Jammer dat het een grote lap tekst is; veel mensen stoppen dan al snel met lezen. Ikzelf lees zulke lange stukken meestal ook niet, maar ik vind het helder en interessant geschreven en het is gewoon belangrijk. Helaas zal niet iedereen er zo over denken. Een beknopte versie hiervan zou echt zo veel mogelijk verspreid moeten worden.quote:Op zondag 8 september 2013 12:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey ToT!
Ja, postte hem al op het 'Koude Oorlog-topic'.
BNW ten voeten uit.
Ik vind het eerder jammer dat mensen niet de moeite en de tijd nemen om grote lappen tekst te lezen. Je kunt er (soms) zoveel van opsteken.quote:Op zondag 8 september 2013 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Jammer dat het een grote lap tekst is; veel mensen stoppen dan al snel met lezen. Ikzelf lees zulke lange stukken meestal ook niet, maar ik vind het helder en interessant geschreven en het is gewoon belangrijk. Helaas zal niet iedereen er zo over denken. Een beknopte versie hiervan zou echt zo veel mogelijk verspreid moeten worden.
Klopt wel, maar voor veel mensen is het een ver-van-mijn-bed show, en als je dan ook nog eens een lange lap tekst moet lezen voor iets wat zoveel honderden kilometers van je huis af speelt, waarom zou je die moeite dan nemen?quote:Op zondag 8 september 2013 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het eerder jammer dat mensen niet de moeite en de tijd nemen om grote lappen tekst te lezen. Je kunt er (soms) zoveel van opsteken.
Alles moet vlug vlug vlug en in hapklare brokken opgediend worden willen mensen het lezen.
Dus respect voor lui die moeite doen om een heel artikel te schrijven. Of je je kunt vinden in de beweringen of niet.
Niet verkeerd tribalquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
Even heel wat anders. Iemand dittopic
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak. al gelezen?
leuk stukquote:Op zondag 8 september 2013 12:31 schreef ToT het volgende:
'Amerika op oorlogspad voor behoud dollar'
DIT is duidelijke taal
Vast al bekend hier!
Nu deze nog even lezen KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.quote:
Met misselijk en alles wat bij een kater hoort?quote:Op zondag 8 september 2013 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb een kater waar je naar van wordt
Volgens mij kan ik dat beter niet aanklikken. En dan heb ik niet eens een kater.quote:Op zondag 8 september 2013 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
Even heel wat anders. Iemand dittopic
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak. al gelezen?
[..]
Niet verkeerd tribal
Nee is idd beter van niet. De teiltjes zijn niet aan te slepen Ferdoquote:Op zondag 8 september 2013 13:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dat beter niet aanklikken. En dan heb ik niet eens een kater.
Dat topic is toch van eergister ofzo? Ik las hem toen ie net open was gegaan. Is ie nu erger?quote:Op zondag 8 september 2013 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met misselijk en alles wat bij een kater hoort?
Sterkte en kijk dat linkje van mij dan maar niet
Ja, laat ik het zo zeggen: het groeitquote:Op zondag 8 september 2013 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat topic is toch van eergister ofzo? Ik las hem toen ie net open was gegaan. Is ie nu erger?
....en het is slap gaan hangen!quote:Op zondag 8 september 2013 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, laat ik het zo zeggen: het groeit
Ben gelukkig niet gepriktquote:Op zondag 8 september 2013 10:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft je wakker geprikt voor hij dood ging![]()
Goeiemorgen
Dus uiteindelijk toch nog lekker geslapen!quote:Op zondag 8 september 2013 14:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet gepriktmijn bloed is niet zo lekker volgens mij..
Goedemiddag
Paar uurtjesquote:Op zondag 8 september 2013 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk toch nog lekker geslapen!
Goedemiddag
Kort nachtje want grootste gedeelte feestjequote:Op zondag 8 september 2013 14:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Paar uurtjesvlak voor ik ging slapen hoorde ik in m'n hoofd een hoge pieptoon. Alsof er een mailtje binnen kwam of dat er iets ge-reset werd
zit er een chip in m'n hoofd?
![]()
Heeft Lavenderr wel een goede nachtrust gehad?
Wat een lieve plantjes trouwens![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kort nachtje want grootste gedeelte feestje![]()
poeptauge![]()
Ja, vond ik ook.quote:Op zondag 8 september 2013 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb het artikel gelezen wat daarnet werd gepost. Interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |