september 2013 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voortaan als ik tauge koop zal ik altijd aan deze smeerpijp terug moeten denken
leuke etappequote:Op zondag 8 september 2013 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker!
Spannend he?
96 per uur nu naar beneden
ik hoop horner maar denk nibaliquote:Op zondag 8 september 2013 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er gaat winnen?
Ik gok op Valverde. Vind dat zo'n superrenner.
Ja he?quote:
zeker niet voor niets verziekt door de dope natuurlijkquote:Op zondag 8 september 2013 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he?
Gisteren vond ik zo zielig zoals ze daar boven kwamen. Steenkoud tot op het bot. Brrr. Zware sport hoor.
Ook dat. Maar ja, zonder zouden ze dit ook allemaal niet aankunnen denk ik.quote:Op zondag 8 september 2013 19:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zeker niet voor niets verziekt door de dope natuurlijk
weet ik nietquote:Op zondag 8 september 2013 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook dat. Maar ja, zonder zouden ze dit ook allemaal niet aankunnen denk ik.
Als ze het dan ook allemaal zonder doen. Dan wel.quote:Op zondag 8 september 2013 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik niet
het zou best zonder kunnen denk ik
wat een mooie sigquote:Op zondag 8 september 2013 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ze het dan ook allemaal zonder doen. Dan wel.
ik heb geen goed been kwam ik gister achter met de voetbalquote:Op zondag 8 september 2013 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zet tjacka op het verkeerde been ahaha
godverdommequote:Op zondag 8 september 2013 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren hele irritante users die de boel verpestte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |