Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
Het zou voor mij een droom zijn die werkelijkheid wordt als ze decibelmeters neerzetten en waarschuwingen en strafpunten geven voor absurd geschreeuw.
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:16 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Elke keer als het boven de 70 decibel komt een gashoorn af laten gaan
Briljant.quote:
SP #4 en DF.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:32 schreef Anonymousz het volgende:
Pannetta gaat weer breaken denk ik
SP 5 wegquote:
Nou ja zeg. Hebben we net zo'n gezellige avond, krijgen we dit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:34 schreef Rosario het volgende:
FF en Kluskonijn, jullie doen net alsof jullie voor het eerst damestennis kijken. Kom nou.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Hebben we net zo'n gezellige avond, krijgen we dit.
Sorry.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Hebben we net zo'n gezellige avond, krijgen we dit.
Ik ben niet verbaasd hoor, meer geërgerd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ik vind het zo vreemd dat je je verbaast over het aantal breaks, in een vrouwenpot. Hoelang post je hier nou al?
Het was een grap.quote:
Sinds 8 januari 2006.quote:Ik vind het zo vreemd dat je je verbaast over het aantal breaks, in een vrouwenpot. Hoelang post je hier nou al?
Ik wel, al zou ik na 28 jaar damestennis kijken beter moeten weten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd hoor, meer geërgerd.
Die decibelmeter is helaas nog niet ingevoerd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
Kunnen ze Azarenka niet gewoon diskwalificeren ofzo?
Ik las 'de debielenmeter'.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Die decibelmeter is helaas nog niet ingevoerd.
quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
Wat was dat nou weer. Royal sadness.
niet alleen haar maar bijna iedereen van het wtaquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
Kunnen ze Azarenka niet gewoon diskwalificeren ofzo?
Ik weet dat je 'bijna iedereen' zegt maar Pennetta hoor je nauwelijks.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
niet alleen haar maar bijna iedereen van het wta
ik had meeste moeten zeggenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet dat je 'bijna iedereen' zegt maar Pennetta hoor je nauwelijks.
federer fanquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:22 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is Azarenka nou weer aan het doen. Dit is wel het toernooi van de pathetische dansjes zeg.
Nee, het klopte gewoon wat je zei maar ik noemde Pennetta omdat zij een van de uitzonderingen is.quote:
van errani is ook vreselijkquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het klopte gewoon wat je zei maar ik noemde Pennetta omdat zij een van de uitzonderingen is.
+1quote:
Ja, maandag 23.00 uur NL tijd. Zie helemaal onder aan deze pagina.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:54 schreef Gruisman het volgende:
Is al bekend hoe laat de Herenfinale zal zijn?
Graag gedaan. Hij is dus niet op zondag hè, maar op maandag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |