Dat was eerst een jongenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef Caland het volgende:
Zo dan. Die dunne is een bijzonder lelijk exemplaar.
was ze dat maar geblevenquote:
Daar lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 12 september 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
Dat bouwen ging wel heel makkelijk. Kan me herinneren dat het vroeger altijd veel meer moeite kost. Hebben ze nu alles bij de hand of zo.
Omgebouwd en zulks.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Waarom zit ze dan in het vrouwenkamp.
Ik zou het niet zeggen hoor, ze is wel heel dunquote:Op donderdag 12 september 2013 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Ja dat soort onzijdige types moeten op een apart eiland.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Is Bing een homo jaquote:Op donderdag 12 september 2013 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Wel opvallend dat de transgender en de homo in beide kampen uit de toon vallen
Even voor mijn duidelijkheid. Wie is de homoquote:Op donderdag 12 september 2013 20:38 schreef TheVulture het volgende:
De homo is jan?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:38 schreef TheVulture het volgende:
bistro-style 19zeuvenenzeuventigquote:Op donderdag 12 september 2013 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Wat hebben ze met die tanden van Kranenborg gedaan
Ja die geruchten zijn al jaren heel sterkquote:
Ja en Jan de eerste presentator van Pownews die meedoet.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:39 schreef waxmask het volgende:
Kranenborg meedoen? Dat vind ik wel weer stoer..Eerste TVkok in expeditie ever?
Oh ja, heeft ie zelf ook al eens bevestigd toch?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die geruchten zijn al jaren heel sterk
En Valentijn de eerste transgenderquote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja en Jan de eerste presentator van Pownews die meedoet.
Hij heeft alleen gezegd dat zijn priveleven prive isquote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh ja, heeft ie zelf ook al eens bevestigd toch?
Dries Roelvink , Patty Brard enz enzquote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef captain_fantasy het volgende:
Het blik nietszeggende BN'ers is na dit seizoen wel echt leeg, hoop ik..
Jan is mijn favoriet dan ook.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja en Jan de eerste presentator van Pownews die meedoet.
Driesquote:Op donderdag 12 september 2013 20:41 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dries Roelvink , Patty Brard enz enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |