ik heb geen trigger, ik lees gewoon mee en als het over NWS gaat dan doe ik gezellig mee want ik krijg sterk de indruk dat er een aantal foute aannames over ons forumpje rondzweven daar en die zet ik graag rechtquote:Op donderdag 5 september 2013 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dezelfde die sp3c heeft op de POL SC
Tegen het spetteren bedoelde ik he? Niet vanwege preutsheid. Niet dat ik een douchegordijn heb, dat past niet eens zo klein is mijn badkamer.quote:
Ik heb zo'n walk-in douche met glazen deur. Dadelijk in het nieuwe huis ook een bad erbij.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegen het spetteren bedoelde ik he? Niet vanwege preutsheid. Niet dat ik een douchegordijn heb, dat past niet eens zo klein is mijn badkamer.
Netjes. Vind je dat lekker, in bad? Vroeger had ik ook een bad, nooit in gezeten, ik vond het helemaal niks.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb zo'n walk-in douche met glazen deur. Dadelijk in het nieuwe huis ook een bad erbij.
Nee, maar voor kinderen is het wel leuk. Ik pas er nooit in.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Netjes. Vind je dat lekker, in bad? Vroeger had ik ook een bad, nooit in gezeten, ik vond het helemaal niks.
Dat is waar, lekker spetteren. Oh ja met jouw lengte is het niet te doen. Of je moet zo een zitbad nemen, maar dat is het ook weer NET niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, maar voor kinderen is het wel leuk. Ik pas er nooit in.
Ja dat had ik ook, bad, muurtje, douche. Ik heb er nog wel foto's van, maar die zal ik je besparen.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:28 schreef Tem het volgende:
Daarom een bad en een aparte douche ernaast!
Doet ie nooit.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:30 schreef Specularium het volgende:
Waarom opende DH geen nieuwen topic?
Heeft hij dat ooit gedaan dan?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:30 schreef Specularium het volgende:
Waarom opende DH geen nieuwen topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |