Dat bedoel ik niet. Ik bedoel niet dat ze nooit een racket kapotslaan (alleen Nadal doet dat nooit). Ik bedoel die continue negatieve houding op de baan - dat geklaag en gezeur.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:39 schreef Gruisman het volgende:
Beter wint Wawa dit niet.. dan krijg je twee enorm saaie halve finale's
Djokovic kan zichzelf ook helemaal opvreten op de baan als het even niet gaat. Sinds 2011 heeft hij de knop enigszins weten om te zetten, maar tot die tijd gooide hij zelfs af en toe de handdoek in de ring als het niet lukte.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel niet dat ze nooit een racket kapotslaan (alleen Nadal doet dat nooit). Ik bedoel die continue negatieve houding op de baan - dat geklaag en gezeur.
Wat was er nou weer spannend aan de AO-finale en de Wimbledon-finale van dit jaar? Wimbledon finale was echt de saaiste finale die ik ooit heb gezien (buiten Nadal-Berdych een paar jaar geleden) en de AO-finale was een standaard potje tussen Djoko en Murray.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:40 schreef Rosario het volgende:
[..]
Australian Open gemist zeker.
En de finale daarvan, en de Wimbledon-finale.
Jij zegt toch dat Murray moet winnen, anders krijgen we saaie halve finales?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:53 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wat was er nou weer spannend aan de AO-finale en de Wimbledon-finale van dit jaar? Wimbledon finale was echt de saaiste finale die ik ooit heb gezien (buiten Nadal-Berdych een paar jaar geleden) en de AO-finale was een standaard potje tussen Djoko en Murray.
Denk dat Djoko Murray in deze vorm ook van de baan slaat. Heb dan toch liever Wawrinka die soms echt mooie uitschieters heeft.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:53 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wat was er nou weer spannend aan de AO-finale en de Wimbledon-finale van dit jaar? Wimbledon finale was echt de saaiste finale die ik ooit heb gezien (buiten Nadal-Berdych een paar jaar geleden) en de AO-finale was een standaard potje tussen Djoko en Murray.
Djoko-Wawa in de AO was inderdaad erg spannend en goed maar dat is geen garantie dat het nu weer gaat gebeuren, en al helemaal niet nu Djoko al met een been in de finale staat.
Ja omdat denk dat de kans dat Murray kan stunten(of iig het moeilijk kan maken) tegen Djoko aanzienlijk groter is dan de kans dat Wawrinka dat gaat doen. Daar doen een paar potjes niet veel minder aan afquote:Op donderdag 5 september 2013 21:53 schreef Rosario het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat Murray moet winnen, anders krijgen we saaie halve finales?
Is het nog stunten als Murray 8 van de 12 onderlinge ontmoetingen gewonnen heeft?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:56 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ja omdat denk dat de kans dat Murray kan stunten(of iig het moeilijk kan maken) tegen Djoko aanzienlijk groter is dan de kans dat Wawrinka dat gaat doen. Daar doen een paar potjes niet veel minder aan af
Ja, om de een of andere manier vind ik Murray altijd de underdog tegen de top4(Met Fed ipv Ferrer)quote:Op donderdag 5 september 2013 21:58 schreef Rosario het volgende:
[..]
Is het nog stunten als Murray 8 van de 12 onderlinge ontmoetingen gewonnen heeft?
Als-ie dit niveau blijft volhouden en het hopelijk af kan maken in drie sets...quote:
Precies wat ik dacht toen ik dat been omhoog zag gaanquote:Op donderdag 5 september 2013 22:05 schreef Tim86 het volgende:
Murray gaat zo weer een blessure faken..zo ken ik hem weer.
Heeft sindsdien geen deuk meer in een pakje boter getennist.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef Gruisman het volgende:
Pff en dit is de Wimbledon winnaar
Wawa - Djoko kan heekl leuk worden.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef BobW het volgende:
Alleen de finale wordt zo maar interessantmaar die kan wel heel goed worden
Zou zo maar kunnen.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:07 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Ik zie Wawa dit nog wel wegfalen, hoor..
Net als de finale, heb ik zo het vermoeden...quote:Op donderdag 5 september 2013 22:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nadal-Gasquet kunnen we inderdaad gewoon schriftelijk afdoen.
Qua tennis wel, maar bij Djokovic-Wawrinka weet je van tevoren al wie er wint, bij Djokovic-Murray niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Grote kans dat Wawa- Djoko leuker wordt dan een Murray-Djoko.
[...]
Ook als Nadal tegen Djokovic moet?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Net als de finale, heb ik zo het vermoeden...
Denk dat Nadal op dit moment over iedereen heen walst..quote:Op donderdag 5 september 2013 22:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ook als Nadal tegen Djokovic moet?
Nadal - Djokovic op hardcourt? Huh?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Net als de finale, heb ik zo het vermoeden...
Nja, zou natuurlijk kunnen; Nadal is in topvorm en Djokovic volgens mij niet helemaal.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nadal - Djokovic op hardcourt? Huh?
Australian Open was 12-10 in set 5, zo zeker is winst van Djoko ook nietquote:Op donderdag 5 september 2013 22:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Qua tennis wel, maar bij Djokovic-Wawrinka weet je van tevoren al wie er wint, bij Djokovic-Murray niet.
Dat sprookje dat Nadal zogenaamd niks kan op HC is nu toch zo langzamerhand wel volledig gedebunkt? En dat sprookje van die zwakke knieën, daar gelooft hopelijk toch ook niemand meer in (behalve Ome Toni?)quote:Op donderdag 5 september 2013 22:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nadal - Djokovic op hardcourt? Huh?
Nee, Nadal gaat echt niet over Djoko heen walsen. Denk dat het echt 50/50 zou worden. Djoko speelt tegen Nadal echt altijd heel goed. Ook al is hij nog niet in z'n beste doen, hij wint zn wedstrijden wel met zoveel gemak.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:12 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Denk dat Nadal op dit moment over iedereen heen walst..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |