Voor zover ik weet niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:37 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Is dat niet veranderd in dat er bij het volgende station gestopt moet worden en dat de trein dan opgeheven wordt?
Maar dat is dus misschien nogal verouderde informatie.quote:De ATB mag buiten bedrijf worden gesteld bij een ATB-storing die zo hinderlijk is, dat niet normaal kan worden gereden. Materieel met buiten bedrijf gestelde ATB, wordt op het eindstation uit de dienst genomen. Houd de ATB bij een ATB-veiligheidsstoring wel zo mogelijk in bedrijf in verband met het in te stellen onderzoek.
Als u de ATB buiten bedrijf zet, moet u onmiddellijk de technische ondersteuning hierover inlichten.
Wat een plaat!quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:13 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]
V250 4811 na maanden weer op het spoor bij Maarssen. Foto niet van mij.
Even hier op terugkomend.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:40 schreef bork het volgende:
[..]
Sorry was 3 weken zonder jullie, kreeg het net van de DB in mijn mailbox.
Voor wie een Iphone heeft is er nu nieuwe versie van DB Navigator, Android ab Herbst 2013.
Snif.. De nostalgie.. OKE LATEN WE ZE TOCH MAAR AFNEMEN EN REPARERENquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat een plaat!
Als je er zo naar kijkt is het echt helemaal zonde
Foto numero uno komt me bekend voor.. Zo heb ik de V250 ook gezien nadat ik in R'dam eruit stapte tijdens mijn eerste en enige rit.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:58 schreef Igen het volgende:
Heb nog twee Fyra-foto'tjes uit de oude doos (gemaakt tijdens mijn eerste en tegelijk laatste rit met de V250):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw Rotterdam CS, nieuwe Fyra, dit moet het toekomstplaatje van NS zijn geweest. Best mooi eigenlijk, vind ik.
Heb ik je toen nog gesproken of niet? Ik weet het niet meer. Heb drie ritten met de V250 gereden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:35 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Fyra V250 4806 na de aller-, allereerste reizigersrit (29 juli 2012).
Volgens mij wel. Jij hebt toen Schiphol -> Amsterdam gedaan, toch?quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:16 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Heb ik je toen nog gesproken of niet? Ik weet het niet meer. Heb drie ritten met de V250 gereden.
Ik heb 1x een rit Schiphol - Brussel - Rotterdam gedaan met de V250. Die rit verliep niet bepaald vlekkeloos.quote:Op 29 juli 2012 van Schiphol naar Amsterdam en twee keer van Amsterdam naar Rotterdam. Ik had graag nog eens de hele rit naar Brussel meegemaakt (met het nieuwjaarsrondje toen), maar dat is er helaas nooit van gekomen..
linkje naar dat bewuste verslag?quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:21 schreef James1988 het volgende:
Ik heb 1x een rit Schiphol - Brussel - Rotterdam gedaan met de V250. Die rit verliep niet bepaald vlekkeloos.
Here you go: PTA / Treinentopic #480: Diverse oorzakenquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
linkje naar dat bewuste verslag?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Here you go: PTA / Treinentopic #480: Diverse oorzaken
quote:Al met al, mijn eindoordeel: wat is dit voor rommel?
waarschijnlijk om zo veel mogelijk kosten te maken en dan weer huilie huilie te g a an doen dat de tarieven omhoog moeten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:53 schreef James1988 het volgende:
Waarschijnlijk om te kijken of alles het nog wel doet
Onder het mompelen van "efficiency"quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
waarschijnlijk om zo veel mogelijk kosten te maken en dan weer huilie huilie te g a an doen dat de tarieven omhoog moeten.
dat was een mooie dag. De dag waarop ik een hele vakantie in 1 dag perstequote:Op zaterdag 7 september 2013 17:08 schreef b2py het volgende:
Ik weet nog wel dat ik na mijn eerste Mysteryland op Schiphol even naar de BK ging en toen ik weer naar beneden kwam een gloednieuwe Fyra V250 door Schiphol zag rijden naar Amsterdam. Dat was op 29 augustus 2009.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |