Ik ga er maar vanuit dat je een grapje maakt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[..]
Een twee jaar systeem is ook beter, haalt de variance eruit en 'beschermd' spelers.
Je suggestie is storend, zeker omdat je zijn mening nu niet eens weet.
Je bedoelt "Opgeruimd Staat Netjes", neem ik aan?quote:
ja my mistakequote:Op vrijdag 6 september 2013 02:18 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Je bedoelt "Opgeruimd Staat Netjes", neem ik aan?
Analyse: Wawrinka speelde geweldig, Murray was baggah.
Yep. Zoals al gezegd, OSN.quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja my mistake
Murray speelde bagger sinds montreal
wat betekent OSNquote:
Klopt.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:36 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Volgens mij claimde iemand hier dat Nadal het wel erg eenvoudig had allemaal omdat hij geen punten te verdedigen had. Dat vind ik eerder de omgekeerde wereld.
Die mensen kunnen het vooral slecht hebben omdat Nadal die rare "tikken" heeft wat een hoop tijd kost, omdat Nadal niet attractief aanvallend tennist (dat is dit jaar anders lijkt het, dit ivm zijn lichamelijk gesteldheid) en misschien ook omdat Nadal in het verkeerde tijdperk tennist (lees ten tijden van Federer). Dus niet omdat Nadal zo bizar veel wint als ik voor mezelf spreekquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:43 schreef GwaiLow het volgende:
Veel mensen kunnen het gewoon heel slecht hebben dat Nadal zo'n briljante tennisser is.
De punten die Fed heeft staan voor de WTF van vorig jaar worden niet meegerekend. Volgens mij heeft hij verder alleen nog een SF in Shanghai en wat punten in Basel te verdedigen. Als die twee geen gekke dingen doen tegen Rafa en Nole zie ik t 'm toch nog wel halenquote:Op donderdag 5 september 2013 23:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
http://live-tennis.eu/race
Ik vind 'm vooral saai tennissen, maar het is een kwestie van smaak. Het baseline-tennis is gewoon niet zo mijn ding, ik houd van kortere punten en wat meer aanvallend tennis. Maar ik heb geen hekel aan Nadal en heb zeker respect voor hem.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:43 schreef GwaiLow het volgende:
Veel mensen kunnen het gewoon heel slecht hebben dat Nadal zo'n briljante tennisser is.
Ik hoop het met je mee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:11 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik hoop dat Djokovic de USO wint. Nadal mag het record van Federer niet verbreken dus de slams moeten nu een beetje verdeeld worden tot Nadal's knieën eindelijk helemaal uit elkaar vallen.
Dat zou wel wat zijn ja, als Nadal de records van de GOAT verbreektquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:11 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik hoop dat Djokovic de USO wint. Nadal mag het record van Federer niet verbreken dus de slams moeten nu een beetje verdeeld worden tot Nadal's knieën eindelijk helemaal uit elkaar vallen.
Ik begrijp je meningquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:54 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Ik vind 'm vooral saai tennissen, maar het is een kwestie van smaak. Het baseline-tennis is gewoon niet zo mijn ding, ik houd van kortere punten en wat meer aanvallend tennis. Maar ik heb geen hekel aan Nadal en heb zeker respect voor hem.
ja maar dat gaat dan ook echt nergens over, die maffe luchtballen slaanquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar bij spelers waar ik niet zo dol op ben, bijvoorbeeld Bartoli, kan ik dit echt weer minder goed hebben.
Nou... gewoon de welbekende neergaande spiraal als iemand net een hoogtepunt heeft bereikt= Wimbledon winnen. Nu dus deze uitschakeling in de US Open die hij trouwens al eerder wist te winnen in opbouw naar zijn Wimbledon zege.quote:
Met aanvallend bedoel je kennelijk 'naar voren komen' maar je kunt natuurlijk ook aanvallen vanaf de baseline; ook Agassi deed dat bijvoorbeeld. Ik vind Nadal wel aanvallend spelen omdat hij vaak probeert zijn tegenstander vanaf de baselijne uit te spelen. Murray vind ik - als hij niet wordt getest - een pure verdediger en dat vind ik enorm saai. Deze post geeft goed weer wat ik leuk vind aan Nadals spel:quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:54 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Ik vind 'm vooral saai tennissen, maar het is een kwestie van smaak. Het baseline-tennis is gewoon niet zo mijn ding, ik houd van kortere punten en wat meer aanvallend tennis. [...]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik begrijp je mening. Ik vind het zelf juist geweldig hoe hij zijn tennis wedstrijden aanpakt. Hij laat de tegenstander van de ene naar de andere hoek rennen. Hij slaat de ballen vaak zodat de tegenstander de bal nog net kan halen. En op die manier speelt hij een tegenstander helemaal stuk. Vind dat geweldig om te zien.
[...]
Records zijn er toch om gebroken te worden?Als Nadal meer dan 17 GS'en wint verdient hij het gewoon.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:11 schreef 1239758715981 het volgende:
Hij mag toch wel zijn voorkeur/mening geven?quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Records zijn er toch om gebroken te worden?Als Nadal meer dan 17 GS'en wint verdient hij het gewoon.
Ja, 'tuurlijk, net als jij en ik.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:59 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Hij mag toch wel zijn voorkeur/mening geven?
[...]
Ja, waar ik dan en beetje over val is als iemand suggereert dat hij het niet erg vindt als een blessure ervoor zorgt dat dat niet gebeurt. Al moet ik toegeven dat ik me daar bij Murray schuldig aan maak.quote:Tuurlijk zijn records er om verbroken te worden. Maar soms heeft iemand liever niet dat een record wordt verbroken door een bepaald persoon
Ze zenden het dit jaar een beetje gemengd uit.quote:
Tsja, dat is tennis. Daarin schuift het bij elk punt. Bij voetbal duurt het in de eerste helft echt twintig minuten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
Vind het zo bizar op Betfair dat de backodds van Azarenka dalen van 1.36 naar 1.3 op het moment dat ze het eerste punt van de wedstrijd wint (op de service van Pennetta).
Ja, op zichzelf zit er wel iets in. Bij elk punt dat je wint, kom je dichter bij gamewinst en daarmee dichter bij setwinst en daarmee wintst van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:46 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tsja, dat is tennis. Daarin schuift het bij elk punt. Bij voetbal duurt het in de eerste helft echt twintig minuten.
Helaas meteen weer 2 BP's, voor de derde break in drie servicegames. En beide weg.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Flaaf!![]()
Eens kijken hoe lang ze het volhoudt...
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Helaas meteen weer 2 BP's, voor de derde break in drie servicegames.
Vreselijk mens. Ik vind alleen Wozniacki erger.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:53 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Man man, dat gekrijs van die Azarenka...
Tegen Williams?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:58 schreef 1239758715981 het volgende:
Hup Azarenka! Ik wil een spannende finale zondag
Die Williams heeft alvast een bak popcorn besteld op haar hotelkamer...quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
Verkeerde overrule van de umpire. Pijnlijk is dat altijd.
En maar weer twee DF's op rij van Azarenka.En een bal een halve meter uit en twee BP's voor Pennetta.
Ja. *4-3 Azarenka. Zeven games, zes breaks.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Die Williams heeft alvast een bak popcorn besteld op haar hotelkamer...
Vrouwentennisquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. *4-3 Azarenka. Zeven games, zes breaks.![]()
![]()
Elke keer als het boven de 70 decibel komt een gashoorn af laten gaanquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
Het zou voor mij een droom zijn die werkelijkheid wordt als ze decibelmeters neerzetten en waarschuwingen en strafpunten geven voor absurd geschreeuw.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
Het zou voor mij een droom zijn die werkelijkheid wordt als ze decibelmeters neerzetten en waarschuwingen en strafpunten geven voor absurd geschreeuw.
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:16 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Elke keer als het boven de 70 decibel komt een gashoorn af laten gaan
Briljant.quote:
SP #4 en DF.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:32 schreef Anonymousz het volgende:
Pannetta gaat weer breaken denk ik
SP 5 wegquote:
Nou ja zeg. Hebben we net zo'n gezellige avond, krijgen we dit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:34 schreef Rosario het volgende:
FF en Kluskonijn, jullie doen net alsof jullie voor het eerst damestennis kijken. Kom nou.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Hebben we net zo'n gezellige avond, krijgen we dit.
Sorry.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Hebben we net zo'n gezellige avond, krijgen we dit.
Ik ben niet verbaasd hoor, meer geërgerd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ik vind het zo vreemd dat je je verbaast over het aantal breaks, in een vrouwenpot. Hoelang post je hier nou al?
Het was een grap.quote:
Sinds 8 januari 2006.quote:Ik vind het zo vreemd dat je je verbaast over het aantal breaks, in een vrouwenpot. Hoelang post je hier nou al?
Ik wel, al zou ik na 28 jaar damestennis kijken beter moeten weten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd hoor, meer geërgerd.
Die decibelmeter is helaas nog niet ingevoerd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
Kunnen ze Azarenka niet gewoon diskwalificeren ofzo?
Ik las 'de debielenmeter'.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Die decibelmeter is helaas nog niet ingevoerd.
quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
Wat was dat nou weer. Royal sadness.
niet alleen haar maar bijna iedereen van het wtaquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
Kunnen ze Azarenka niet gewoon diskwalificeren ofzo?
Ik weet dat je 'bijna iedereen' zegt maar Pennetta hoor je nauwelijks.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
niet alleen haar maar bijna iedereen van het wta
ik had meeste moeten zeggenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet dat je 'bijna iedereen' zegt maar Pennetta hoor je nauwelijks.
federer fanquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:22 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is Azarenka nou weer aan het doen. Dit is wel het toernooi van de pathetische dansjes zeg.
Nee, het klopte gewoon wat je zei maar ik noemde Pennetta omdat zij een van de uitzonderingen is.quote:
van errani is ook vreselijkquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het klopte gewoon wat je zei maar ik noemde Pennetta omdat zij een van de uitzonderingen is.
+1quote:
Ja, maandag 23.00 uur NL tijd. Zie helemaal onder aan deze pagina.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:54 schreef Gruisman het volgende:
Is al bekend hoe laat de Herenfinale zal zijn?
Graag gedaan. Hij is dus niet op zondag hè, maar op maandag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |